Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 14:49

Een of andere arrogante klant. Ze had 80 euro aan boodschappen op de band, het was druk, dus ik snel bezig met scannen. Zie ik vlak voordat ze gaat afrekenen een krat bier op in haar kar. Die hoort ze gewoon te laten zien (en dat weet ze want ze kwam hier vaker!)
"Oh u heeft ook nog een krat bier, die moet ik er even bij doen" (Ik moet er ook een betaald sticker op plakken!)
En op de meest nare toon ooit: "nou dan had je het maar moeten horen toen ik het tegen je zei".

Uhm? Dus als ik iets niet hoor in een drukke winkel is dat een excuus om diefstal te plegen? Het bier was 20 euro dus ze wist dondersgoed dat ik het er niet bij had gedaan. Leuk excuus voor als je het aan de manager moest uitleggen " Ja ze hoorde het niet dus dan mag ik het zonder te betalen meenemen toch" :roll: :roll:

Ik vind klanten normaal heel lief hoor maar hier werd ik best pissig van.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 14:51

En terecht Lestrange dat je pissig bent

karuna
Drukke kabouter

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 15:11

Foaly sjips niet leuk sterkte.

Stom voor de krat bier, grrr even vriendelijker van haar mag ook wel.

Voor mij deze ergernis Antibioticakuur moeten ophalen in het ziekenhuis. maar poe ik houd netjes afstand van mensen want dat moet. Maar al zou dat niet hoeven ik was niet in de wachtkamer gaan zitten. Een mevrouw hoesten niezen in allebei de handen. Zonder wassen en daarna ging ze op het wachtrij knopje duwen, aan de stoelen zitten, aan de balie met haar handen. %) geen desinfectie te bekennen. Zeg ik dst nog tegen apotheek mevrouw (ik had goddank een andere balie) ja goed dat u het zegt zullen we zo ontsmetten. Ondertussen al paar mensen daar aan de beurt geweest met dezelfde stoel en balie. En niks ontsmetten zelfs toen ik wegging. Brrrr

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 15:37

Dat ik voor niks gewacht heb op koper.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 16:13

Heb je het gemeld bij de manager Lestrange? Kan echt niet tegen dat soort mensen, is gewoon diefstal wat mislukte..

Ik heb koppijn omdat ik te lang heb geslapen en te laat cafeïne heb gehad..

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 16:20

Loeky01 schreef:
Dat mijn vriend boos is op mij omdat de bezorgers vonden dat de koelkast niet door het trapgat heen paste. Mijn vriend vond dat ik hem gewoon buiten had moeten laten staan of in de schuur laten zetten zodat hij het later zelf met mijn hulp kan doen. Regel zelf dan vrij ipv boos te worden op mij ;(.

Oké, vriend en ik hebben stug opnieuw dezelfde koelkast besteld bij hetzelfde bedrijf. Stond hij binnen 10 minuten boven..... Terwijl de vorige zeiden dat het echt niet zou passen...

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 17:25

Marocje schreef:
Heb je het gemeld bij de manager Lestrange? Kan echt niet tegen dat soort mensen, is gewoon diefstal wat mislukte..

Ik heb koppijn omdat ik te lang heb geslapen en te laat cafeïne heb gehad..

Nee, het is een drukke zaterdag middag en ik denk dat niemand er blij mee was geweest als ik het gemeld had, al dat oponthoud

Erger nog, ik had waarschijnlijk op mijn kop gekregen want: "je moet goed op de camera letten!" (De camera bij de kassa).

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 17:44

Dat mensen die het bos in willen vlak naast of praktisch op onze oprit parkeren.
Ja, we wonen aan de rand van het bos, maar er zijn zoveel echte parkeerplaatsen en zóveel meer ruimte om te parkeren dan alleen pal voor ons huis/oprit. :roll: _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 17:51

Bekende tegenkomen (speelde vroeger vaak met hun dochter op de basisschool , naar speciaal onderwijs gegaan etc nooit meer wat van gehoord. ) omgedraaid maar ze had mij al gezien , zo beleefd mogelijk gepraat maar voel mij gelijk zo negatief nu >< . poedersuiker jeugd ><

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 18:08

Dat ik elke keer zo vroeg wakker ben, maar niet uitgerust.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 18:19

Aan mezelf. Ik ben zó moe ;(.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 18:37

Net op een feestje zat 1 van de gasten heel panisch te doen over corona. Ze wou niet besmet worden etc. Ondertussen had ze wel 4 collega’s die uit risico gebieden kwamen en waar ze dagelijks contact mee had. Heb haar gevraagd wat ze dan op het feest zat te doen. :+ Mijn vraag werd niet goed opgenomen :')

Heel dat gedoe jong, bah. Mensen praten over niets anders meer.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-03-20 18:38, in het totaal 2 keer bewerkt

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 18:37

DeMolenhoek schreef:
Net op een feestje zat 1 van de gasten heel panisch te doen over corona. Ze wou niet besmet worden etc. Ondertussen had ze wel 4 collega’s die uit risico gebieden kwamen en waar ze dagelijks contact mee had. Heb haar gevraagd wat ze dan op het feest zat te doen :+ Mijn vraag werd niet goed opgenomen :')

Dan ben je panisch over corona en dan ga je naar een feestje. Ja, logisch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 18:38

Ja dat dus :') Iets met meten met 2 maten.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 18:39

En handen schudden en zoenen.

Safiy93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 18:41

Foaly schreef:
Vorig jaar eindelijk over mijn tandartsangst heen gestapt, tien gaatjes laten vullen, twee wortelkanaalbehandelingen, een verstandskies en een gewone kies getrokken en 1600 euro armer... en nu heb ik kiespijn -O-

Respect! Al die ingrepen brrrr. Stoer dat je t hebt gedaan! Sterkte me je kiespijn, het wordt ooit beter. En je bankrekening ook hoop ik voor je!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 18:42

Britta31 schreef:
En handen schudden en zoenen.

Nee dat is niet gebeurt. We mochten ook niet binnen voor wij onze handen hadden ontsmet.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 19:09

Ben een soort van ‘ blij’ geloof ik dat ik nu niet kán werken.
Ik werk in Brabant en word echt zo niet goed van dat panische gedoe :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 19:19

Ineke2 schreef:
Ben een soort van ‘ blij’ geloof ik dat ik nu niet kán werken.
Ik werk in Brabant en word echt zo niet goed van dat panische gedoe :')

Niks aan de hand hier. Als ik m'n baas bel om te melden dat ik thuis blijf (omdat ik een vieze hoest heb en lekker verkouden ben), valt ie van z'n stoel van het lachen denk.

Het enige verschil wat ik merk is dat als ik hoest, mensen zeggen "je hebt toch geen corona?" Eerst als een grapje bedoeld, maar nu toch met een serieuze blik.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 19:41

Dat mijn goulash meer soep is dan goulash en ik nu moet wachten totdat het water is verdampt. Maar ik heb zin aan eten..

Ik nieste zonet ook. Ik was bezig met peper :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 20:21

Bij mij in het bedrijf is wél gevraagd om thuis te blijven als je je ziek voelt. Verkouden / grieperig :j

Dus het verschilt echt per bedrijf.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 22:38

Ach toen ik zei dat ik hoestte zei de baas dat ik mijn slaapzak maar mee moest nemen :P want ik werk toch alleen en alle kuikens kunnen niet mee :')

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 22:39

(Even voor de mensen die tips gaven over mijn douche wand vol met kalk; het is helemaal schoon geworden!!! Thank you!!!!)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 22:42

Waarmee Castilja?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 22:53

Ik ontkalk alles om de week want ik word zielsgelukkig van glimmende kranen. _O-