Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Askja schreef:Wat ik me afvraag, is er een richtlijn voor het door laten gaan of afgelasten van wedstrijden en andere hippische evenementen na 6 april? Mij lijkt het logisch dat alles dit seizoen gewoon tijdig (als in: z.s.m.) afgelast wordt, in plaats van last minute. Maar daar denken veel organisatoren blijkbaar anders over.
PSvanLot schreef:Askja schreef:Wat ik me afvraag, is er een richtlijn voor het door laten gaan of afgelasten van wedstrijden en andere hippische evenementen na 6 april? Mij lijkt het logisch dat alles dit seizoen gewoon tijdig (als in: z.s.m.) afgelast wordt, in plaats van last minute. Maar daar denken veel organisatoren blijkbaar anders over.
Dat wordt misschien vanavond wel bekend?
Ik ben zelf organisator van verschillende wedstrijden en ik hoop dat ik vanavond niet ga horen dat we tot mei alles af gaan gelasten. Straks gaat het allemaal weer de goede kant op en is alles afgelast. Terug opzetten kan ik dan niet meer, dan gelast ik liever wat later af.
Loretta schreef:PSvanLot schreef:
Dat wordt misschien vanavond wel bekend?
Ik ben zelf organisator van verschillende wedstrijden en ik hoop dat ik vanavond niet ga horen dat we tot mei alles af gaan gelasten. Straks gaat het allemaal weer de goede kant op en is alles afgelast. Terug opzetten kan ik dan niet meer, dan gelast ik liever wat later af.
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat we hier snel vanaf zullen zijn nu.
purny schreef:Nou sorry maar ik vind het wel een beetje heel veel geld.
Stel dat ze de mensen ophalen met een 787. Hier kunnen 344 mensen in.
344 maal 900 is 309.600 euro. Zou het dan echt zoveel kosten om een heel toestel te vullen en terug te laten komen?
Maar goed ik ben geen expert. Het is natuurlijk goed dat dit opgezet is
Askja schreef:Wat ik me afvraag, is er een richtlijn voor het door laten gaan of afgelasten van wedstrijden en andere hippische evenementen na 6 april? Mij lijkt het logisch dat alles dit seizoen gewoon tijdig (als in: z.s.m.) afgelast wordt, in plaats van last minute. Maar daar denken veel organisatoren blijkbaar anders over.
SusanH schreef:O bah 1 juni dat is wel echt lang. Eerlijk, ik zou dat liever nu al zeker weten en niet pas op 6 april of kort ervoor. Ook voor de kinderen in NL die nu thuis zitten. Dochter hoopt zo 6 april weer naar school te kunnen. Die heb ik ook al gezegd, reken daar nu niet te veel op.
Ann schreef:Persoonlijk ga ik ervan uit dat we tot 1 juni nog met (minstens) de huidige maatregelen te maken hebben. Mocht het eerder versoepeld kunnen worden, valt het alleen maar mee.
imaudy schreef:Wie weet gaan ze (bij voldoende afname aantal nieuwe zieken) de regels als na 6 april al wel versoepelen. Om zo tot een groepsimmuniteit te kunnen komen..
Huertecilla schreef:SusanH schreef:O bah 1 juni dat is wel echt lang. Eerlijk, ik zou dat liever nu al zeker weten en niet pas op 6 april of kort ervoor. Ook voor de kinderen in NL die nu thuis zitten. Dochter hoopt zo 6 april weer naar school te kunnen. Die heb ik ook al gezegd, reken daar nu niet te veel op.
Spanje heeft de quarantaine verlengd tot 11 april en NL loopt zeg twee weken achter in de ontwikkeling.
purny schreef:Gestrande Nederlanders kunnen met een eigen bijdrage terug naar huis vliegen. Binnen Europa voor 300 en buiten Europa 900
Zou het echt zoveel kosten?