, werkloos maar geen puf voor ook maar iets. Probeer eruit te gaan , maar liefst binnen op de bank Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, werkloos maar geen puf voor ook maar iets. Probeer eruit te gaan , maar liefst binnen op de bank
, maar woooww mijn droomhuis
)
Das echt belachelijk... Nou mooi dan, ik heet Natasja
Ook Russisch haha
) Vanuit dat gesprek een jobcoach , de hele molen door .. Maar met wat geluk hebben ze wat passends , dat ik lekker bezig ben om mijn eigen geld te verdienen. Volgens mevrouw had ze wajongers zo aan het werk
, wat een volk
.
Ik heb psychologie gedaan en ben nu met mijn master clinical neuropsychology bezig
Suuuperinteressant! En jij?! En waar?! Ik nu aan Leiden Universiteit. 
Vanaf vorige week maar weer 2 keer per week doen. Van de zomer mijn schouder gebroken en zo kan ik hem weer goed soepel maken

. Zal eens langs pa en ma, 500 meter verderop en de boodschapjes ^^
, ik heb een dilemma kwa katten dus zit wat ermee. ... Ouders kitten geregeld, tsja toen heeft broer besloten zijn kat daar heen te brengen omdat het niet meer ging. Wat moet ik met dat kitten? , afzeggen of bij mij 2 dames introduceren... Ik weet het gewoon niet 
Hier blijven ze gelukkig redelijk uit de boom, alleen de hond wil nog wel 's een bal eruit slaan met z'n staart

, afzeggen is zo moeilijk het beestje heeft al een naam etc