Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popstra schreef:Skien in Oostenrijk kun je als zelfs gevaccineerde nederlander wel vergeten mits je eerst 10 dagen in quarantaine gaat lees ik net...
Matheno schreef:Popstra schreef:Skien in Oostenrijk kun je als zelfs gevaccineerde nederlander wel vergeten mits je eerst 10 dagen in quarantaine gaat lees ik net...
Mwa, ligt eraan welk gedeelte denk ik.
Kennissen van ons zijn nu in Oostenrijk op (ski)vakantie, ongevaccineerd.
Ze zijn tot dusver nog geen enkele restrictie tegen gekomen.
OleJon schreef:Ongeacht mening, je zit continu te roepen over wereldordes, corruptie, etc etc. Dat is net zo goed angstzaaien. En misinformatie verder verspreiden, maar die laatste wil je vast niet toegeven.
Matheno schreef:Popstra schreef:Skien in Oostenrijk kun je als zelfs gevaccineerde nederlander wel vergeten mits je eerst 10 dagen in quarantaine gaat lees ik net...
OleJon schreef:imandra schreef:Ongeacht mening, je zit continu te roepen over wereldordes, corruptie, etc etc. Dat is net zo goed angstzaaien. En misinformatie verder verspreiden, maar die laatste wil je vast niet toegeven.
Dat jij interpreteert als mis informatie kan jij vinden.
Jij wilt alleen horen wat in jouw straatje past.
Echwel schreef:Geen Tozo meer voor zzp'ers, maar bijstand voor zelfstandigen - https://nos.nl/l/2410343#UPDATE-container-58151517
In en in triest weet je ondanks alles
Mensen die hun gezin niet meer kunnen onderhouden
Zich netjes hebben laten inenten ook de booster willen nemen
Maar het water aan de lippen staat
Cer schreef:Maar gelukkig vinden een aantal het “gezeur” en “een luxe probleem” dat ze dicht moeten
robert45 schreef:Hoe sneller we prikken hoe eerder we van die lockdown af kunnen zijn met een beetje geluk.
Sheran schreef:Die mutaties waren er ook zonder vaccin gekomen.
Citaat:Ik ben nog steeds erg blij met de vaccins!
Huertecilla schreef:robert45 schreef:Hoe sneller we prikken hoe eerder we van die lockdown af kunnen zijn met een beetje geluk.
Het is exact 1 jaar geleden dat het eerste vaccin vrijgegeven werd.
Bijvoorbeeld Denemarken en Spanje zijn 95% boven de 12 gevaccineerd.
Hier in Spanje is 3 maanden geleden al begonnen met de derde dosis voor de oudsten. Risico beroepen zijn ook al geweest. Onder de 50 is nu onder de naald.
Het is nu erger dan 1 jaar geleden; dus zonder vaccinaties.
Hoe rijmt dat met jij jouw opmerking?
Sheran schreef:Die mutaties waren er ook zonder vaccin gekomen. Ik ben nog steeds erg blij met de vaccins!