Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mairead schreef:Ik vraag me echt af of ze een paard kunnen betalen met 7 Kinderen.
Als ze in een prachtig huis wonen; met elk kind een eigen kamer, 2 Auto's voor de deur en de kids allemaal mooie kleding, dan kunnen ze de aanschaf van de pony wel betalen en hoeven ze geen crowdfunding te starten, lijkt me...
Mars schreef:[naam] schreef:Of ze brengen het bij norma miedema en haar dierentuin
God daar moet je ook maar willen wonen als pony zijndeOf bedoel je om die kinderen er te droppen?
Sizzle schreef:Dat met die 4 dagen komt er ook gewoon niet doorheen lijkt mij.
Je kan toch niet ineens 1 dag minder naar school omdat ze niet in staat zijn genoeg docenten aan te trekken![]()
Dan heb je als ouders weinig andere keus dan thuisscholing aan te bieden om daarna internationaal nog een beetje mee te komen
OleJon schreef:Stukje op fb wat betreft de 4daagse school week. Ouders zitten meteen met handen in het haar wat betreft oppas.ik had erbij gezet dat het verantwoording is van de ouders.en kinderen neem je niet je krijgt ze heb erbij gezet nooit van voorbehoedsmiddelen gehoord zekers
Bloodymary schreef:Ik zie ook geen andere uitweg. Is meteen de oplossing voor het klimaatprobleem. Want de grootste oorzaak daarvan is natuurlijk de overbevolking.
Rebecca schreef:Kwam dit tegen
https://www.ad.nl/bizar/moeder-die-zoon ... ~a41822f2/
Op naar India, al klaag ik mijn ouders niet aan denk ik
Sizzle schreef:Dat met die 4 dagen komt er ook gewoon niet doorheen lijkt mij.
Je kan toch niet ineens 1 dag minder naar school omdat ze niet in staat zijn genoeg docenten aan te trekken![]()
Dan heb je als ouders weinig andere keus dan thuisscholing aan te bieden om daarna internationaal nog een beetje mee te komen