Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hagelslag schreef:@anne-dottie
Had je niet een jaar geleden ook al een moeilijke situatie.
Of zit ik verkeerd? (gebeurd vaker met mijn hersens).
xPabloBokt schreef:Dat je op een punt aan komt in je relatie waar blijkt dat jullie niet hetzelfde willen uit en verwachten van jullie relatie en de toekomst, betekent niet dat je jullie verleden weggooit en alles wat jullie meegemaakt hebben er niet meer toe doet. Dat heeft ook allemaal bijgedragen aan de persoon die je nu bent. Je maakt dingen mee, je leert ervan. De uitkomst heb je in eigen handen.
Dingen die je samen meegemaakt hebt zijn nooit een doorslaggevende reden om te blijven of niet. Als het niet werkt, dan werkt het niet. Dat hoeft niet persé een "vijandige" reden zijn, als je snapt wat ik bedoel. Ook verschil in verwachting is een prima reden om voor jezelf en je toekomst te kiezen. Iedereen verdient een toekomst die past in wat hij/zij met zijn/haar leven wil, ook jij
Annet_Dottie schreef:hagelslag schreef:@anne-dottie
Had je niet een jaar geleden ook al een moeilijke situatie.
Of zit ik verkeerd? (gebeurd vaker met mijn hersens).
Wat bedoel je hiermee? Dat zou kunnen ja zoals ik al zei gaat het al tijden steeds moeilijk door wat ik voor m'n kiezen gekregen heb de afgelopen 2 jaar. Downs zijn prima maar als er een periode komt met een keer wat meer ups zou dat best welkom zijn
(En ik leef nu hoor, niet een jaar geledenmaar ja ik heb vaak genoeg dingen gepost dat situaties vervelend waren en ik m'n hart wou luchten.)
xPabloBokt schreef:Dat je op een punt aan komt in je relatie waar blijkt dat jullie niet hetzelfde willen uit en verwachten van jullie relatie en de toekomst, betekent niet dat je jullie verleden weggooit en alles wat jullie meegemaakt hebben er niet meer toe doet. Dat heeft ook allemaal bijgedragen aan de persoon die je nu bent. Je maakt dingen mee, je leert ervan. De uitkomst heb je in eigen handen.
Dingen die je samen meegemaakt hebt zijn nooit een doorslaggevende reden om te blijven of niet. Als het niet werkt, dan werkt het niet. Dat hoeft niet persé een "vijandige" reden zijn, als je snapt wat ik bedoel. Ook verschil in verwachting is een prima reden om voor jezelf en je toekomst te kiezen. Iedereen verdient een toekomst die past in wat hij/zij met zijn/haar leven wil, ook jij
Mooi gezegd. Dankjewel
MarlindeRooz schreef:Dat ik opgescheept zit met een hele lieve maar bange border collie als oppashond. Het is echt een schatje maar ze snapt er niks van waarom ze hier is.![]()
(vandaag is ze hier om te oefenen voor haar)
MarlindeRooz schreef:MarlindeRooz schreef:Dat ik opgescheept zit met een hele lieve maar bange border collie als oppashond. Het is echt een schatje maar ze snapt er niks van waarom ze hier is.![]()
(vandaag is ze hier om te oefenen voor haar)
Nou nadat ze de hele ochtend heeft gedaan alsof ik haar mishandel… zat ze net zo op schoot. Monster.
[ [url=m/BCyyss.jpg]Afbeelding[/url] ]