Paps die me chanteerde dat als ik hem niet naar het werk zou brengen, hij me niet ging helpen met het demonteren van onderdelen van een gesneuvelde Mini Cooper, en dat terwijl ik al een paar dagen ziek rondloop en mams ook thuis is
Pak zaagsel bij de koeien , zat een gat in en dat goot precies bij Jip en Janneke een lading zaagsel erin. Zit van boven tot onder overal , het jeukt en plakt
Het verkeer... En het feit dat ik verslaafd ben aan neusspray maar wil afbouwen en mijn neus de heletijd om neusspray roept!
HorseTimeXL
Geplaatst: 19-03-16 00:17
maatje987 schreef:
HorseTimeXL schreef:
Mijn app gedrag wanneer ik iemand zie zitten.. Soms denk ik men waarom zeg ik dit.
hier het zelfde ik kan me gelukkig nu inhouden en ga volgende maand op date met diegene
Hoop dat ik hem ook snel zie maar heb het idee iets te enthousiast te hebben geregeerd oeps
Air
Geplaatst: 19-03-16 13:12
Familieleden die op je facebookpost waarin een stukje Engelse songtekst staat reageren met een storende mening. (Ik zou Nederland verengelsen en er zijn al genoeg buitenlanders in Nederland) Echt, rot op.
Die verschrikkelijk moeheid en demotivatie voor mijn huidige opleiding nu ik een nieuwe wil gaan doen.
Hutcherson
Geplaatst: 19-03-16 20:54
Dat mn vriend wegloopt in een discussie... dat maakt me echt nog bozer dan discusseren.
Grapjasjes12
Geplaatst: 19-03-16 21:05
Aan een afgesloten afrit
Anoniem
Geplaatst: 20-03-16 13:22
Aan mezelf, ik moet om kwart voor 1 weg, en ik moet nog leren, boek verslag afmaken, me opmaken en me omkleden.. Wat dus echt niet gaat lukken in 20 minuten.
dat ik in de keuken ga zitten om rustig met school bezig te zijn. Dan gaat opeens me broertje naast me zitten en gaat heel irritant heel luidt over trekkers praten naar mijn vader en vriend, waardoor ik me dus niet meer kan concentreren. Owja en af brommen mag abseluut niet want, dan is hij weer de zielige persoon..