Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lienek schreef:Ik wilde reageren maar misschien verstandiger van niet maar kom op Outofthewood ik heb al vaker kinderachtige reacties van je voorbij zien komen en ik zou je nu echt geen 18 schatten met dit gedrag... De vraag is wat raar geformuleerd misschien.. En toch had je anders moeten formuleren zoals een volwassene dat zou horen te doen.
Ik vond het eerlijk gezegd nogal off topic dat je die foto plaatste omdat je er verder niks bij zette alleen iets in de trant van slechte kwaliteit.. Wil je dan dat we zeggen knap meisje zij moet model worden? Want je weet ook wel dat niet goede/scherpe fotos nou niet echt bevorderlijk zijn en dat wordt hier ook vaak gemeld.. Maar goed dat is mijn mening. Verder ga ik weer ontopic!
Iemand nog leuke shoots gehad of pics om te delen?
Courses schreef:Je merkt toch echt wel het verschil met wie je schiet MingmingNette platen, zou bijna met die 2 alleen je portfolio verder gaan uitbouwen.
Tijdens m'n vakantie in Berlijn gemeet met een dame waar ik al een tijdje mee zou schieten, uiteindelijk hebben we platen geschoten op een oud vliegveld (Tempelhofer Feld) wat in Berlijn ligt.
[ Afbeelding ]
Courses schreef:Nette plaat, ik vind alleen je hoofd net iets te dicht op 't water. Hierdoor valt je nek volledig weg dus is de proportie een beetje gek
Lienek schreef:Courses schreef:Nette plaat, ik vind alleen je hoofd net iets te dicht op 't water. Hierdoor valt je nek volledig weg dus is de proportie een beetje gek
Ik snap wat je bedoelt al stoort het mij in deze foto eigenlijk totaal nietkomt misschien omdat ik meer naar de blik word getrokken en de kleuren dan dat ik daar erg op let
3x raden heb eindelijk mijn cyprus foto's binnen! Heeft me lang genoeg geduurd!