Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

FrenchFries

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 23:32

paar dingetjes verandert, en een update geplaatst.
maar morgen komt er weer gewoon een leuk artikel online die ik net geschreven heb!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 10:54

Ik heb weer even wat bij gelezen. Leuke artikelen!

Ik heb vandaag de één na laatste Muppet online. OPI Int'l Crime Caper. Mooie parelmoer met een roze shimmer en een fijn blauw glittertje. Jammer dat ik die laatste echt met geen mogelijkheid op mijn foto zichtbaar krijg. Dus die moet je er maar even bij denken :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 10:55

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 12:27

Marit: erg duidelijk en super mooie foto's!!!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 12:31

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 12:32

Leuke tutorial Marit, jouw tutorials zijn altijd fijn en duidelijk geschreven! :D

xSammyJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 12:50

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 13:07

Crap... vandaag was ideale dag geweest voor mijn win-actie. Maar ik wil 'm even wat beter uitdenken. Hebben jullie ervaringen met win-acties (van eigen of die van anderen) en wat is voor jullie het beste concept?
Ik moet ook die regels nog even uitzoeken. Heb al wel het product wat gewonnen kan worden.

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 15:38

Hi, mag ik mij hier ook melden? Ik ben een blog newbie en zou graag opbouwende tips van jullie ontvangen!
Ik zie hier namelijk prachtige blogs voorbij komen en nu vroeg ik mij af hoe jullie, jullie header hebben gemaakt? Ik google me suf maar kan tot nu toe geen fijn programma vinden.

Voor de geïnteresseerde, mijn blog: www.livingahealthydream.blogspot.com

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 17:27

xSaarSaar schreef:
Leuke tutorial Marit, jouw tutorials zijn altijd fijn en duidelijk geschreven! :D

Ik vind dat echt zo leuk om te horen! Omdat ik ELKE tutorial weer denk 'wat een puinhoop, ik ben echt zo onduidelijk. Ik kan echt niet uitleggen gewoon' en toch blijkt het dan op een of andere manier duidelijk te zijn :+ Echt fijn om te horen, want ik praat altijd maar gewoon in het wilde weg :')

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 18:56

missRosanne schreef:
Hi, mag ik mij hier ook melden? Ik ben een blog newbie en zou graag opbouwende tips van jullie ontvangen!
Ik zie hier namelijk prachtige blogs voorbij komen en nu vroeg ik mij af hoe jullie, jullie header hebben gemaakt? Ik google me suf maar kan tot nu toe geen fijn programma vinden.

Voor de geïnteresseerde, mijn blog: http://www.livingahealthydream.blogspot.com

Wat een enorm leuke blog. Ik volg je via bloglovin. Leuk ook dat jij ook vegetariër bent. Voor mij ook wel fijn, want vaak zie je zoveel langskomen met vleesproducten. Ben ook wel benieuwd hoe je dagmenu e.d. in elkaar zitten en andere adviezen op sport- en eetgebied. (bij mij moet er zeker de helft aan cm's af dan wat ik nu heb en zeker een kilo of 30).

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 19:06

Heeft iemand enig idee hoe ik mijn posts op de voorpagina kan inkorten? Zodat je op 'lees meer' moet klikken? Ik gebruik Wordpress.

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 19:12

Ja, dat is het tekentje met een dikke zwarte streep, daar onder een onderbroken streep en dan weer een dikke zwarte streep

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 19:18

Yes top! Zodra mijn blog wat meer gevuld is, zal ik de link hier posten. :D Ik vind het zo awesome dat ik gewoon een domeinnaam heb, ik was mijn .blogspot echt zat.

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 19:32

Polivy schreef:
missRosanne schreef:

Voor de geïnteresseerde, mijn blog: http://www.livingahealthydream.blogspot.com

Wat een enorm leuke blog. Ik volg je via bloglovin. Leuk ook dat jij ook vegetariër bent. Voor mij ook wel fijn, want vaak zie je zoveel langskomen met vleesproducten. Ben ook wel benieuwd hoe je dagmenu e.d. in elkaar zitten en andere adviezen op sport- en eetgebied. (bij mij moet er zeker de helft aan cm's af dan wat ik nu heb en zeker een kilo of 30).

:o Dankjewel.
Ja, ik herken je probleem. Gezonde LEKKERE recepten zonder vlees of vis zijn echt lastig te vinden. Ik zal meerdere keren per week sowieso een recept posten. Wat ik verder doe qua eten is eigenlijk heel basic, ik eet +/- 5 keer per dag kleine porties. Deze probeer ik zo leuk mogelijk voor mezelf te maken. Verder vind ik het wel heel spannend , omdat ik me natuurlijk best wel kwetsbaar opstel. Op dit moment ben ik gewoon ''te dik'' voor de droom die ik wil gaan leven maar, als ik google op modellendiëten kom ik alleen maar op rommel als ''modellen eten tissues bij fashionweek :+ '' en dat soort ellende. Ik hoop hiermee een werkelijke situatie te scheppen van wat je nou moet doen om model te worden en tegelijk een dagboek bij te houden. Ik hoop voor de zomer de cm's eraf te hebben en dan hoop ik dat ik mijn blog kan uitbreiden met koppen als ''het leven in milaan, new york, parijs enz.'' Dat is wel het doel. Maar voorlopig eerst het kwetsbare deel en dat zijn die cm's en daar wil ik gewoon open en eerlijk over zijn.

Edit: Nu zie ik het pas jij had ook gereageerd! Zit je blog echt te bewonderen. Wat heb ik een respect voor jou. Ik ken je situatie niet persoonlijk maar je trekt me echt mee in je verhaal. Ik denk dat dit ware liefde is zonder roze wolk onzin. Echt geweldig!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 21:02

Ja, daarom ga ik je ook echt volgen. Erg leuk. Optie voor je blog zou dus ook kunnen zijn: een dag- en weekmenu. Dat zou ik wel leuk vinden om te lezen ook.
Hoop dat het je lukt om je droom waar te maken. Vind het knap hoor, die discipline. :j +:)+

En bedankt voor je lieve woorden en complimenten. En wij hebben zeker ook een hele roze wolk hoor :) Keer op keer weer :) Dat is dan weer het voordeel. Haha. :D Probeer het ook altijd zo te benaderen. Lekker positief blijven.

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:33

xSammyJo schreef:
ook de blog gelezen van This_is_me. Bijzonder beroep en heel mooi geschreven. Zat met kippevel en een brok in mijn keel.

[ Afbeelding ]

http://www.zusjesvandemode.nl/2014/03/fashion-spring-outfit-quickie.html#more
Snelle outfitpost, nu weer aan de studie!

Dank je wel.
Het is niet altijd even makkelijk. Erg confronterend ook. Maar ik doe het graag omdat ik uit eigen ervaring weet hoe belangrijk foto's kunnen zijn. Het combineren van dit werk met schrijven geeft soms mooie blogverhalen. In mijn onderschrift vind je de link naar een eerder geschreven blog (waarmee ik eerder dit jaar een plaatsje tussen de beste 10 heb verworven bij the mighty blog award 2013 :) )

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 09:22

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 09:47

Ik ben niet vegetarisch, maar als ik zo naar mijn eetschema kijk, eet ik misschien 1 keer per week vlees en 1 keer per week vis. Weet zat heerlijke ovengerechtjes zonder, met geitenkaas, honing etc. Jammie!

Wat zien ze er toch gaaf uit he Morrow Less!

Ik heb een thermografische geltopcoat: Shade Shifter

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 10:12

Ik vind vlees lekker, maar het is voor mij niet het allerbelangrijkste onderdeel van een maaltijd.
Ik eet regelmatig vegetarisch, omdat ik dat gewoon lekker vind, dus recepten zijn altijd welkom :D

Ik heb vandaag een shifter: Illusionist

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:07

Polivy schreef:
Ja, daarom ga ik je ook echt volgen. Erg leuk. Optie voor je blog zou dus ook kunnen zijn: een dag- en weekmenu. Dat zou ik wel leuk vinden om te lezen ook.
Hoop dat het je lukt om je droom waar te maken. Vind het knap hoor, die discipline. :j +:)+

En bedankt voor je lieve woorden en complimenten. En wij hebben zeker ook een hele roze wolk hoor :) Keer op keer weer :) Dat is dan weer het voordeel. Haha. :D Probeer het ook altijd zo te benaderen. Lekker positief blijven.

Leuk! Ik heb er zojuist weer een recept op gezet, namelijk: gezond kersenroomijs! Het eetdagboek vind ik een goed idee. Ik ga het proberen te verwerken in de blog deze week. Dankjewel! Ik moet zeggen, het sporten vind ik heerlijk. Het eten vind ik soms wel lastig, maar het wordt steeds meer een levensstijl.

Haha, echt te lief. :+: En ik vind het knap dat je dat kan. Het lijkt me echt ontzettend zwaar, maar je weet wel zeker dat je een sterk team bent als je dit aankan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:12

Ik ga vandaag eens beginnen aan een flinke inhaalslag :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:13

Dat mag idd wel eens Jans :P :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:14

Ja verdorie :') ik heb het echt stervensdruk :')

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:33

@MissRosanne: Misschien een hele kritische vraag, maar ik weet uit ervaring dat het beeld in de mode heel snel kan veranderen. Heb jij je oude coaches al gesproken? Hebben ze je een 2e kans beloofd als je de "ideale maten" zou halen? Met andere woorden, hou je rekening met een eventuele teleurstelling? Ondanks dat ik echt voor je hoop dat het je lukt om binnen een jaar door heel Europa te reizen als succesvol model, zit er natuurlijk ook een reële kans in dat het niet gaat lukken.

Ik vind het overigens knap dat jij alles op alles zet om de ideale maten te behalen, wat een discipline heb je dan nodig! Ik had een te smalle borstomvang en ik zou op dieet moeten omdat mijn heupomvang te groot was, helemaal in vergelijking tot mijn borstomvang (ik ben plat van boven, maar heb ronde billen). Taille en lengte waren overigens perfect, maar dat was niet voldoende. Soms denk ik nog wel eens "maar wat als...", dus dat herken ik wel. Bij mij is die gedachte gelukkig altijd van korte duur omdat ik gewoon tevreden ben over mijn lijf en dat niet wil veranderen, en ik heb andere dingen gevonden waar ik super veel voldoening uithaal. Soms doe ik nog wel eens een shoot, vaak experimenteel werk en dat is voor mij voldoende. Zou jij ook vrede kunnen hebben met zo'n invulling, of is het echt alles of niets?