Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Ik heb dat aan hem over gelaten en zeg ook steeds dat hij dat met haar moet bespreken wat ze wil. Hij moet het haar sowieso nu wel vertellen, want de kans is vrij groot dat ze het anders van anderen hoort en dat wil hij niet. Verder kent hij haar het beste
BaileyMix schreef:En leuk al die geslaagde dates hier! Gister ook weer date gehad, was leuk maar met name omdat het een erg leuk concert was, haha. Vond date wederom niet zo spetterend. In de trein terug naar huis een charmante man ontmoet en daar nu mee aan het appen
Jester_ schreef:Ik zou het echt een afknapper vindem als mijn date zich na 3 weken al voorstelde aan zijn kind. Er gaan zoveel mensen na een maand of 2 maanden alsnog uit elkaar, je kent elkaar pas zo kort. Ik zou zoiets sneu vinden voor het kind.
Zonnetje81 schreef:Dus het hoeft allemaal niet zo moeilijk en geheimzinnig te gaan. Het kan altijd mis gaan.
Relaxed schreef:Zoals ik al zei, je kent je eigen kind het beste en moet ook vooral doen waar je jezelf goed bij voelt.