Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 14:35

@anne-dottie
Had je niet een jaar geleden ook al een moeilijke situatie.
Of zit ik verkeerd? (gebeurd vaker met mijn hersens).

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 14:37

Dat je op een punt aan komt in je relatie waar blijkt dat jullie niet hetzelfde willen uit en verwachten van jullie relatie en de toekomst, betekent niet dat je jullie verleden weggooit en alles wat jullie meegemaakt hebben er niet meer toe doet. Dat heeft ook allemaal bijgedragen aan de persoon die je nu bent. Je maakt dingen mee, je leert ervan. De uitkomst heb je in eigen handen.

Dingen die je samen meegemaakt hebt zijn nooit een doorslaggevende reden om te blijven of niet. Als het niet werkt, dan werkt het niet. Dat hoeft niet persé een "vijandige" reden zijn, als je snapt wat ik bedoel. Ook verschil in verwachting is een prima reden om voor jezelf en je toekomst te kiezen. Iedereen verdient een toekomst die past in wat hij/zij met zijn/haar leven wil, ook jij :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 14:40

hagelslag schreef:
@anne-dottie

Wat bedoel je hiermee? Dat zou kunnen ja zoals ik al zei gaat het al tijden steeds moeilijk door wat ik voor m'n kiezen gekregen heb de afgelopen 2 jaar. Downs zijn prima maar als er een periode komt met een keer wat meer ups zou dat best welkom zijn ;)
(En ik leef nu hoor, niet een jaar geleden :P maar ja ik heb vaak genoeg dingen gepost dat situaties vervelend waren en ik m'n hart wou luchten.)

xPabloBokt schreef:
Dat je op een punt aan komt in je relatie waar blijkt dat jullie niet hetzelfde willen uit en verwachten van jullie relatie en de toekomst, betekent niet dat je jullie verleden weggooit en alles wat jullie meegemaakt hebben er niet meer toe doet. Dat heeft ook allemaal bijgedragen aan de persoon die je nu bent. Je maakt dingen mee, je leert ervan. De uitkomst heb je in eigen handen.

Dingen die je samen meegemaakt hebt zijn nooit een doorslaggevende reden om te blijven of niet. Als het niet werkt, dan werkt het niet. Dat hoeft niet persé een "vijandige" reden zijn, als je snapt wat ik bedoel. Ook verschil in verwachting is een prima reden om voor jezelf en je toekomst te kiezen. Iedereen verdient een toekomst die past in wat hij/zij met zijn/haar leven wil, ook jij :knuffel:

Mooi gezegd. Dankjewel <3

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-22 14:44

Mensen die zinnen maken zoals
'btrsgap sgat'
Of hun woorde nie afmake
%) _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 14:46

Alweer lekkage en het probleem met de ventilatie is nog steeds niet opgelost. Nieuwe tactiek van de woningbouw: reparatieverzoeken gewoon negeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 14:48

[***] schreef:
Alweer lekkage en het probleem met de ventilatie is nog steeds niet opgelost. Nieuwe tactiek van de woningbouw: reparatieverzoeken gewoon negeren.

Goh we konden wel bij dezelfde woningbouw zitten :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 14:52

Annet_Dottie schreef:
hagelslag schreef:
@anne-dottie

Wat bedoel je hiermee? Dat zou kunnen ja zoals ik al zei gaat het al tijden steeds moeilijk door wat ik voor m'n kiezen gekregen heb de afgelopen 2 jaar. Downs zijn prima maar als er een periode komt met een keer wat meer ups zou dat best welkom zijn ;)
(En ik leef nu hoor, niet een jaar geleden :P maar ja ik heb vaak genoeg dingen gepost dat situaties vervelend waren en ik m'n hart wou luchten.)

xPabloBokt schreef:

Mooi gezegd. Dankjewel <3

Ik bedoelde dat er toen ook al een moeilijke situatie was.
Niet vervelend bedoeld, maar dat je echt aan jezelf mag denken :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 14:55

xPabloBokt schreef:

Mooi gezegd Pablo.

Annet: Ik ben altijd van mening dat een relatie rust moet geven. Je hebt betere en mindere momenten, maar als stress begint te overheersen is het geen gezonde relatie. Ik zou mij zelf de vraag stellen of je er meer uit haalt dan je er in steekt. Een relatie moet een verrijking zijn en geen last. Ook al zijn er af en toe mooie momenten, dan nog. Het zou altijd zon met af en toe een wolkje en uitzonderlijk eens een onweersbui moeten zijn, niet bewolkt/regenen met af en toe een streepje zon en uitzonderlijk eens een mooie zomerdag moeten zijn.

Ik zou daar eens flink over nadenken. Ik snap de problemen met het verleden. Ik heb ze ook. Ook ptss aan over gehouden en -tig peuten, paten en logen gezien. Kiezen voor jou zelf is het grootste cadeau dat je jou zelf kunt geven.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 14:56

Ik moet al sinds woensdag iemand terug bellen, en ik zit het maar uit te stellen. _O-

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 15:04

Ik erger me aan de Corona tests :+

Sinds zaterdagavond heb ik keelklachten, hoesten en verkoudheid, vandaag ook rillerig erbij..

Zelftest 1 (neustest) = positief
Zelftest 2 (speekseltest) = negatief
Zelftest 3 (neustest) = positief

2 keer positief dus (had meerdere tests gedaan omdat ik het zeker wilde weten).

's middags doet manlief een test en die is gelukkig negatief.
Ik test met hem mee omdat hij het eng vindt...

Zelftest 4 (neustest) = negatief.

Umm, wtf? Vanochtend waren ze nog 2 keer positief?

Nog een keer testen...
Zelftest 5 (neustest) = negatief.

Ja, nou weet ik het ook niet meer _O-
2 keer positief en 2 keer negatief dus (speekseltest niet meegeteld).
Straks maar een GGD test, want zo blijf ik aan de gang >;)
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 07-02-22 15:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 15:04

Dat domme geplan van mij voor een sollicitatie en dat mijn huidige werk het mij ook absoluut niet makkelijk maakt om gewoon even vrij te geven of gemakkelijk te laten ruilen

Edit geregeld :D

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 16:08

Op mijn werk hebben ze voor de klanten gewoon normaal wc papier. Voor de werknemers is het schuurpapier, het deed gewoon zeer om af te vegen :') ik snap die 2deling niet zo goed..

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 16:14

Goed wc papier is LVT.... echt het word gejat.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 16:29

DHL. En ik heb niet eens wat besteld.

Ik kreeg zaterdag een mail dat er wat voor mij was afgeleverd in een pakketautomaat in Capelle ad IJssel. Note; dat is 50 km bij mij vandaan. In de eerste instantie deed ik het af als spam/phishing, maar het kwam wel van een legitiem emailadres. Ik heb binnen een half uur nadat ik de mail had ontvangen contact gehad met DHL over dit pakket. Zij gaven aan dat er dan bij de bestelling een verkeerd emailadres was opgegeven. Onwaarschijnlijk, want ik had ook geen bestelbevestiging gehad.

Ik contact op genomen met de webshop, geven zij aan dat het emailadres wat bij de bestelling hoort inderdaad erg lijkt op mijn emailadres (denk: A_B@C.com hoort bij de bestelling, AB@C.com is mijn emailadres). Maar de webshop ging het doorgeven aan de besteller.

Vandaag krijg ik wéér een email van DHL dat 'mijn' pakket nog in de ophaalautomaat ligt. Ja grapjas, omdat je de emails aan de verkeerde persoon stuurt. Dus ik heb nu wéér contact met DHL en nu geeft de persoon in de chat aan dat het juiste emailadres wél bij hun bekent is (met de underscore), maar dat de emails ook inderdaad naar mijn emailadres gaan (zonder de underscore). Dus ik heb maar eens gevraagd waar dit vandaan komt. Dat kon ze me niet vertellen. Maar (en ik quote): "helaas komt dit ook bijna nooit voor". Yep... :+

En volgens mevrouw kan ik het pakket ook niet zomaar ophalen, want dan moet ik mijn voor en achternaam doorgeven, en een ID laten zien. Ja, niet dus, want dit pakket ligt in een pakketautomaat waarvoor ik alleen de ophaalcode of QR code nodig heb. En die zijn nu ondertussen maarliefst al twee keer naar mij gemaild!

Heeft iemand enig idee waar ik dit soort klachten neer kan leggen, behalve DHL zelf? Want die lijken het niet zo serieus te nemen...

Firefly289

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 16:33

Naar de fietsenwinkel, omdat m'n fiets het niet doet, nieuwe ketting denk ik. 'ja maar dan moeten we even een afspraak maken' 'oke' 'We hebben eind deze maand nog een plek' :')

Dagahra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 16:46

De bezine prijs %)

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 18:31

Het OV _-:(

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 18:32

Gister zelftest via de neus, knetter negatief.

Net via de keel, knetter positief.

Dus vanavond gezellig op date met de GGD -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 18:57

MarlindeRooz schreef:
Dat ik opgescheept zit met een hele lieve maar bange border collie als oppashond. Het is echt een schatje maar ze snapt er niks van waarom ze hier is. :=

(vandaag is ze hier om te oefenen voor haar)

Nou nadat ze de hele ochtend heeft gedaan alsof ik haar mishandel… zat ze net zo op schoot. Monster. _O-

Afbeelding

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 19:04

Aan dat sommige mensen verschrikkelijk dramatisch kunnen doen om niets en nog eens vreselijk schijnheilig erbij. :r

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 19:05

MarlindeRooz schreef:
MarlindeRooz schreef:
Dat ik opgescheept zit met een hele lieve maar bange border collie als oppashond. Het is echt een schatje maar ze snapt er niks van waarom ze hier is. :=

(vandaag is ze hier om te oefenen voor haar)

Nou nadat ze de hele ochtend heeft gedaan alsof ik haar mishandel… zat ze net zo op schoot. Monster. _O-

[ [url=m/BCyyss.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haha het is net mijn kat in hond vorm. Die blik ook :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 19:06

Ik heb corona ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 19:08

Urbanus schreef:
Ik heb corona ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

-O-

Join the club