Agossie schreef:Als hij het dinsdag nog maar doet!!!! Hier wel iets regen, maar eigenlijk niet noemenswaardig. geen zorgen......ik heb er twee....van beide
Regen, maar dat kwam niet als een verrassing. Gisteren was, wat iker van meegekregen heb, een mooie herfst dag.
Het was nat vanmiddag. Van een miezerregen. Ik weet niet hoe het nu is, mijn bijrijdster heeft springles en ik zo lekker een fotoshoot in de studio thuis. Voor haar hoop ik dat het droog is, voor mij maakt het echt niet uit!!
dravergekkie schreef:Al de héle dag regen , geen moment droog geweest.Er is alweer heel wat gevallen bij elkaar.Het valt echt met bakken uit de lucht bij jullie! ik zag het net op t.v. in de wedstrijd van ADO.
saarie schreef:Pfoeh wat een regen hier inderdaad op Haagse bodem. Maar hee, ADO 2-0 gewonnen dus ik klaag niet Dan mag je idd. niet klagen. en ach,morgen word het heerlijk weer en voorlopig blijft het ook droog.
regent best door nu .. zo lekker bed opzoeken en de regen kan mij niet schelen als het morgen maar droog is..
Gelukkig kan ik met de auto naar huis vannacht. Laptop gaat in ieder geval niet meer aan en ga gelijk bed in.