Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) Sheehan schreef:Mijn oma had zon borstel die helemaal rond is zegmaar, en ik dacht, ik kam mijn haar er wel even mee.. Ik heb dus krullenMijn hele haar zat er om heen vast en uiteindelijk keihard getrokken, dat mijn hoofdhuid open was en alles onder het bloed zat.. Oma helemaal in paniek..
).
Ik heb vannacht per ongeluk niet-oplaadbare batterijen in de lader gedaan. Net de lader eruit gehaald en er komt allemaal vloeistof uit. Wat ik dus vannacht hoorde waren blijkbaar kleine ontploffinkjes ofzo.
Had de boel wel in de fik kunnen zetten.
amkeVH schreef:Oehooeehoeee leuk! ik volg!
Ik zal eens even nadenken want heb er vast genoeg.
Ik was vroeger zo'n kind die van alles verzon om te vertellen, wat niet waar was.
Blijkbaar was mijn echte leven niet interessant genoeg
Sokje_6 schreef:Ik heb vannacht per ongeluk niet-oplaadbare batterijen in de lader gedaan. Net de lader eruit gehaald en er komt allemaal vloeistof uit. Wat ik dus vannacht hoorde waren blijkbaar kleine ontploffinkjes ofzo.
Had de boel wel in de fik kunnen zetten.
Ik neem aan dat de ladder ook niet meer bruikbaar is met die giftige zooi erop?
Myrthe2003 schreef:Captain schreef:Ik wil heel graag bij iemand in het topic reageren dat ze teveel topics opent maar ik durf het niet.
Nu ben ik nieuwschierig

Captain schreef:Ik wil heel graag bij iemand in het topic reageren dat ze teveel topics opent maar ik durf het niet.