Al is het hier dan eerder: have you tried jumping the fence

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
palousa_boy schreef:Hij lag verstrikt in het schapen net (waar stroom op staat) dus de doodsoorzaak weet ik.
DeMolenhoek schreef:Oh nu al in de vriezer? Ik heb geleerd dat als er iets is dat lang moet versterven dit wel lam isLiefst een week maar minstens 3/4 dagen
Hier past er iemand op de dieren nu wij op reis zijn. Kreeg gisteren op dag 1 al bericht dat het zoooo zielig is dat wij konijnen slachten en ze er nu wilt kopen om te redden.
DeMolenhoek schreef:Haha heb gezegd dat ze mag kiezen uit alles tot maximum 10 weken oud. Zij wou er van 13 weken want die staan voor volgende op de planning. Euh nee, doen we niet. Die zijn eindelijk slachtklaar![]()
Ze wist dat wij konijnen slachten maar zij had zich verwacht aan 1 konijn om de 3 maand ofzo. Niet aan 11 op 1 dag volgende weekOh, en de hokken waren te klein, dat de schapenram apart zat was ook veel te zielig en de tuin was te groot.
Wou echt naar mijn vriend gaan en zeggen: Leeg de auto maar weer, wij blijven thuisSidenote: Wij betalen er heel erg ruim voor (wou dat ik zo een uurloon had) dus vind het wel apart dat er dan nog commentaar op komt ook
Sannanasje schreef:DeMolenhoek schreef:Haha heb gezegd dat ze mag kiezen uit alles tot maximum 10 weken oud. Zij wou er van 13 weken want die staan voor volgende op de planning. Euh nee, doen we niet. Die zijn eindelijk slachtklaar![]()
Ze wist dat wij konijnen slachten maar zij had zich verwacht aan 1 konijn om de 3 maand ofzo. Niet aan 11 op 1 dag volgende weekOh, en de hokken waren te klein, dat de schapenram apart zat was ook veel te zielig en de tuin was te groot.
Wou echt naar mijn vriend gaan en zeggen: Leeg de auto maar weer, wij blijven thuisSidenote: Wij betalen er heel erg ruim voor (wou dat ik zo een uurloon had) dus vind het wel apart dat er dan nog commentaar op komt ook
Als je ooit nog eens iemand zoekt als je weg wilt, die er wel achter staat, dan pb je maar