[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 08:50

Varekaj schreef:
Mijn vriend houdt zijn meetings in het weekend 's ochtends ook in pyjama.

Ik doordeweeks weleens in badjas. Vragen collega's doodleuk of ik nieuwe kleding heb of "wat een leuk vest" ... uhm ja dat is nu een badjas :+

Raineri

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 08:51

Vriendinnen zijn broeds. Heb gezegd dat ik de toekomstige kinderen tot 18 geen hard drugs ga verkopen. Ben denk ik vrijgesteld van oppassen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 08:52

_O-

Ik roep ook altijd: ik wil pas oppassen als ze legaal bier mogen drinken :+ Schat in dat ze dan ook al wel zindelijk zijn en fatsoenlijke zinnen kunnen uitkramen..

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 08:53

Stel je voor dat ze kinderen uitwerpen die geen alcohol drinken … -O-

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 08:54

Ik begin altijd met hardop uitrekenen wat nieren, longen, hart, hoornvliezen op zullen brengen op de zwarte markt zodra iemand begint te opperen dat ik wel op kan passen :+

Hjartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 08:59

Ja echt alsof het zulke wondertjes zijn die een vereiste zijn voor een compleet leven... :roll: Ik vind het sowieso belachelijk dat sommige vrouwen hun hele leven toewijden aan moeder zijn, meer in de zin van dat alles kind voor en kind na is en dat hun wereld om kinderen draait.

Gisteren had ik nog zo’n moment van het zullen je kinderen maar zijn. Ik liep met m’n twee paarden aan de hand vanuit het land terug naar de paddock. Helaas staan ze aan een vrij drukke weg waar heel het dorp fietsend, wandelend en rijdend langsgaat. En er kwamen dus een stel rotjochen aan die wild naar mij begonnen te schreeuwen dat ik “wel even terug moet zwaaien, hè!” En vervolgens begonnen ze te joelen en krijsen naar mijn paarden, nadat eentje de rest had aangespoord door te roepen: “Ja, laten we de boel maar goed opnaaien.” Godzijdank zijn mijn paarden voor de duivel (en dus voor de poedersuiker duiveltjes ~~}> ) niet bang, maar toch vind ik er wat van. Ze waren doelbewust bezig om mijn paarden te laten schrikken en te laten weg rennen. Ze zullen zich maar wegtrekken, mij omverlopen en met los halstertouw en alles de straat op rennen _-:( . Ik heb ze in mijn hoofd het een en ander verwenst, op zulke momenten hoor ik in mijn hoofdTill Lindemann Ich hasse Kinder schreeuwen :=

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 09:01

Mijn paard trapt uit reflex dus ik zeg altijd: kom maar, heb een goede WA verzekering.

Onzin natuurlijk, maar weten zij veel.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 09:24

Hjartje schreef:
Ik heb ze in mijn hoofd het een en ander verwenst, op zulke momenten hoor ik in mijn hoofdTill Lindemann Ich hasse Kinder schreeuwen :=

Haha heerlijk dit _O-

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 10:10

Danique_G schreef:
Mijn paard trapt uit reflex dus ik zeg altijd: kom maar, heb een goede WA verzekering.

onzin dat die trapt, of onzin dat je een goede WA hebt? :')

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 11:12

Duhelo schreef:
Danique_G schreef:

Onzin dat een WA iets uitkeert als de schade door een paard is veroorzaakt. Die is alleen voor motorvoertuigen. Een AVP heb je dan meer aan.

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 11:45

robinxfellow schreef:
Hoii,
Dat ik dit topic nu pas ontdek!
Het niet hebben van een kinderwens is een steeds grotere rol in mijn leven gaan spelen dus fijn om een plek gevonden te hebben die dit beaamd. Ik heb het nooit zo op kinderen gehad maar altijd wel een beetje getwijfeld omdat ik nog vrij jong ben en familie altijd zegt; "Je bent nog maar 22, je verandert nog wel van gedachten." Maar ik denk dat ik ze moet gaan teleurstellen want kinderen zullen er van mij niet komen..

Ik heb in ieder geval een prima leventje zonder kids dus mij hoor je niet klagen. Fijne baan, vrienden, huisdieren, leuke hobby's dus ik vermaak me prima zonder. :D

Welkom!

Het zou normaal moeten worden om wanneer er iemand zwanger is dingen te zeggen als "weet je het zeker?" "heb je wel genoeg geld?" "ben je niet bang dat je spijt krijgt?" "het is wel heel veel verantwoordelijkheid hoor" "een abortus kan nu nog he?"

Hoe vaak ik dat al wel niet had willen zeggen, maar wijselijk mijn mond gehouden heb :=

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 11:52

Volgens mij is het hier in de omgeving ook besmettelijk, de een na de ander wordt zwanger. En ik stond vorige week nog de dansen met een negatieve test in mijn handen :Y) :+ .

Ik ben oprecht blij voor anderen en reageer ook altijd heel leuk want ik gun het ze ook echt!
Maar oppassen heeft nog niemand mij gevraagd, zal toch iets uitstralen dan :') .

Kinderen die je paard doelbewust willen laten schrikken zijn inderdaad heel irritant.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 12:04

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 12:06

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 12:07

Plop1997 schreef:
https://speld.nl/2022/06/24/moeder-van- ... &fs=e&s=cl

Hahaha love de speld! Vond deze wel iets voor dit topic :=

Geweldig en zo waar!!!

Ik kan van die klimaat door de strot duwers ook niet serieus nemen bij meer dan 1 kind en dan ben ik best coulant nog....

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 13:29

Laurora schreef:
robinxfellow schreef:
Hoii,
Dat ik dit topic nu pas ontdek!
Het niet hebben van een kinderwens is een steeds grotere rol in mijn leven gaan spelen dus fijn om een plek gevonden te hebben die dit beaamd. Ik heb het nooit zo op kinderen gehad maar altijd wel een beetje getwijfeld omdat ik nog vrij jong ben en familie altijd zegt; "Je bent nog maar 22, je verandert nog wel van gedachten." Maar ik denk dat ik ze moet gaan teleurstellen want kinderen zullen er van mij niet komen..

Ik heb in ieder geval een prima leventje zonder kids dus mij hoor je niet klagen. Fijne baan, vrienden, huisdieren, leuke hobby's dus ik vermaak me prima zonder. :D

Welkom!

Het zou normaal moeten worden om wanneer er iemand zwanger is dingen te zeggen als "weet je het zeker?" "heb je wel genoeg geld?" "ben je niet bang dat je spijt krijgt?" "het is wel heel veel verantwoordelijkheid hoor" "een abortus kan nu nog he?"

Hoe vaak ik dat al wel niet had willen zeggen, maar wijselijk mijn mond gehouden heb :=

Ja vreselijk al die opmerkingen altijd! Die opmerkingen kun je inderdaad beter maken..
En altijd die standaard vraag; Waarom heb/wil je geen kinderen? Ik vraag hun toch ook niet waarom wil jij wél kinderen?

Soms denk ik er wel eens overna of ik inderdaad geen spijt zou krijgen van een leven zonder kinderen.. Maar ik kan ook spijt krijgen van een leven met kinderen en dan kom je er niet zo gemakkelijk meer van af.. Je kunt ze (helaas) niet doorverkopen op marktplaats als het na een paar jaar toch niet bevalt. <<)

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 13:32

Moet je doen bij iemand die zwanger is.

'Weet je het wel zéker?'
'kinderwens? Ooh, maar dat verandert nog wel als je ouder wordt'
'Daar ga je later spijt van krijgen hoor'
'Je wil kínderen? Dat kun je je moeder/vader/schoonfamilie/partner niet aan doen joh'

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 13:32

Haha, dan wordt je gelijk gecanceld joh. :+

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 13:33

Her rare is dat kindervrije mensen het fatsoen wel hebben dat niet te vragen, maar andersom is het vaak anders. En je antwoord niet eens accepteren.
Aah dat komt nog wel als je ouder bent....

1 voordeel, als je dan voortaan echt ouder bent houd het op met dat mensen twijfelen of je wel kinderen wilt :D

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 16:32

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 16:40

oomens schreef:
Duhelo schreef:

Onzin dat een WA iets uitkeert als de schade door een paard is veroorzaakt. Die is alleen voor motorvoertuigen. Een AVP heb je dan meer aan.

Onzin dat de verzekering uitkeert. Maar dat weten kinderen niet hehe :Y)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 18:46

DuoPenotti schreef:
Her rare is dat kindervrije mensen het fatsoen wel hebben dat niet te vragen, maar andersom is het vaak anders. En je antwoord niet eens accepteren.
Aah dat komt nog wel als je ouder bent....

1 voordeel, als je dan voortaan echt ouder bent houd het op met dat mensen twijfelen of je wel kinderen wilt :D

Dat is echt zo niet waar. Waar ik werkte toen ik zwanger raakte heerste nogal een anti-kind klimaat. Echt wel dat kindvrije mensen mij die vragen stelden. Wat prima is, mijn zwangerschappen waren bewust dus vragen wilde ik best beantwoorden. Maar ga niet high en mighty doen over kindvrije mensen want in iedere groep zitten klootzakken.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 18:51

Ik denk dat het percentage 'weet je zeker dat je geen kinderen wil' vele malen hoger is dan de 'weet je zeker dat je kinderen wil'.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 18:51

In dit topic mag ik daar high en mighty over doen terwijl het ook nog eens een 100% ervaring is.
Dus ja voor mij is het oh zo wel waar.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 19:14

Afbeelding

:)).