Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, maar dat komt hopelijk nog wel deze week.
inmiddels was het wel heel erg gezellig geworden en zijn we als een verliefd stelletje door de stad gaan lopen onderweg naar station, toen nog even een ijsje gehaald en toen moest er afscheid worden genomen want ik moest naar een feest in Rotterdam
hij wilde nog mee maar zijn maat had er geen zin in en daar had hij al mee afgesproken dus dat ging voor!
Eerst gewoon af en toe eens bellen dus?
en anders bundel omhoog

Leg ik lekker de bal bij hem neer haha..

Gelukkig ben ik niet de enige met weinig succesverhalen! Misschien leer ik nog wat van dit topic, dus ik post graag mee als dat mag 
Was echt vreemd. 

idinn schreef:Jooproo, blijft toch allemaal beetje vaag. Alhoewel natuurlijk geen idee wat voor problemen ze nu allemaal heeft en de situatie moeilijker maken. Hopelijk gaat t nog wat worden!
jooproo schreef:idinn schreef:Jooproo, blijft toch allemaal beetje vaag. Alhoewel natuurlijk geen idee wat voor problemen ze nu allemaal heeft en de situatie moeilijker maken. Hopelijk gaat t nog wat worden!
Ik weet wel wat die problemen zijn, maar ik vind het niet oké om dingen die ze privé verteld op een forum te zetten. Ik kan me goed voorstellen dat ze die andere dingen aan haar hoofd heeft, al kan ze mij er juist bij gebruiken, omdat ik een deel van de problemen zelf ook doorlopen heb, nog niet zo lang geleden, en ik haar wat dat betreft ook begrijp enzo (dat weet ze ook).