Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stamper schreef:Hier ook mijn pakketje binnen gekomen!
Ik wil als aller eerst mijn excuses aanbieden dat ik zo ongeduldig was, maar ik vond het al veels te leuk dat de pakketten die al aan gekomen waren veel te leuk om het te volgen, dat ik gewoonweg té nieuwsgierig werd naar mijn pakketje! Excuses hier voor!!
Hier was dus vanmiddag al mijn pakketje afgeleverd, alleen bij het verkeerde huis, stond achteraf ook verkeerde huisnummer op het pakketje. Gelukkig waren hun niet thuis, en werd het bij de buren naast hun afgeleverd. Degene die niet thuis was, die gaf al snel aan dat het pakketje niet voor hem was. Gelukkig wist die buurvrouw dus dat ik het kon zijn, en is dus het pakketje hier om 17:45 afgeleverd. Al met al is het goed gekomen dus!
De foto's!
[ [url=m/B3O3iK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ur2XCI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XoRPnx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hint 1:
[ [url=m/hdR4ql.jpg]Afbeelding[/url] ]
Krijg deze foto om de een of andere redenen niet omgedraaid!
Hint 2:
[ [url=m/yDdQ66.jpg]Afbeelding[/url] ]
De super leuke cadeautjes!
[ [url=m/oxl2uh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZUrjrZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vRquJg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Super dankjewel!!
De waxinelichtjes houders zijn inmiddels in gebruik. Vind het heerlijk met deze dagen kaarsjes aan te hebben! Goede hint om volgende keer bij Primark de theelichtjes mee te nemen!
Deurstopper vind ik zoooo ontzetetnd lief, en is dus ook al lekker in gebruik!
Zeepblokje ligt mooi in het blikje in de badkamer!
& de verstuiver wordt ook wel goed gebruikt, we gebruik geen azijn of olijfolie, maar dat geeft niet, want je kan er veel meer in doen waardoor het te gebruiken is, dus dat komt zeker weten ook van pas!!![]()
En euhhh.......het chocolade kerstmannetje, tja, daar zijn de voetjes van opgegeten ondertussen ik dit typte!Sorry Santa Claus!
Lieve lieve Maureen95,
Ben jij mijn SSS?
Zo ja, dan..........
.............Wil ik je super bedanken voor je geweldige pakketje.
Alles kan ik mooi gebruiken & vind het super leuk!
Ik was misschien wat ongeduldig, beetje bang geweest dat mijn pakketje eventueel kwijt zou raken.
Maar wachten, jeetje, wat duurt dat lang als je op iets wacht terwijl je niet weet wanneer het komt!
Zelfs mama vond het super leuk, en zij meteen al; is het volgend jaar weer?![]()
Euhh Ja, denk ik?!![]()
Nogmaals:
Dank je wel!!
Lieve andere bokkers,
Ik wil jullie alvast fijne feestdagen wensen, en een gelukkig nieuwjaar!![]()
En stiekem hoop ik dat we dit volgend jaar weer door mogen zetten, want ik vond hét ontzettend leuk om te doen!!![]()
![]()
[ [url=m/b57DYq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marjoow schreef:Zoo eindelijk tijd om het pakketje te openen!
[ [url=m/UoCwVs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SwW5GK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/unU8HN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alle cadeautjes en de hints. Ik snap er nog vrij weinig van hihi.
[ [url=m/CDurRL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Super leuke cadeautjes! Mooie dromenvanger, grote theemok, schaaltje voor thee zakjes, zwarte thee en een speeltje voor de poes!
[ [url=m/UaNnMl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Poes is er wel een beetje bang van Nog hihi.
En dan de hints. Er zit een appel in en twee memo blaadjes waar een doos op getekend is en eentje met sticker X2. Ik snap m niet. Op een van de cadeautjes stond dat het uit Sittard kwam dus dat is de vierde hint denk ik. Echter kan ik bij degene die nog niet geraden is niet zien welke plaats ze komen. Dus daar word ik niet wijzer van.
Gezien de appel denk ik aan JayJillz, vanwege de Jillz (appelcider).
Dus JayJillz, ben jij mijn secret Santa?
Mars schreef:Moet eerlijk zeggen dat ik er wat meer van verwacht had idd. Maargoed dat is een beetje het 'risico' bij iets als SS.
Detroit schreef:Mars schreef:Moet eerlijk zeggen dat ik er wat meer van verwacht had idd. Maargoed dat is een beetje het 'risico' bij iets als SS.
Zonde inderdaad. Je hoopt dat mensen iets meer moeite doen. Sorry als dat banketstaaf overkomt, maar drie boxjes en twee kaarsjes vind ik een beetje te makkelijk. Is er echt niks te vinden over je "lootje" kan je nog verschillende dingen doen als bodylotion oid, lekkere warme sokken, kaarsje(s), onderzetters of iets anders algemeens.![]()
Jammer Mars, hoop niet dat dit je tegenhoudt volgend jaar mee te doen.
Detroit schreef:Mars schreef:Moet eerlijk zeggen dat ik er wat meer van verwacht had idd. Maargoed dat is een beetje het 'risico' bij iets als SS.
Zonde inderdaad. Je hoopt dat mensen iets meer moeite doen. Sorry als dat banketstaaf overkomt, maar drie boxjes en twee kaarsjes vind ik een beetje te makkelijk. Is er echt niks te vinden over je "lootje" kan je nog verschillende dingen doen als bodylotion oid, lekkere warme sokken, kaarsje(s), onderzetters of iets anders algemeens.![]()
Jammer Mars, hoop niet dat dit je tegenhoudt volgend jaar mee te doen.