Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 13:38

Ik heb dat aan hem over gelaten en zeg ook steeds dat hij dat met haar moet bespreken wat ze wil. Hij moet het haar sowieso nu wel vertellen, want de kans is vrij groot dat ze het anders van anderen hoort en dat wil hij niet. Verder kent hij haar het beste ;)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 13:38

Marocje schreef:
Ah, das dan toch een meevaller wanneer het concert wel erg leuk was :j
En iemand in de trein ontmoet, klinkt geslaagd!

:)) Ik vind nachttreinen altijd een beetje een universum op zich, hahaha

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 13:42

Relaxed schreef:
Ik heb dat aan hem over gelaten en zeg ook steeds dat hij dat met haar moet bespreken wat ze wil. Hij moet het haar sowieso nu wel vertellen, want de kans is vrij groot dat ze het anders van anderen hoort en dat wil hij niet. Verder kent hij haar het beste ;)

Als het allemaal helemaal goed voelt dan is het vanzelf een tempo wat voor jullie beiden prima is. Hoeft een ander niet over te oordelen :)

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 13:42

Ik zou het echt een afknapper vindem als mijn date zich na 3 weken al voorstelde aan zijn kind. Er gaan zoveel mensen na een maand of 2 maanden alsnog uit elkaar, je kent elkaar pas zo kort. Ik zou zoiets sneu vinden voor het kind.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 13:44

Ik ben ook niet zo creatief qua dates. Eerste date hebben we gewandeld, nu gaan we naar de bios. Een volgende keer misschien uit eten en dan weet ik het ook niet meer zo goed hoor _O- . Maar ik wacht eerst nog wel om mijn dochter erin te betrekken. We hebben nu 2,5 maanden contact, alles op zn tijd. Toen mijn ex en ik uit elkaar gingen had hij in het begin meteen vriendinnetjes en sleepte onze dochter daarin mee, dat was heel naar voor haar. Daarom ben ik misschien wat extra voorzichtig.

Winged

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 13:48

Maar wist ook iedereen in de omgeving ook al dat hij een relatie had én spraken die ook jouw dochter?

Als de hele omgeving het al weet. Dan is het vroeg of laat dat iemand begint over 'goh hoe is het met de vriendin van je vader'. Dan liever zelf vertellen. En 11 jaar kan zelf wel aangeven of ze relaxed wil ontmoeten of niet.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 13:51

In ons geval heeft hij een zoon (16) en denkt hij er net zo over. Er zijn wel vrienden en ouders die ervan weten, maar kinderen houden we er eerst buiten.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 13:53

Ik ben na iets minder dan 2 maanden voorgesteld aan de zoon van mijn vriend (toen bijna 9).
Hangt ook echt heel erg vanaf hoe je in de relatie staat, hoe het voelt en hoe het kind zelf is denk ik :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 13:54

Zoals ik al zei, je kent je eigen kind het beste en moet ook vooral doen waar je jezelf goed bij voelt.

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 14:01

BaileyMix schreef:
En leuk al die geslaagde dates hier! Gister ook weer date gehad, was leuk maar met name omdat het een erg leuk concert was, haha. Vond date wederom niet zo spetterend. In de trein terug naar huis een charmante man ontmoet en daar nu mee aan het appen :')

Haha hier moest ik een beetje om lachen :=

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 14:07

Jester_ schreef:
Ik zou het echt een afknapper vindem als mijn date zich na 3 weken al voorstelde aan zijn kind. Er gaan zoveel mensen na een maand of 2 maanden alsnog uit elkaar, je kent elkaar pas zo kort. Ik zou zoiets sneu vinden voor het kind.

Nou dat kan na maanden of jaren ook nog. Zoveel mensen gaan uit elkaar, zelfs na jaren huwelijk.
Ik ben van mening dat 3 weken wel erg snel is, dat zou ik ook niet doen. Maar als het echt goed voelt, wie zijn wij dan om te oordelen?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 14:13

Wat een oordelen hier, kinderen zijn niet van suiker. Mijn ex vertelde het ook na een paar weken, het was namelijk super onhandig anders. De kinderen vonden het prima en het meisje was helemaal blij met mij. Dus het hoeft allemaal niet zo moeilijk en geheimzinnig te gaan. Het kan altijd mis gaan.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 14:35

Zonnetje81 schreef:
Dus het hoeft allemaal niet zo moeilijk en geheimzinnig te gaan. Het kan altijd mis gaan.

Dat is ook gewoon een deel van het leven, meer dan ooit. De manier waarop iets fout loopt of hoe je met mensen omgaat is ook iets belangrijk om mee te geven, al dan niet met hun andere ouder. Ik denk ook dat er geen ideaal moment bestaat. Even goed kan de relatie met het kind een oorzaak worden van een breuk.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 15:31

Over kinderen en dates.... daar heb ik nog geen ervaring mee, maar ik denk zomaar dat alles valt of staat met de communicatie en band met je kind. Een kind van 5 zal er ook anders mee omgaan dan een van 15. En introduceer je de nieuwe partner als "nieuwe mama/papa", of als "een vriend(in)", of als "de liefde van mijn leven" :+ Dat maakt ook verschil gok ik.

Dates: hapje eten, potje Catan, stuk wandelen, potje 30 seconds (ideaal om inzicht te krijgen in elkaars denkwijzen/associaties), escape room, bioscoop, kookworkshop, met popcorn thuis op de bank een film kijken, badminton spelen, boomklimmen (by far mijn leukste date ooit)
Oh en uiteraard het oude vertrouwde drankje in de kroeg.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 16:12

Ik heb de zoon van mijn vriend pas na enkele maanden (half jaar?) ontmoet. Hij wist wel eerder van mij, maar we hebben elkaar pas na een paar maanden ontmoet. Ging vanaf het eerste moment wel goed, kunnen het heel goed met elkaar vinden.

Na enkele weken zou ik wel snel vinden. Natuurlijk kan een relatie altijd stuk lopen, maar na enkele weken daten al kinderen ontmoeten.. Mijn keuze zou het niet zijn. Maar als het voor jullie werkt, dat is het belangrijkste!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 16:21

Relaxed schreef:
Zoals ik al zei, je kent je eigen kind het beste en moet ook vooral doen waar je jezelf goed bij voelt.

Als je nou iedere 2 maanden een nieuwe vlam zou hebben, zou ik wat kritischer zijn, maar dit is de eerste keer in 560 jaar dat je echt enthousiast bent over een man.

Ik heb wel vertrouwen in je, dus als jullie besluiten dat het goed zit, ja dikke priem.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 18:24

Nou, het is heel erg verschillend per situatie, dus er mooi voor gaan als het goed voelt. Dat kunnen jullie zelf het beste inschatten.

Mijn lief was ongeveer 2 jaar gescheiden toen wij een relatie kregen, kinderen toen 11 en 12 jaar oud. Hij had tussendoor wel twee keer (behoorlijk toxische) relaties gehad na de scheiding, maar daar had hij de kinderen niets over verteld omdat het niet goed voelde. Wij kenden elkaar al 5 jaar en werden verliefd toen we het eindelijk de ruimte gingen geven (hadden altijd een relatie gehad als de ander vrijgezel was, maar er is altijd iets tussen ons geweest). Hij heeft het toen na een paar weken verteld. De oudste kende mij niet, de jongste had me in ander verband een paar keer gezien. De jongste huilen toen hij vertelde, maar toen hij zei dat ik het was kwam door de dikke tranen heen ‘maar die is heel leeeeeeuk’ :'). De oudste vond het ook direct prima en we hebben elkaar toen na 4-6 weken ontmoet. Vanaf het begin dikke mik en we wonen inmiddels al twee jaar samen, bijna drie jaar een relatie met hun vader. En ik heb echt een hekel aan kinderen := dus voor mij met momenten lastiger dan voor hen.

Moraal van het verhaal: niets mis met snel kennis maken als alle partijen voelen dat het goed is nu.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 12:42

Qua leuke date-ideeën, neeee geen bioscoop :')

- zelf dumplings/sushi thuis maken en dan opeten
- dagje naar een vreemde (of juist je eigen) stad op een go-scooter rond gaan
- naar een wijn/port/bierproeverij
- naar een pluktuin je eigen boeket plukken
- uit eten, drankje doen op het terras
- escaperoom / doloris in Tilburg
- museum
- cabaret voorstelling
- spelletjesavond (met vrienden erbij?)
- strandwandeling

Tovaita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 14:53

Aight schreef:

Doloris moet je alleen naar binnen, lijkt me niet zo leuk voor een date :+

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 14:53

Tovaita schreef:
Aight schreef:

Doloris moet je alleen naar binnen, lijkt me niet zo leuk voor een date :+

Tenzij je de regels overtreedt en eventjes op elkaar wacht }>

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 15:07

OMG ik ben dolgelukkig met mijn vriend, die ik via tinder heb gevonden :')
Maar ik houd van de tinder verhalen. Mag ik hier meelezen? :))

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 19:17

Kaitlyn schreef:
OMG ik ben dolgelukkig met mijn vriend, die ik via tinder heb gevonden :')
Maar ik houd van de tinder verhalen. Mag ik hier meelezen? :))

Alleen als je je Tinderverhaal vertelt over je vriend.

Nee hoor, grapje.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 21:01

Oh ja dat kan hoor :')
Kom ik morgen op terug. :D

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 20:52

Kaitlyn schreef:
Oh ja dat kan hoor :')
Kom ik morgen op terug. :D

De dag is alweer voorbij. Heb nog niks gelezen :Y)

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 09:03

Hoe is het verder met iedereen op date gebied?

Ik heb morgen weer een date :o Wordt onze 5de date nu. We gaan wss klimmen. Dus daar heb ik zin in :):)
Nog nooit gedaan dus ben benieuwd hoe dat gaat