Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesV schreef:Heb totaal niets met jouw stijl maar vind je jasje wel super gaaf staan!
Dat is toch die nieuwe die je postte?
(en vind je stiekem zonder/naturel qua make-up veel mooier dan zo zwaar opgemaakt als gisteren)
DewiRox schreef:Hij staat je echt goed Emma! Super leuk dat iedereen er zo gek mee is!
Ik vind je jurkje ook echt wel heel kort Laura, maar die van gisteren ook. Denk dat een jurkje/rokje tot net iets boven of over je knieën ook wat mooier afkleed. Jasje is tof! Maar deze trekt nu niet echt de aandacht. Denk dat hij ook leuker staat op een stof iets en niet op leer.
WithinYuuri schreef:_Friemel schreef:Ik vind de lengte juist netjes, als iets ver boven de knie is vind ik het al snel te kort worden. op of net boven de knie is netjes, daarboven vind ik ook echt niet kunnen richting werk (is puur persoonlijk)
Ik mis alleen idd de wauw factor, wellicht als je hem meer "poeft" bij de tailleband?
Dat vind ik ook hoor, al mijn jurkjes zijn op of net boven de knie, snap nooit waarom mensen altijd korter willen, ik zou me daar heel oncomfortabel in voelen
En zoals de rest al zei: ik zou het denk ik niet doen. Het misstaat je niet, maar heeft ook niet de 'wauw' factor idd, tenzij je hem zelf heel mooi vindt of heel lekker vindt zitten, dan natuurlijk wel gewoon houden
roxiie schreef:En toch denk ik dat een iets langer jurkje veel meer voor je figuur zou doen.
Je legt nu het accent op je bovenbenen, terwijl als je het accent op je onderbenen zou leggen je slanker en langer lijkt
Je jasje vind ik echt super tof!