Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:32

Dat heb ik ook, DaisyDarling. Ik geef ook liever geld uit aan kleding of dingen dan aan terrasjes of uitgaan. Ik vind het vaak zo zonde om mijn geld uit te geven aan uitgaan, haha, geef het liever dan uit aan kleding of aan concertkaartjes. -dat is dan mijn favoriete manier van uitgaan-. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:47

Oh ik vind uitgaan wel heel erg leuk! Maar ik geef nooit meer dan 15 euro uit eigenlijk. Dat is al behoorlijk wat bier en als je het een beetje goed speelt heb je die 15 euro helemaal niet nodig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:48

Flirtennnnnnnn }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:49

Nee dat mag ik niet van Vriendje :Y) Stevig indrinken en dus al zo wazig zijn als je daar aankomt dat je eigenlijk helemaal geen trek meer hebt in alcohol _O-

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:58

Zijn die shakes een beetje weg te krijgen, hoelang drink je die al? Ik heb vorig jaar cambridge gedaan maar na 6 weken kwam t me neus wel uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 22:05

Ik drink weight care shakes, bevallen me prima. Vooral de bosvruchtenvariant <3 Beetje vers fruit er doorheen en prima weg te krijgen. Ik drink ze nu pas weer sinds kort maar ik heb ze hiervoor echt wel ruim een half jaar gedronken en toen vond ik het juist steeds beter worden. Was een soort gewenning ofzo

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 22:19

Emmaa_ schreef:
Nee dat mag ik niet van Vriendje :Y) Stevig indrinken en dus al zo wazig zijn als je daar aankomt dat je eigenlijk helemaal geen trek meer hebt in alcohol _O-

Hahaha precies dit! :') ook mijn formule. Of ik ga bobben, ik ben al zo van mezelf dat mensen denken dat ik dronken ben terwijl ik de Bob ben :')

Mijn 2 jaar lange parfum liefde is Alien :D binnenkort flesje weer even laten bijvullen. Gaat zo snel leeg :+

Eeeeeennnnnnnnnnn ..... Ik ben de mega gelukkige eigenaar van Roshe Run Liberty Londens whaaa *\o/* *\o/* *\o/*

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 22:28

Emma, zo lang in bed liggen werkt je afvallen echt heel erg tegen... Mag ik vragen wat je aan sport doet ter ondersteuning :) ?

Ik ben de afgelopen maanden behoorlijk fanatiek aan het skaten & zie nu best wel resultaat! Er is 7kg af & ik moet voortaan een riem in m'n broeken, anders loop ik de hele dag te hijsen :Y) . Heb m'n voeding niet aangepast, ben niet gaan sporten om af te vallen. Maar is natuurlijk mooi meegenomen :Y) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 22:29

Ik stuur je even een PB'tje Doubtless, houden we het hier even een beetje on topic haha

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 23:10

Ik kom even spammen, ik weet niet of jullie de site: Je'mapelle kennen? staan vaak op fb met leuke acties.
Nu had een vriendin van mij laatst truien daar gekocht en was hele mooie kwaliteit dus ik wou zelf ook gaan bestellen. maaaar nu hebben ze outlet met echt leuke prijsjes. Dit kan ik jullie natuurlijk niet onthouden dus hierbij even de link van de site en hier kunnen jullie de outlet ook vinden :)

http://www.jemappelle.nl/

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 07:41

Doubtless schreef:
Emma, zo lang in bed liggen werkt je afvallen echt heel erg tegen... Mag ik vragen wat je aan sport doet ter ondersteuning :) ?

Ik ben de afgelopen maanden behoorlijk fanatiek aan het skaten & zie nu best wel resultaat! Er is 7kg af & ik moet voortaan een riem in m'n broeken, anders loop ik de hele dag te hijsen :Y) . Heb m'n voeding niet aangepast, ben niet gaan sporten om af te vallen. Maar is natuurlijk mooi meegenomen :Y) .

Dat skaten he, is dat een beetje makkelijk te leren? Ik heb een rolschaatstrauma van mijn poging om het te leren toen ik 9 was, maar bij mijn nieuwe huis in Amsterdam hebben we echt zo'n heerlijk park ernaast, dat ik het toch eigenlijk wel goed wil leren. Beetje afwisseling naast het hardlopen :+

En skate jij ook met een helm op, is dat aan te raden?

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 08:29

Doubtless schreef:

Wist niet dat skaten zo effectief kon zijn... heb pas nieuwe skeelers gekocht, maar nog maar 2 x gebruikt... Dus binnenkort maar eens gaan doen! Maar hoevaak in de week doe jij het en hoever?

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 10:30

anoukkk. schreef:
Ik kom even spammen, ik weet niet of jullie de site: Je'mapelle kennen? staan vaak op fb met leuke acties.
Nu had een vriendin van mij laatst truien daar gekocht en was hele mooie kwaliteit dus ik wou zelf ook gaan bestellen. maaaar nu hebben ze outlet met echt leuke prijsjes. Dit kan ik jullie natuurlijk niet onthouden dus hierbij even de link van de site en hier kunnen jullie de outlet ook vinden :)

http://www.jemappelle.nl/

Oh die ga ik even onthouden!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 11:05

Ik zie dat jullie het erg gezellig maken in dit topic en daarbij ook een beetje offtopic gaan, is het misschien een idee dat jullie een topic openen in de HK en hier proberen voornamelijk over kleding te blijven kletsen?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 13:25

Haart nagellak ook bij kleding? Zo ja... heb ik gisteren eindelijk na de Kruidvat, action, en nog wat winkel in te lopen kaki-kleurige nagellak gevonden bij de Hema.
Zoek dat al zo lang maar om 10 euro voor een flesje nagellak neer te dokken gaat me toch te ver :')

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 16:20

Sorry Murthul, we gaan weer on-topic :D Dames wat dachten jullie ervan, een HK?

Ik zit hier in de Canadese boeschboesch in een blokhut (waar ik vanochtend een enorme spin tussen m'n kleding vond), dus kleding is geen prioriteit op het moment :=

Maar ik heb alweer zin in de herfst, vind ik zo'n heerlijke garderobe. Sjaals, leggings, mooie lange truien <3
Heb ook een klein beetje geld kunnen sparen de afgelopen tijd gelukkig, dus kan weer winkelen!

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 16:23

Ik kreeg laatst bij een online bestelling (menatwork) een potje donkergroene nagellak met een lichte glitter.
Opeens heb ik iets met groen :+
Kaki lijkt mij ook wel wat :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 16:53

Ik vind een Kleding-meiden HK topic wel een goed idee! Ik ga hem nu open gooien haha

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 17:10

Wat leuk!
Ik zit nu in Griekenland en we hebben alleen wifi bij sommige restaurants, dus over 2 weken meld ik me meer!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 17:34

Pion schreef:
Ik kreeg laatst bij een online bestelling (menatwork) een potje donkergroene nagellak met een lichte glitter.
Opeens heb ik iets met groen :+
Kaki lijkt mij ook wel wat :j

Heb altijd al wat met kaki gehad.. Heb legergroene broeken, nu dus nagellak, er is normaal gezien nog een kaki kleurig jasje op weg naar mij, kaki groen topje, hemdje en daar stopt het geloof ik wel met groen

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 10:36

Die nieuwe H&M catalogus is te leuk :D .

Weet iemand nog waar je simpele zware sandaaltjes kunt vinden?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 10:53

Ik heb wel een kakigroene high waisted short :D

Heb verder ook nog jullie hulp eventjes nodig; ik heb vorig jaar van een vriendin een rokje gekregen. Een rokje met kant, strak, elastiek in de taille en een rare kleur. Het is niet wit, niet gebroken wit, maar ook geen geel :+ Vind het zo lastig om dat rokje te combineren, terwijl hij best leuk is. Maar door dat het met kant is vind ik hem ook al snel netjes. Iemand een idee wat ik er bij kan dragen qua kleur?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 11:36

Heb je een foto? Misschien een losse bordeaux rode blouse erin zodat hij wat poft?

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 11:40

Of met een zwarte plof bloes erin, Cut out boots oid eronder en je hebt een hele stoere en romantische outfit :)