Ik vraag me af hoe je een doos kan hebben maar nog geen cadeautjes?
Dan weet je toch niet of het past of dat de doos juist veel te groot is? Ik had nog wat dozen in huis maar 2 te klein en 1 vrij groot en niet stevig genoeg.
Gister met gups de stad in geweest voor iets speciaals maar niet geslaagd helaas. Dus maar online bestelt en dat komt morgen. Nog geen doos of vulling maar dat komt wel.
Ik vond het dit jaar moeilijker dan vorig jaar.. Heb naar mijn idee toch wat leuks kunnen vinden voor mijn lootje. Alles nu nog mooi inpakken en de hint maken en dan wachten totdat we mogen verzenden.
Ik vind het best lastig. M'n lootje heeft wel dingen opgeschreven maar die kan ik allemaal natuurlijk niet vinden. Heb nu wat dingetjes gekocht die ze vast wel leuk vind om te hebben. Morgen verder shoppen
Joh niet te druk om maken hoor, het idee is toch dat iemand iets leuks voor je bij elkaar zoekt en aan je denkt. Ik had ook een lijstje erbij gedaan , besef me nu dat dat misschien ook anders over komt als ik bedacht toen ik het op schreef. Zijn gewoon richtlijnen en ideeen.
Het geeft nogal veel weg als ik zeg wat het is Maar ik ga nu iets soortgelijks proberen te zoeken, al is het wel minder geniaal dan het originele idee.
Hoezo Olilau? Je hebt je best er dan toch voor gedaan? Het gaat om de fun. En hopen gewoon dat er echt wat leuks in zit en zo niet tja, je kan niet in ieders hoofd kijken. Ik weet ook niet zeker of alles wat er in zit in de smaak zal vallen. Ik heb geprobeerd om zo goed mogelijk in mijn lootje in te leven en sommige dingen weet ik niet zeker, maar dat is gewoon extra. Ik heb dan mijn uiterste best gedaan en meer kan ik niet doen. Toch?