Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Nee dat mag ik niet van VriendjeStevig indrinken en dus al zo wazig zijn als je daar aankomt dat je eigenlijk helemaal geen trek meer hebt in alcohol
Doubtless schreef:Emma, zo lang in bed liggen werkt je afvallen echt heel erg tegen... Mag ik vragen wat je aan sport doet ter ondersteuning?
Ik ben de afgelopen maanden behoorlijk fanatiek aan het skaten & zie nu best wel resultaat! Er is 7kg af & ik moet voortaan een riem in m'n broeken, anders loop ik de hele dag te hijsen. Heb m'n voeding niet aangepast, ben niet gaan sporten om af te vallen. Maar is natuurlijk mooi meegenomen
.
Doubtless schreef:Emma, zo lang in bed liggen werkt je afvallen echt heel erg tegen... Mag ik vragen wat je aan sport doet ter ondersteuning?
Ik ben de afgelopen maanden behoorlijk fanatiek aan het skaten & zie nu best wel resultaat! Er is 7kg af & ik moet voortaan een riem in m'n broeken, anders loop ik de hele dag te hijsen. Heb m'n voeding niet aangepast, ben niet gaan sporten om af te vallen. Maar is natuurlijk mooi meegenomen
.
anoukkk. schreef:Ik kom even spammen, ik weet niet of jullie de site: Je'mapelle kennen? staan vaak op fb met leuke acties.
Nu had een vriendin van mij laatst truien daar gekocht en was hele mooie kwaliteit dus ik wou zelf ook gaan bestellen. maaaar nu hebben ze outlet met echt leuke prijsjes. Dit kan ik jullie natuurlijk niet onthouden dus hierbij even de link van de site en hier kunnen jullie de outlet ook vinden
http://www.jemappelle.nl/
Pion schreef:Ik kreeg laatst bij een online bestelling (menatwork) een potje donkergroene nagellak met een lichte glitter.
Opeens heb ik iets met groen
Kaki lijkt mij ook wel wat