Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Wij hebben wel in een fijn hotel gezeten in Benidorm aan de boulevard, niet zo groot en heel schoon maar geef mij maar een appartement.
Heerlijk je eigen bedoening en niet je behelpen met 1 kamer en het heeft ook wel wat om ‘s morgens broodjes te halen met je slaperige kop
Urbanus schreef:Biecht:
Ik vind dat mijn 2 besties van partner moeten ruilen.
De 1 valt op boefjes maar heeft een brave man nu. En de ander wil graag een brave maar heeft een boefje.
Balenciaga schreef:Urbanus schreef:Biecht:
De 1 valt op boefjes maar heeft een brave man nu. En de ander wil graag een brave maar heeft een boefje.
Dit is heerlijk
Ik vind één van mijn beste vriendinnen echt een mega toxic vriendin (tegenover haar vriend), echt verschrikkelijk. Heb ik ook wel eens tegen haar gezegd, maar de relatie duurt al 7 jaar dus het zal vast ergens wel goed zijn.
Urbanus schreef:Biecht:
Fitzroy schreef:Biecht: in de jaren ‘70 en ‘80 ook al![]()
Daar heb ik mijn kampeertrauma opgelopen.
Roodvos schreef:"Wij" hurken ook eigenlijk verkeerd voor die hurkwc's.Little late to the party![]()
Drukke dag gehad vandaag.Fitzroy schreef:Biecht: in de jaren ‘70 en ‘80 ook al![]()
Biecht: ik kon als kind niets worden met die hurk wc's. Ik kreeg daarom van mijn moeder klompjes aan. Doorspoelen, handen, voeten wassen, klompjes uitspoelen en dan klepperde ik weer weg
Roodvos schreef:"Wij" hurken ook eigenlijk verkeerd voor die hurkwc's.Little late to the party![]()
Drukke dag gehad vandaag.Fitzroy schreef:Biecht: in de jaren ‘70 en ‘80 ook al![]()
Biecht: ik kon als kind niets worden met die hurk wc's. Ik kreeg daarom van mijn moeder klompjes aan. Doorspoelen, handen, voeten wassen, klompjes uitspoelen en dan klepperde ik weer weg
beegee schreef:Voor mij geldt heel erg: ik moet m'n lichaam bewegen om m'n hoofd tot rust te brengen. Ik ga ook niet dwangmatig op pad, maar in de praktijk ben ik zoveel aan het rondscharrelen, ofwel te voet, ofwel met een auto, dat het zonde zou zijn om all-inclusive te boeken, want meestal ben ik alleen in de accommodatie om te slapen of om tussendoor even uit te rusten.Ik heb ook direct tegen m’n vriend gezegd voor deze zomer: alléén all-inEn als je dat niet wilt moet jij koken
Vind dat zo heerlijk, juist hele dagen niets doen. Dat is voor mij een ultieme vakantie: nergens over hoeven nadenken en als je uit eten wilt, doe je dat lekker, maar als je aan ‘t zwembad wat wilt drinken of even geen zin hebt om erop uit te gaan dan kan dat ook gewoon. Jullie hebben idd de verkeerde all-inclusives geboekt want zo horror als jullie het beschrijven heb ik ‘t absoluut niet gehad
Heb juist een heeeekel aan actieve vakanties of alleen een huisje huren: ben vrij vroeg gestopt met op vakantie gaan met m’n ouders om die reden
Fly_high schreef:Maar het is vooral f*cking saai, hele dagen op je reet zitten. Ooit als ik hoogbejaard ben misschien
Fly_high schreef:.
Maar het is vooral f*cking saai, hele dagen op je reet zitten. Ooit als ik hoogbejaard ben misschien
Fitzroy schreef:Fly_high schreef:.
Maar het is vooral f*cking saai, hele dagen op je reet zitten. Ooit als ik hoogbejaard ben misschien
Correctie, het is niet fiets saai, jíj vindt het fiets saai. Ik vind het heerlijk om niets te moeten. Ik moet al het hele jaar wat. En op vakantie moet ik niets. Dan ga ik eten wanneer ik wil, slapen zo lang als ik wil, shoppen als ik wil. Precies het verschil: van moeten naar willenDus wil ik de hele dag liggen dan is dat ook prima.
Urbanus schreef:Ik kook nooit dus dat is voor mij niet zo'n issue