M_D_H schreef:Wat is de NS toch een ongelofelijk poedersuiker bedrijf...![]()
Gister de heen en terugreis voor onze vakantie geboekt.
Beide keren voor een directe reis gekozen, vervolgens bij het ontvangen van de tickets gezien dat de heenreis toch een overstap heeft.
Dit willen wij niet.
Dus gisteravond al 1,5 uur met de NS aan het chatten geweest (en niet omdat het zo'n lang gesprek was, nee, gewoon omdat ze zo fiets lang er over doen om te reageren...) en in dat gesprek is naar voren gekomen dat zij van de chat er niks aan kon veranderen, maar dat het geen probleem hoeft te zijn, want onze kaartjes zijn voor alle treinen in België beschikbaar... Op mijn vraag of er ook garantie was op 1ste klas zitplaatsen kreeg ik dan weer te horen dat ze die garantie niet kon geven want ja, vol is vol en de mensen met een kaartje voor die reis hebben toch echt voorrang...
Op mijn vraag waarom mijn ticket voor een directe reis zonder overleg is omgezet naar een ticket met overstap kon ze geen antwoord geven...
Nu, vanmorgen, hang ik al weer ruim 3 kwartier aan de telefoon, waarbij een kwartier door een medewerker (dit weet ik zeker want ik kreeg eerst de kiestoon en nu een wachttoon) en ik begin zo langzamerhand mijn geduld te verliezen en een M_D_H zonder geduld is een M_D_H die je niet wil spreken...
Oh, Voel zooo met je mee