Ik trek het aan denk ik....
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Benthhh schreef:Marcella schreef:De kuiken haan die vanmorgen vroeg begon te kukkelen. Die gaat echt hard af op vroeg slacht.
Dus omdat ie doet wat ie hoort te doen, moet ie naar de slacht?
iirrssjjee schreef:Mijn oma (90 jaar) was 2 weken geleden flink in huis gevallen. Ze heeft een alarmknop, maar die bellen de eerste op de lijst. Dat is 1 van haar dochters. Die aas aan het werk, als begrafenisondernemer. Dus werd haar andere dochter gebeld. Die moest een half uur rijden. Eindelijk opgehesen. Oma goed geschrokken (is echt niet de eerste x dat ze valt). En er heilig van overtuigd dat ze misschien toch naar een bejaardentehuis moet. Wij allemaal blij (en echt niet omdat we haar willen wegstoppen, maar gewoon voor onze eigen gemoedsrust. Ze slaapt boven, en doet behalve koken niks meer zelf (geen boodschappen, geen schoonmaakn, niet meer wassen, enz.)).
Nu, puntje bij paaltje; nee ik ga echt niet verhuuzen hoor!
Ineke2 schreef:Benthhh schreef:Dus omdat ie doet wat ie hoort te doen, moet ie naar de slacht?
Hij gaat sowieso geslacht worden. Daar heeft zij ze voor.
Maar vroeg slacht is een grapje aan de smiley te zien.
maralyn schreef:Zit er echt zoveel verschil in?? Tussen kip, kip, kip en kip?
Gewoon intresse hoor. Ben zelf gek op een goed gebraden stukje vlees. (Maar eet ook soms bewust geen vlees.)
Gewoon intresse hoor. Ben zelf gek op een goed gebraden stukje vlees. (Maar eet ook soms bewust geen vlees.)
Mand schreef:Zeker. In eigen kippen word geen rotzooi gespoten.
_San87_ schreef:maralyn schreef:Zit er echt zoveel verschil in?? Tussen kip, kip, kip en kip?
Ja, zeker. Wij proeven verschil tussen het vlees van de supermarkt en dat van de slager, alleen al om de hoeveelheid vocht in vlees van de supermarkt. We gaan dan ook alleen nog maar naar de slager.
Mkango schreef:MarcoBorsato schreef:Verse buffelmozzarella.Beetje kaas erop schijnt te helpen