Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Narcissa schreef:Ik heb eentje die ik nog nooit gehad heb, als verzender
Pakket niet opgehaald (geen pakket)
Iemand deze ooit gehad? Vrees het ergste
juval schreef:https://nos.nl/artikel/2550922-postnl-g ... e-besparen
nog meer extra werk voor de pakketbezorgers. Ik ben benieuwd of dit werkbaar gaat zijn om de brievenbussen eerder te gaan legen.
Narcissa schreef:Ik heb eentje die ik nog nooit gehad heb, als verzender
manzano schreef:Hij stond van de week weer op het erf voor een pakket. Zn bus zo'n enorme bende dat hij het pakket nergens kon vinden. Toen is hij, na alles door de bus gegooid te hebben, weer vertrokken.
manzano schreef:Nou leger en schuiven snap ik..... Dit was gewoon alsof je een zak kadootjes op zn kop uit een Sinterklaas zak schudt en dan een bus vol tot aan plafond gevuld.
Als ik zie hoe hij vaak onze pakjes eruit haalt ... Eerst meerdere pakketten uit de bus, onze pakken en de andere er dan letterlijk weer in GOOIEN. Dan snap ik dat het na 10 adressen chaos is.
Is nu al paar keer voorgekomen dit en dan dropt hij ze einde dag bij een postpunt in het dorp waar ik dan weer met de auto heen moet. Dus als daar postzakken vol brieven bij komen zie ik wel een uitdaging zullen we maar zeggen
annelieke92 schreef:Narcissa schreef:Ik heb eentje die ik nog nooit gehad heb, als verzender
Ja vorig jaar gehad. Pakket weggebracht in een pakketautomaat. Eerst status pakket ontvangen en daarna de melding die jij nu ook hebt. Onderzoek laten instellen maar pakket was kwijt. Werd overigens ongeveer 5 weken later alsnog afgeleverd.