Maar toen hij niet zo gunstig werkte toen zag ik hem vaak alleen in het weekend.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Markkie8 schreef:Maar zo duur is de boot naar Texel toch niet? Is volgens mij nog één van de goedkopere richting onze waddeneilanden. Fietsje mee of daar een Solex hurenWil je een auto mee, ja dat zijn wat duurdere grapjes..
Exitium schreef:Markkie8 schreef:Maar zo duur is de boot naar Texel toch niet? Is volgens mij nog één van de goedkopere richting onze waddeneilanden. Fietsje mee of daar een Solex hurenWil je een auto mee, ja dat zijn wat duurdere grapjes..
Denk dat het eerder de diensttijden is, zeker als je in de fase van 'nog niet bij elkaar slapen' zit. Laatste aftocht vanaf Texel is 21:00, en als je dan tot een uur of vijf werkt is de tijd vrij beperkt.
Shiloh schreef:Voor mij zou in een andere stad echt niet werken. Of nou ja, niet meer dan een minuut of 20 met de auto. Tenzij hij het niet erg zou vinden doordeweeks naar mij te komen. Ik doordeweeks ergens anders heen is echt niet te doen.
Ik woon in Nijmegen, werk in Utrecht. Dat is al zo'n takke eind. Dan zou in de omgeving van Utrecht ideaal zijn, zou je denken. Maar ik heb ook nog een hond thuis zitten....
Jester_ schreef:Het leven op een eiland is ook onmogelijk als je er niet werkter zijn toch heel veel banen dat je al om 6 uur moet beginnen
MarlindeRooz schreef:Jester_ schreef:Het leven op een eiland is ook onmogelijk als je er niet werkter zijn toch heel veel banen dat je al om 6 uur moet beginnen
Hoezo?Want dat kan je gewoon plannen, dan kies je dat werk niet. Genoeg mensen die ook 45 minuten moeten reizen naar het werk hoor.
![]()
Zit liever 20 min relaxed op een boot dan in de spits in de auto of in een overvolle trein.
Jester_ schreef:MarlindeRooz schreef:
Hoezo?Want dat kan je gewoon plannen, dan kies je dat werk niet. Genoeg mensen die ook 45 minuten moeten reizen naar het werk hoor.
![]()
Zit liever 20 min relaxed op een boot dan in de spits in de auto of in een overvolle trein.
Ja maar als je er dus niet woont en iemand leert kennen op een eiland moet je dus je werk opzeggen. Kan me voorstellen dat dat nogal een ding is
Berdien schreef:Ik zou best op een eiland willen wonenHeb nou ook regelmatig een reistijd van 1-1,5 uur naar klanten.
Daten met iemand op een eiland ook geen probleem, zeker als de boot niet godsonmogelijk duur isLijkt me juist leuk! Lekker samen uitwaaien enzo. Elke keer daar afspreken is als een soort minivakantie
En inderdaad, in het begin hoef ik écht niet elke dag af te spreken of elkaar supervaak te zien. Ik hecht heel veel waarde aan mijn eigen tijd en mijn eigen ding kunnen doen.
gribaldi schreef:Dat heb ik ook Berdien haha.
Ik woon ook op een eiland en afstand zou voor mij ook echt geen probleem zijn.
Nog iemand op date dit weekend?
gribaldi schreef:Markkie8, gezellig! Je schiet van alles of heb je een bepaald doel?
Haha kan ook erg gezellig zijn toch RobijnIk doe wel ongeveer hetzelfde ja haha