Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 11:17

Mijn vriend woont op 45 min met de auto. Maar hij werkt tussen de woonplaatsen in en woont nog thuis. Ik woon op mezelf dus hij komt dan uit zijn werk af en toe naar mij. We zijn beiden op woensdag en zondag vrij. Dus hij is er dan van dinsdagavond tot donderdagochtend en van zaterdagavond tot maandagochtend. :P

Maar toen hij niet zo gunstig werkte toen zag ik hem vaak alleen in het weekend. -O-

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 11:21

Voor mij zou in een andere stad echt niet werken. Of nou ja, niet meer dan een minuut of 20 met de auto. Tenzij hij het niet erg zou vinden doordeweeks naar mij te komen. Ik doordeweeks ergens anders heen is echt niet te doen.

Ik woon in Nijmegen, werk in Utrecht. Dat is al zo'n takke eind. Dan zou in de omgeving van Utrecht ideaal zijn, zou je denken. Maar ik heb ook nog een hond thuis zitten....

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 11:23

Markkie8 schreef:
Maar zo duur is de boot naar Texel toch niet? Is volgens mij nog één van de goedkopere richting onze waddeneilanden. Fietsje mee of daar een Solex huren :P Wil je een auto mee, ja dat zijn wat duurdere grapjes..

Denk dat het eerder de diensttijden is, zeker als je in de fase van 'nog niet bij elkaar slapen' zit. Laatste aftocht vanaf Texel is 21:00, en als je dan tot een uur of vijf werkt is de tijd vrij beperkt.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 11:27

Och in de date fase vind ik 1 keer in de week in t weekend ff wat gezelligs doen eigenlijk wel heel prima. Hoef iemand niet direct elke dag te zien. Eenmaal bij elkaar slapen is het idd wel al makkelijker.

Markkie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 11:32

Exitium schreef:
Markkie8 schreef:
Maar zo duur is de boot naar Texel toch niet? Is volgens mij nog één van de goedkopere richting onze waddeneilanden. Fietsje mee of daar een Solex huren :P Wil je een auto mee, ja dat zijn wat duurdere grapjes..

Denk dat het eerder de diensttijden is, zeker als je in de fase van 'nog niet bij elkaar slapen' zit. Laatste aftocht vanaf Texel is 21:00, en als je dan tot een uur of vijf werkt is de tijd vrij beperkt.

Dat is zo. Maar hoe laat gaat dan de eerste boot in de ochtend?

Anoniem

Stelletje mazzelaars...
Ik zie meneer echt best weinig hahaha maar misschien is dat wel precies waarom het werkt :+

MarlindeRooz

Shiloh schreef:
Voor mij zou in een andere stad echt niet werken. Of nou ja, niet meer dan een minuut of 20 met de auto. Tenzij hij het niet erg zou vinden doordeweeks naar mij te komen. Ik doordeweeks ergens anders heen is echt niet te doen.

Ik woon in Nijmegen, werk in Utrecht. Dat is al zo'n takke eind. Dan zou in de omgeving van Utrecht ideaal zijn, zou je denken. Maar ik heb ook nog een hond thuis zitten....

Tja toen ik hem leerde kennen woonde ik dichterbij (Utrecht). Maar ik ben verhuisd, is dus mijn schuld. :=
Maar vriendlief geeft wel aan deze kant op te willen komen. Hij is bijvoorbeeld het helemaal niet gewend dat je mensen begroet die je niet kent. Bij hem in het dorp (richting randstad) denken ze dat je iets van ze wil of ze lastig wil vallen. :') Dus de cultuur in het oosten staat hem wel aan! :D

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 11:44

Eerste boot s ochtends om 6 uur :)

Markkie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 11:46

Wendy15 schreef:
Eerste boot s ochtends om 6 uur :)

Zwemmen is ook nog een optie als je later wil vertrekken :P :+

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 11:46

Het leven op een eiland is ook onmogelijk als je er niet werkt :+ er zijn toch heel veel banen dat je al om 6 uur moet beginnen

Markkie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 11:48

Jester_ schreef:
Het leven op een eiland is ook onmogelijk als je er niet werkt :+ er zijn toch heel veel banen dat je al om 6 uur moet beginnen

Dat is zo, maar ook genoeg banen die om 7 uur of 8 uur beginnen :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 11:49

Jester_ schreef:

Hoezo? :P Want dat kan je gewoon plannen, dan kies je dat werk niet. Genoeg mensen die ook 45 minuten moeten reizen naar het werk hoor. :=
Zit liever 20 min relaxed op een boot dan in de spits in de auto of in een overvolle trein.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 11:50

Moet er niet aan denken zelf om op een eiland te wonen. Denk dat ik mij teveel opgesloten zou voelen op een of andere manier. Nu weet ik dat als ik wil al is het midden in de nacht ik gewoon de auto kan pakken en weet ik het waar naartoe kan gaan.

Al denk ik dat het wel een heel verschil is of je er geboren bent of niet.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 11:52

MarlindeRooz schreef:
Jester_ schreef:

Hoezo? :P Want dat kan je gewoon plannen, dan kies je dat werk niet. Genoeg mensen die ook 45 minuten moeten reizen naar het werk hoor. :=
Zit liever 20 min relaxed op een boot dan in de spits in de auto of in een overvolle trein.

Ja maar als je er dus niet woont en iemand leert kennen op een eiland moet je dus je werk opzeggen. Kan me voorstellen dat dat nogal een ding is

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 11:57

Ik zou best op een eiland willen wonen :j Heb nou ook regelmatig een reistijd van 1-1,5 uur naar klanten.

Daten met iemand op een eiland ook geen probleem, zeker als de boot niet godsonmogelijk duur is :)) Lijkt me juist leuk! Lekker samen uitwaaien enzo. Elke keer daar afspreken is als een soort minivakantie :D En inderdaad, in het begin hoef ik écht niet elke dag af te spreken of elkaar supervaak te zien. Ik hecht heel veel waarde aan mijn eigen tijd en mijn eigen ding kunnen doen.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 12:11

Dat heb ik ook Berdien haha.
Ik woon ook op een eiland en afstand zou voor mij ook echt geen probleem zijn.

Nog iemand op date dit weekend?

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 12:13

Jester_ schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ja maar als je er dus niet woont en iemand leert kennen op een eiland moet je dus je werk opzeggen. Kan me voorstellen dat dat nogal een ding is

Waarom zou dat moeten dan? Je hoeft je baan toch niet op te zeggen als je iemand leert kennen op een eiland?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 12:25

Lekker makkelijk afspreken is het niet altijd. De file naar Texel staat bij mooi weer voor mijn deur. Ik woon in Alkmaar.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 12:45

Daarom wil ik een man die ook motor rijdt :j die kan tussen de file door :')

Markkie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 13:11

Berdien schreef:
Ik zou best op een eiland willen wonen :j Heb nou ook regelmatig een reistijd van 1-1,5 uur naar klanten.

Daten met iemand op een eiland ook geen probleem, zeker als de boot niet godsonmogelijk duur is :)) Lijkt me juist leuk! Lekker samen uitwaaien enzo. Elke keer daar afspreken is als een soort minivakantie :D En inderdaad, in het begin hoef ik écht niet elke dag af te spreken of elkaar supervaak te zien. Ik hecht heel veel waarde aan mijn eigen tijd en mijn eigen ding kunnen doen.

Nou idd, het is best te doen denk ik :) Baan op zeggen hoeft ook niet gelijk. En je hebt ook genoeg werk wat ook vanuit huis kan. :)

Ik bepaal mijn eigen begin tijd bij mijn werkgever, heerlijk zo flexibel.
Soms zit ik om 4 uur 's ochtends in de auto, en soms begin ik eens om 9 uur. :)

gribaldi schreef:
Dat heb ik ook Berdien haha.
Ik woon ook op een eiland en afstand zou voor mij ook echt geen probleem zijn.

Nog iemand op date dit weekend?

Ja date met m'n auto en camera :P Rondje Groningen/Drenthe/Friesland voor wat leuke plaatjes hopelijk :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 13:16

Dates met vriendinnen en paardlief en bed en bank :+

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 13:30

Markkie8, gezellig! Je schiet van alles of heb je een bepaald doel?

Haha kan ook erg gezellig zijn toch Robijn :D Ik doe wel ongeveer hetzelfde ja haha :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 13:33

Ik vergeet mijn date met mijn favoriete bandje vanavond gewoon :=

Heerlijk weekend voor de boeg dus!

Markkie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 13:35

gribaldi schreef:
Markkie8, gezellig! Je schiet van alles of heb je een bepaald doel?

Haha kan ook erg gezellig zijn toch Robijn :D Ik doe wel ongeveer hetzelfde ja haha :+

Gefeliciteerd trouwens! :)

Ik ben vrij allround op het gebied van fotografie, maar ik denk dat ik dit weekend wat op landschap ga focussen. Beetje inkomen voor ik straks een paar dagen in Zwitserland zit :) Hoop stiekem nog dat het paard van een goede vriendin zondag nog even voor de lens kan, maar die kans is klein vrees ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 13:40

Oh gefeliciteerd Gribaldi! Ik kijk gewoon zomaar over je cadeautje heen :+