Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 09:35

Shanna schreef:
Wat ik mij afvraag he, de mensen die ruim voor de trouwdag (zegmaar 2 jaar/ die in 2018 gaan trouwen) al een jurk hebben gekocht, zijn jullie niet bang dat je tegen die tijd spijt hebt van je keuze omdat er dan alweer zoveel nieuwe mooie(re) jurken zijn? En laten jullie de jurk nu al op maat komen of tegen die tijd op maat maken?

Ik persoonlijk vind het een gok die ik niet zou durven te nemen. Ik vind tenslotte ook niet al mijn gewone jurken van 2 jaar terug nog net zo mooi als toen. En mijn lichaam is ook niet het zelfde als een jaar geleden of 2 jaar terug, net zo als dat andere kleding-modellen mij nu plots wel of juist niet meer staan.. :o

Hij wordt altijd pas op maat gemaakt vlak van tevoren. Ik heb nu de sample sale gebruikt en trouw eind september 2017. Maar goed... ik twijfel dus.

x_Anne_x

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 09:42

Ik ga nog niets kopen. Alleen kijken.
Hoop toch wel wat maatjes minder te hebben dan

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 09:51

Vriendin van mij zei dat ook, alleen kijken en niet kopen want ze wilde eerst nog afvallen en ze zou pas over 2 jaar trouwen. De eerste de beste winkel koopt ze haar jurk :+

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 10:51

Ik heb een aanbetaling van 50% van de jurk gedaan. Jurk was trouwens van 1700 afgeprijsd naar 1000. Vermaakkosten zijn 200 euro, hoeveel was dat bij jullie?

Pfoe vind het trouwens wel lastig om niet iedereen m'n jurk te laten zien :')

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 10:54

_SantOs_ schreef:
Ik heb een aanbetaling van 50% van de jurk gedaan. Jurk was trouwens van 1700 afgeprijsd naar 1000. Vermaakkosten zijn 200 euro, hoeveel was dat bij jullie?

Pfoe vind het trouwens wel lastig om niet iedereen m'n jurk te laten zien :')

Mijn jurk was van 1499 voor 500 euro. Vermaken (maar daarvoor moet het complete rugpand verwijderd worden en vervangen worden voor een satijnen rug met tule erover en plooitjes erin en een vetersluiting) is € 200. Verder paste hij perfect.

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 11:03

Wauw das een flinke mooie korting!
Bij mij moet de jurk hier en daar nog wat aangepast worden en ik wil de halslijn iets anders.

Waar hebben jullie je schoenen eigenlijk gekocht?

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 11:06

_SantOs_ schreef:
Bij mij moet de jurk hier en daar nog wat aangepast worden en ik wil de halslijn iets anders.

In Amerika... knalturquoise Ariat westernlaarzen met witte accentjes :D

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 11:29

Tink89 schreef:
_SantOs_ schreef:

In Amerika... knalturquoise Ariat westernlaarzen met witte accentjes :D

Heb je een foto? Ik heb all stars met wit/grijze stof en zilveren glitters <3

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 11:35

Tink89 schreef:
Shanna schreef:
Wat ik mij afvraag he, de mensen die ruim voor de trouwdag (zegmaar 2 jaar/ die in 2018 gaan trouwen) al een jurk hebben gekocht, zijn jullie niet bang dat je tegen die tijd spijt hebt van je keuze omdat er dan alweer zoveel nieuwe mooie(re) jurken zijn? En laten jullie de jurk nu al op maat komen of tegen die tijd op maat maken?

Ik persoonlijk vind het een gok die ik niet zou durven te nemen. Ik vind tenslotte ook niet al mijn gewone jurken van 2 jaar terug nog net zo mooi als toen. En mijn lichaam is ook niet het zelfde als een jaar geleden of 2 jaar terug, net zo als dat andere kleding-modellen mij nu plots wel of juist niet meer staan.. :o

Hij wordt altijd pas op maat gemaakt vlak van tevoren. Ik heb nu de sample sale gebruikt en trouw eind september 2017. Maar goed... ik twijfel dus.

Innemen is makkelijker dan uitleggen, dus zorg er wel voor dat je tot die tijd niet meer aan komt :P

Mijn ouders hebben 50% van de jurk aanbetaald bij de eerste pasbeurt en toen we de jurk meenamen de rest van het bedrag.

Ik heb de schoenen bij een klein bruidszaakje gekocht.
Eerst wilde ik rode hakken eronder (of een andere kleur die echt knalt), maar uiteindelijk durfde ik dat niet en ben toch voor wit gegaan :P

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 11:42

Cayenne schreef:
Tink89 schreef:

Innemen is makkelijker dan uitleggen, dus zorg er wel voor dat je tot die tijd niet meer aan komt :P

Mijn ouders hebben 50% van de jurk aanbetaald bij de eerste pasbeurt en toen we de jurk meenamen de rest van het bedrag.

Ik heb de schoenen bij een klein bruidszaakje gekocht.
Eerst wilde ik rode hakken eronder (of een andere kleur die echt knalt), maar uiteindelijk durfde ik dat niet en ben toch voor wit gegaan :P

Ach, ik ben 50 kilo afgevallen en inmiddels al drie jaar stabiel. Bovendien zit er door de veter straks wat ruimte om te foetelen. Ik verwacht niet bij te komen of af te vallen.

En de schoenen:

Afbeelding

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 12:03

Gaaf die schoenen!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 18:14

Hier was de jurk 1700, het torselet 150 en het ceintuur weet ik niet meer, maar heb alles voor 1200 meegekregen en dan betaal ik donderdag nog 200,- voor het op maat maken :j

Milkberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 18:33

Shanna schreef:

Ik heb een vrij constante kledingsmaak. Ik ben juist bang dat ik over een jaar de jurk die ik mooi vind, niet meer kan vinden. En dat ik dan moet trouwen in iets wat net niet mijn smaak is. Ik heb een heel specifieke kledingsmaak, en niet veel jurken voldoen aan mijn smaak. Ik vind andere jurken dan echt prachtig, maar niet iets om zelf in te trouwen. Nu heb ik tenminste ruim de tijd om overal te kijken. En daarnaast heb ik een hele moeilijke maat. Ik ben super klein, ALLES wat ik aantrek lijkt een taart haha.
Ik wil al jaren deze stijl jurk. Verwacht niet dat dat binnen 1 a 2 jaar zal veranderen ;)

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 18:37

Hier helaas geen korting op de jurk. Wat hebben sommige van jullie veel korting gehad zeg!

MPH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 01:12

Hier ook 50% aanbetaald en rest bij ophalen. Ik heb overigens geen vermaak kosten betaald, dat zat gewoon bij de prijs in.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 08:32

Ik heb ook geen korting gehad, maar gelukkig was de jurk binnen t budget (en hoef ik m niet zelf te betalen ;) )
Vermaakkosten waren 150 euro geloof ik..

Wat betreft twijfel: ik heb af en toe dat me ineens bekruipt van: 'helllp, vind ik mijn jurk nog wel mooi??' maar als ik terugdenk aan het gevoel dat ik had toen ik hem aandeed dan moet het wel goedkomen. In de winkel wist ik het echt 100% zeker, zonder twijfel, dat dit mijn jurk was. Baal gewoon dat t zo lang duurt voordat je hem weer aan mag...

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:03

Nymeria schreef:
Ik heb ook geen korting gehad, maar gelukkig was de jurk binnen t budget (en hoef ik m niet zelf te betalen ;) )
Vermaakkosten waren 150 euro geloof ik..

Wat betreft twijfel: ik heb af en toe dat me ineens bekruipt van: 'helllp, vind ik mijn jurk nog wel mooi??' maar als ik terugdenk aan het gevoel dat ik had toen ik hem aandeed dan moet het wel goedkomen. In de winkel wist ik het echt 100% zeker, zonder twijfel, dat dit mijn jurk was. Baal gewoon dat t zo lang duurt voordat je hem weer aan mag...

Da's het voordeel van de sale. Die van mij hangt de komende 470 dagen op zolder en ik kan hem elke dag aan. Ik ga toch nog even verder shoppen btw, kan deze altijd weer verkopen als ik iets mooiers tegenkom.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:52

@Tink89, ik kreeg de tip ooit dat je het beter niet kan doen! Hoe vaker je hem van te voren aandoet, hoe minder "speciaal" het gaat voelen op de dag zelf!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 21:02

Ik zou hem ook niet te vaak aantrekken. Ik denk dat het gevoel dan misschien een stukje 'afneemt'.
Ik heb mijn jurk in totaal 3 keer aangehad (eerste keer jurken uitzoeken, tweede keer de maten opnemen (4 maanden later) en de derde keer was het afpassen (enkele weken voor de bruiloft).

Loretteeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 21:25

Niet op je bruiloft zelf? :oo :Y)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 21:36

Hahaha, staat cay daar in d'r bruidsondergoed. Oeps!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 21:49

De mijne hangt bij mn ouders en zou hem dus ook elke dag aan kunnen (al sinds januari en trouw in september) maar ik heb er niet eens meer naar gekeken :')

EvalynnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 00:05

Ik ben helemaal verliefd op kant <3 Geen zeemeermin model of zo'n 'poofy' prinsessen ding. Niks voor mij.
Maargoed ik blijf nog even verder fantaseren. Voorlopig nog vrijgezel dus ik mag nog een tijdje wachten met mijn trouwjurk haha

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 05:46

Loretteeee schreef:
Niet op je bruiloft zelf? :oo :Y)

Die telde ik niet mee _O- _O-
Ik bedoelde VOOR de bruiloft :')

Bruidsondergoed was niet heel spannend hoor. Ik ga echt niet de hele dag in oncomfortabele troep rond lopen :P

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 06:54

Ik weet ook zo goed wat ik wel en niet wil :') weet niet of dat wel of niet handig is. Ik denk dat ik dan al struikel over kleine details en de verkopers gek worden omdat het het bijna is maar net niet. Maar misschien valt het ook wel mee. Ik hoef in ieder geval niet eerst 10 verschillende modellen te passen.