Klopt, ik dus ook. Maar ik handel vooral in zadels. Ik koop zadels in redelijke staat op en knap ze zelf op om ze vervolgens weer te verkopen. Best leuke handel wel
MarvanTom
Geplaatst: 26-04-13 17:11
Hoera! We hebben een koper voor de prikpaaltjes. Eerst wilde ze er 40, maar later allemaal. Morgenochtend ff brengen: wij blij, zij blij!
Gisteren weer een paar advertenties gemaakt, verder nog geen reacties op! Jodphurs (of hoe jedat ook schrijft) waarschijnlijk zo goed als zeker verkocht! Alleen nog geld op mijn rekening krijgen
Ik heb mijn verzameling dekens eindelijk compleet, fijne handel gehad met de verkoopster en hij past ook goed. Stond alleen bij dat hij splinternieuw was, maar dat is ie niet. Maar nog wel heel netjes. Dus ik blij . En was interesse in de dreads die ik te koop heb omdat ik er zelf niet tegen kan maar nou hoor ik niks meer van het meisje dus dat is dan weer jammer..
Misschien komen de mails dan niet aan? Want ik heb dat ook vaak! Of ben ik dan te goedgelovig?
Wacht dit weekend nog even af en als ik dan geen reactie heb om mijn uitrijdeken haal ik de biedingen weg! Terwijl ze voor die prijs wel wegmogen maar nu ben ik bang dat niemand reageert omdat die biedingen daar staan!
ik had overeenstemming bereikt over de prijs van een rijbroek. Ik kreeg het rekeningnummer. Toen ik het wilde overmaken stopte mijn laptop ermee. Echt erg, alles is eraf! Bestanden/foto's/mails en contactpersonen, echt alles! Ik vind het erg l*llig voor de verkoper, want ik kan geen contact opnemen, de advertentie is gesloten. Nu lijk ik ook wel zo'n rare koper....
Hopelijk kan de computerman toch nog dingen terugvinden, maar ik vrees het ergste!
little_birdy
Geplaatst: 26-04-13 19:41
even een complimentje voor een webwinkel deze keer bij htm springschoenen gekocht voor 5 incl verzenden die eruit gingen
bleken de verzendkosten 3,10 te zijn
dankjewel HTM top
Shirley
Geplaatst: 26-04-13 19:42
Heeft de verkoper niet toevallig meerdere advertenties, max66 ?
GamblersCup
Geplaatst: 26-04-13 20:15
Dan moet je wel toevallig weten wie de verkoper is. Ik zou de andere advertenties van de persoon die me een bank verkocht heeft, die ik morgen op ga halen, waar ik al thuis geweest ben, ook echt niet kunnen vinden hoor!
Ik heb zo ook wel eens een verkoper teruggevonden inderdaad
Als je dan toevallig nog weet dat het adverteerder "Paul" was uit Vladorp, dan kan het best zijn dat je op die naam en plaats nog andere advertenties vindt
justdiesel
Geplaatst: 27-04-13 09:44
Reactie op uw advertentie 'Herenfiets'
beste ********* ik kom de fiets graag gratis ophalen de opbrengst is voor een persoon met een handicap die ik aan het helpen ben om een mantelzorgwoning voor hem te bouwen ik kan u de papieren van de gemeenten aan laten zien anders geloofd u mij niet dat het om een mantelzorgwoning gaat wim
GEINTERESSEERDE kees 7 jaar actief op Marktplaats Bel: ***********
Hoe heet hij nou, Wim of Kees? Ik vind dit soort reacties met zielige verhalen altijd zo stom...
Haha hij wil dus niet alleen een gratis fiets maar hij wil een gratis fiets om door te verkopen. Wel eerlijk maar ik ben bang dat er weinig mensen in meegaan