Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DanielleB

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 01:55

Haha k ga morgen ff bijlezen.. Maar ben nu al 6 uren met iemand aan het appen.. Nu toch echt maar slapen!

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 08:38

Gister ruim een uur aan de telefoon gehangen (de rest van de maand maar zuinig aandoen met mijn minuten )

Ze heeft heel wat dingen in privé die op dit moment niet lekker lopen. Hierdoor vergeet ze te reageren enzo, maar het is (wederom) beslist niet persoonlijk. Ze is niet iemand die mensen aan het lijntje houdt en geeft graag duidelijkheid zei ze, en zo schat ik haar ook in dat ze mensen aan lijntjes houdt.
Ze snapt wel dat het voor mij erg verwarrend is en gaat proberen er iets aan te doen.

Verder veel gelachen tijdens het telefoongesprek, maar ook wel serieuze dingen besproken. Ze noemde een aantal dingen die ik zei/wilde doen voor haar 'lief'.

Het zorgt er wel voor dat ik (weer) kriebels krijg...

Ik ga het de komende dagen zien hoe het contact verder verloopt. Nog geen concrete 3e date afgesproken helaas :(, maar dat komt hopelijk nog wel deze week.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 08:40

DanielleB schreef:
Haha k ga morgen ff bijlezen.. Maar ben nu al 6 uren met iemand aan het appen.. Nu toch echt maar slapen!

Dan zat het voor die ander ook niet zo diep ;)

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 08:58

Kom even kijken hier.

Zelf ook al vanalles mee gemaakt op tinder.

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 09:33

Wafel schreef:
Kom even kijken hier.

Zelf ook al vanalles mee gemaakt op tinder.

Vertel! :D

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 09:52

janderegelaa schreef:
DanielleB schreef:

Dan zat het voor die ander ook niet zo diep ;)

Dat had ik eigenlijk al paar week terug wat afgesloten ;-)

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 15:07

Goed nieuws jooproo!

Ik weet ff niet meer wat ik moet zeggen tegen mijn date van zaterdag! Echt erg dit.. ik heb hem een week op afstand gehouden omdat ik iemand anders leuk vind/vond. Op de app is niet heel boeiend foto's had ik ook zwaar mijn twijfels over en had hem 1 keer aan de telefoon gesproken en op basis daarvan besloten dat ik het toch maar een keer moest proberen.. geen idee waarom!
We hadden afgesproken op Amsterdam cs maar ik kon hem niet vinden dus wij appen en ineens stond ie naast me, ik zou hem echt nooooit herkend hebben oftewel hij leek totaal niet op de foto's (in positieve zin!). Toen gingen we lopen door de stad, over de wallen enz richting een marktje en daar zijn we in een gezellig restaurant gaan zitten om wat te drinken. Tijdens het lopen was het allemaal nog wat stijfjes maar dat was snel voorbij toen het eerste glas wijn op tafel stond. Hij bleek zowaar nog sneller te drinken dan ik en stelde daarna voor om een fles te bestellen _O- :oo
Ja dat dus gedaan en daarna was het tijd om wat te gaan eten.. zijn we in een heel vaag Indiaas tentje terecht gekomen. Moesten eerst een grachtenpand in en naar boven en daar zat dan een soort restaurantje.. we hebben uit beleefdheid allebei wat besteld maar echt heel lekker was het niet en ook de wijn was echt niet te doen daar. Toen weer gaan lopen en in een pub nog wat te eten besteld en weer meer wijn _O- inmiddels was het wel heel erg gezellig geworden en zijn we als een verliefd stelletje door de stad gaan lopen onderweg naar station, toen nog even een ijsje gehaald en toen moest er afscheid worden genomen want ik moest naar een feest in Rotterdam _-:( hij wilde nog mee maar zijn maat had er geen zin in en daar had hij al mee afgesproken dus dat ging voor!

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik hierdoor wel meer vertrouwen heb gekregen in het daten en dat ik hierdoor misschien ook wel die foute jongen kan vergeten of in ieder geval kan ik die beter op zijn plek zetten en veel harder zijn. Ik hoop echt dat hier een vervolg op komt, ik betrap mezelf er zelfs al op dat ik er naar uitkijk dat zijn ouders met Pinksteren een weekend weg gaan en hij dan op de boerderij moet passen..

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 16:51

Mooi Pascalle!

mooi dat er van die succesverhalen zijn. Ik heb het er weer ff helemaal mee gehad.. Sinds thuiskomst nog geen match gehad, dus laat dan maar.. Deprimerende zooi :P

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 20:23

Jooproo ben benieuwd hoe het tussen jullie loopt! :) Eerst gewoon af en toe eens bellen dus?

Ahh Flessuh, komt heus echt eens iemand waar je je leven mee door brengt ;)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 20:33

DanielleB schreef:
Jooproo ben benieuwd hoe het tussen jullie loopt! :) Eerst gewoon af en toe eens bellen dus?

Ahh Flessuh, komt heus echt eens iemand waar je je leven mee door brengt ;)

vast.. dag voor ik de pijp uit ga mijn geluk kennende :+

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 20:56

DanielleB schreef:

Inderdaad! Al is mijn belbundel bijna op haha! Merk vandaag wel dat ze weer iets meer appt enzo. Ik ga toch ook hinten naar dates, en daar dan toch proberen wat minder verlegen te zijn haha ;)

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 21:00

Kan je niet watssapp bellen? Scheelt je minuten ;) en anders bundel omhoog :)

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 21:09

MarjanB schreef:
Kan je niet watssapp bellen? Scheelt je minuten ;) en anders bundel omhoog :)

Normaal gesproken bel ik nog geen 20 minuten per maand (en heb een bundel van 125 minuten). Bundel omhoog is in mijn situatie erg duur. Whatsapp bellen is nog wel een optie ;)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 10:31

Leuk Pascalle! Toch goed dat je het geprobeerd hebt!

Jooproo, fijn dat ze wat opener is geweest en dat ze je duidelijk heeft gemaakt dat het niet persoonlijk is.

Ik heb ook weer eens een bijzonder leuk gesprek. Gaan komend weekend afspreken. Normaal ben ik toch wel van het iets rustiger aan doen, maar dit gaat eigenlijk zo soepel, dat ik het wel aan durf.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 10:38

Whattap bellen wil niet altijd even goed toch? Maar je kan het altijd proberen natuurlijk, dat zou wel wat geld schelen ;)

Ik was ook van plan eigenlijk alleen wat dom te swipen maar ben elke dag paar uren met die jongen aan het appen, hebben het echt overal over, wel ook veel grappen maar tussendoor wel hele serieuze gesprekken. Hij heeft me op date gevraagd dus zullen binnenkort eens zien. Gezegd dat hij maar iets moet verzinnen etc ;) Leg ik lekker de bal bij hem neer haha..
Maar ben dan altijd zo bang dat het in het echt tegen valt hé, maar ach dan weet je dat ook gelijk :P

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 11:22

Die positieve verhalen geven hoop ....

#datefail124

Paar weken terug een match met iemand die ik in het wild ook als eens gekruist had op een netwerkevent. Maar goed daar praat je niet over persoonlijke dingen, dus online ging dat wel ....
Afgesproken om op paaszondag een wijntje te doen, tot ik volgende vraag kreeg "Seg, jij kan toch wel skiën?".
Ik kan dus niet skiën, nooit gedaan ... Waarop ie prompt zei dat we dan maar niet moesten afspreken, want hij wil zijn tijd alleen nog in een vrouw stoppen die voor 99.9% bij hem past. :')

*blijft hopen*

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 11:51

Nou dan was het toch ideal voor hem geweest om het je te leren :P

Wel een beetje vreemd hoor haha.. Iedereen heeft zijn/haar hobby's etc

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 11:58

Jemig :')
Want skiën kun je niet leren natuurlijk....
als je nou had geantwoord (zoals ik zou doen) dat je een gruwelijke hekel hebt aan kou en sneeuw en niet vrijwillig daar naartoe gaat, dan had ik het gesnapt....
Ennnnn als het zo belangrijk voor em is, missxhien had ie het dan wel wat eerder moeten checken :')

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 12:16

:= Gelukkig ben ik niet de enige met weinig succesverhalen! Misschien leer ik nog wat van dit topic, dus ik post graag mee als dat mag :)

Had een tinderdate, allemaal wel leuk, prima. Had 'm al duidelijk gemaakt dat ik geen fwb zoek maar echt een relatie of iets dat daarin uit kan groeien. Zegt 'ie aan het eind van de date 'o ja, ik ga trouwens emigreren naar Nieuw-Zeeland in december, en ik ben van plan om nooit meer terug te komen'. Ehhh, wat doe ik dan hier? :') Was echt vreemd.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 12:50

:Y) Weird...

Misschien dacht ie wel dat je wel mee wou emigreren :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 13:03

Haha valt altijd te proberen toch... misschien klikt t zo goed dat je dan wel mee wilt :')

Pascalle, klinkt als een geslaagde date, hopelijk snel een vervolg.

Belsje, aah ja want alles staat of valt met of je kunt skiën ja of nee. Bijzonder :+

Jooproo, blijft toch allemaal beetje vaag. Alhoewel natuurlijk geen idee wat voor problemen ze nu allemaal heeft en de situatie moeilijker maken. Hopelijk gaat t nog wat worden!

Flessuh, no offence maar je komt, op mij, altijd erg negatief over qua kans op succes en matches etc. Met een positieve instelling kom je veel verder in het leven denk ik. En het is geen wedstrijd meeste matches verzamelen hè. Ik had er ook maar 1 ... toevallig dan gelijk goed, maar de jaren hiervoor trok mijn tinder activiteit ook op niks (en was mijn kijk erop ook minder positief).

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 13:14

idinn schreef:
Jooproo, blijft toch allemaal beetje vaag. Alhoewel natuurlijk geen idee wat voor problemen ze nu allemaal heeft en de situatie moeilijker maken. Hopelijk gaat t nog wat worden!

Ik weet wel wat die problemen zijn, maar ik vind het niet oké om dingen die ze privé verteld op een forum te zetten. Ik kan me goed voorstellen dat ze die andere dingen aan haar hoofd heeft, al kan ze mij er juist bij gebruiken, omdat ik een deel van de problemen zelf ook doorlopen heb, nog niet zo lang geleden, en ik haar wat dat betreft ook begrijp enzo (dat weet ze ook).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 13:51

Ik verwacht ook absoluut niet dat je zulke privé dingen deelt hoor! Wel "fijn" dat je bekend bent met een deel van haar problemen. Mocht ze er dan behoefte aan hebben om wel dingen met je te delen, weet ze iig dat je haar daarin begrijpt.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 13:55

jooproo schreef:
idinn schreef:

Ik weet wel wat die problemen zijn, maar ik vind het niet oké om dingen die ze privé verteld op een forum te zetten. Ik kan me goed voorstellen dat ze die andere dingen aan haar hoofd heeft, al kan ze mij er juist bij gebruiken, omdat ik een deel van de problemen zelf ook doorlopen heb, nog niet zo lang geleden, en ik haar wat dat betreft ook begrijp enzo (dat weet ze ook).

Tgoh ik weet niet goed of ik hier zou tegenkunnen. Iemand die een 'emotioneel pakketje' heeft zou ik eerder afblijven. Oke ze kan problemen hebben maar je moet ze ook eventjes van je kunnen schuiven en gewoon een avondje genieten van een leuke date.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 13:59

Ja klopt. Het is vast niet iets leuks hoor.. Maar je kan op zo'n moment ook juist steun van iemand hebben en krijgen en even afleiding of wat ook maar. Dat is ook belangrijk! Om er niet 24/7 in te blijven "hangen" zeg maar. Helemaal als je ook aangeeft dat je haar goed begrijpt etc..