Gister heel de middag/avond op de spoed gezeten omdat ze dachten aan een longembolie (was het gelukkig niet!)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Nayomie schreef:Dat ik ontzettend gaar word van het feit dat mijn foto's nog steeds op commerciële wijze worden gebruikt en het bedrijf mijn mails nu maar negeert.
Nee joh!
Nayomie schreef:_San87_ schreef:
Nee joh!
Ja, echt bizar. De directeur heeft zijn handen er vanaf gehaald en gezegd: "je moet bij deze persoon zijn, ik stuur alles ongelezen door". En nu negeren ze gewoon de hele boel. Terwijl de directie alles vanaf begin af aan regelde en had daar contact mee. Had ze eerst gevraagd de foto's te verwijderen, deden ze niet, vervolgens een aangetekende brief voor inbreuk auteursrecht gestuurd. Toen kreeg ik een hele rits aan verwijten dat ik lieg en zij alle bewijzen hebben. Heb die gevraagd, en mijn bewijzen meegeleverd zodat ik die leugens kon weerleggen. Toen hield directie de handen er vanaf en nu weigeren ze na ik denk wel 4x vragen de afbeeldingen te verwijderen en echt een poeplaag schadeclaim bedrag te betalen.
Nayomie schreef:Nja kort samengevat, ik heb officieel geen bedrijf, maar ik heb in opdracht foto's gemaakt. Hiervoor zou ik niks krijgen en werd voor een bepaald initiatief gebruikt (medewerker van de maand). Maar intussen worden te foto's gecropped, zonder bronvermelding geplaatst en bij commerciële Social media stukken gepleurd. Voor zover ik weet is rechtsbijstand alleen voor particulieren, maar dit ging om een onofficieel zakelijke overeenkomst. Heb helaas geen papieren laten tekenen, maar desondanks mogen de foto's op die manier niet gebruikt worden. Ik kan het probleem eens voorleggen, maar weet niet goed hoe dat werkt. Heb er nooit eerder gebruik van gemaakt
theadora99 schreef:Zebrastreep schreef:Dat mijn slechte mening over DUO onterecht was haha
Zojuist een hele mooie compensatie gekregen omdat mijn basis en aanvullende beurs is stopgezet in juli. Lesgeld kan er van betaald worden en de reiskosten ook! Ik ben echt enorm blij
Poeh ik kreeg ook een berichtje, heftig wel