De trouwjurk en meisjesdromen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lara_Silver

Re: De trouwjurk en meisjesdromen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 22:13

Oh god, volgens mij ben ik echt te nuchter meisje zijnde, vooral mijn leeftijd zijnde,, maar ik vind een witte bruiloft met een jurk van x euro toch zo cliche. Nagelbijten / Gniffelen Ik bedoel, een groot feest dat zie ik wel zitten, maar voor een flinke duit een jurk kopen die je de rest van je leven nooit meer aan doet? Mij niet gezien. Bloos Mijn tante heeft haar jurk helemaal zelf gemaakt, super mooi stof en mooi dat dat ding was! Zo een lang smal gewaad met een decolte over de schouders en v- mouwen (de uiteinden). Heel simpel en heel elegant, en koste een prikke als je het vergelijkt met die jurken uit de beginpost.
Maar goed, iedereen zijn/haar smaak, ik ben iemand die dus meer naar de financiele kant kijkt en besluit dat ik het geld van een dure trouwjurk liever uit geef aan wat anders, bv meubelen voor een eventueel huisje. Lachen

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 22:15

ooh hebben jullie vanavond milion doller wedding gezien?
Wat een prachtige jurken zaten er tussen Lovers

Ik wil, als ik ga trouwens echt zon prinsessen jurk Haha!

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 07:55

Voor de geintresseerden, 11 oktober is er een bruidsbeurs in Hardenberg in de evenementenhallen van 11 tot 17.00, gratis interee.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 10:07

Kristie schreef:
Ik zo onromantische als het maar kan, maar zodra ik trouw verhalen hoor zie ik 100den witte ballonnen, hartjes, romantiek in de lucht, paarden voor een witte koets maar vooral DE bruidsjurk.

*diepe zucht*
Hoe gaat jullie bruidsjurk er uit zien? Of voor hen die al getrouwd zijn: hoe zag jullie bruidsjurk eruit?

http://admin.dewittemarkies.nl/uploadedfiles/817.jpg

Nu mezelf alleen nog uithongeren tot ik maat 34 heb...

DIE WIL IK!!! Hyper!
Kwijl

*edit: Ben trouwens helemaal niet zo romantisch ofzo, maar een mooie trouwjurk en mooie bruiloft wil ik toch echt wel. Maakt me niet uit als het wat meer kost. Haha! (Nouja zeg ik nu. Clown )

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 12:15

Als je zo'n muis hebt met zo'n ronddraaiding erop zeg maar om mee te scrollen kan je daar ook op drukken, opent ie in een nieuw tabblad.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 13:22

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 18:40

Steph86 schreef:
Voor de geintresseerden, 11 oktober is er een bruidsbeurs in Hardenberg in de evenementenhallen van 11 tot 17.00, gratis interee.

Edit: Evenementehallen is nog niet 100% zeker, ik laat zo snel mogelijk de ''echte definitieve'' locatie weten.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 18:50

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 18:52

je link doet het niet, even opnieuw?

EDIT: zie zojuist dat je mijn bovenste jurk bedoelt. Mijn vriend zei precies hetzelfde als jou Knipoog

Tamaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 18:58

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6WI7OWZJ.jpg

Dit was mijn trouwjurk. Ik had hem gehuurd. En het beviel me erg goed. alleen jammer dat ik hem niet nog een keer aan kan doen maar goed hoe vaak doe je dat eigenlijk.
Laatst bijgewerkt door Karl66 op 05-10-08 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto in link veranderd

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 21:07

Moderatoropmerking:
Ik heb weer wat foto's in links veranderd, Een foto plaatsen is niet de bedoeling. Als ze in een link geplaatst worden, kan het topic gewoon open blijven.

Wannabe2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 21:45

Ow, ik heb mijn jurk tussen een van de vele links zien staan Haha!

Zo krijg ik weer zin om hem aan te trekken. Nog ff 2 weekjes wachten voordat ik hem weer mag passen en nog 4 weken en 5 dagen voordat ik hem echt aan mag op de grote dag.

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 22:10

OOehh.. kriebels Haha! helemaal omdat ik vandaag een bruiloft had!
Pff ze zag er ook mooi uit..

Jeetje heb hier wel veel mooie jurken voorbij zien komen hoor Ja
pfff Haha!
Maar ook wel wat waarvan ik dacht: toch helemaaaal niet mijn smaak Knipoog

Kev

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 12:15

Onze bruiloft net vastgelegd: vrijdag 15 mei volgend jaar! Trouwjurk heb ik al en m'n vriend al een pak! Lachen

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 21:51

Gefeliciteerd Kev, wat heerlijk om dan uit te kijken als je de vaste datum hebt *LOL*

Mijn vriend en ik zijn allebei nog maar 20 en hoewel je natuurlijk nooit in de toekomst kunt kijken, hebben we allebei het gevoel in elkaar de 'ware' gevonden te hebben Ja Mijn vriend is Christelijk opgevoed en voor zijn geloof zou trouwen dus al belangrijk zijn. Daarbij komt dat ik heel graag zou trouwen, dus wij hopen over een aantal jaar toch samen in het huwelijksbootje te stappen *LOL*

Sowieso wil ik eerst in de kerk trouwen en weggeven worden door m'n vader Ja Daarna in het stadhuis (is hier in Spijkenisse gelukkig maar klein krappe 5 minuten lopen bij elkaar vandaan Knipoog ) en daarna een etentje met familie en mensen die echt heel dicht bij ons staan. En dan 's avonds een knalfeest met alle vrienden enzo erbij Haha!

Ik wil wel in het wit/gebroken wit/crème en toch een beetje prinsesserig Tong uitsteken
Zie een hoop jurken voorbij komen, maar vind het echt moeilijk om nu te zeggen wat ik mooi vind of mooi zou vinden bij mezelf Ja

Kev

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 07:31

Maethoriel schreef:
Gefeliciteerd Kev, wat heerlijk om dan uit te kijken als je de vaste datum hebt *LOL*

Mijn vriend en ik zijn allebei nog maar 20 en hoewel je natuurlijk nooit in de toekomst kunt kijken, hebben we allebei het gevoel in elkaar de 'ware' gevonden te hebben Ja Mijn vriend is Christelijk opgevoed en voor zijn geloof zou trouwen dus al belangrijk zijn. Daarbij komt dat ik heel graag zou trouwen, dus wij hopen over een aantal jaar toch samen in het huwelijksbootje te stappen *LOL*

Sowieso wil ik eerst in de kerk trouwen en weggeven worden door m'n vader Ja Daarna in het stadhuis (is hier in Spijkenisse gelukkig maar klein krappe 5 minuten lopen bij elkaar vandaan Knipoog ) en daarna een etentje met familie en mensen die echt heel dicht bij ons staan. En dan 's avonds een knalfeest met alle vrienden enzo erbij Haha!

Ik wil wel in het wit/gebroken wit/crème en toch een beetje prinsesserig Tong uitsteken
Zie een hoop jurken voorbij komen, maar vind het echt moeilijk om nu te zeggen wat ik mooi vind of mooi zou vinden bij mezelf Ja

Ik trouw bij jou in de buurt, nl in Geervliet in een heel leuk stadhuisje! Lachen

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 07:52

Ik zou nog even de exacte plaats aangeven waar de bruidsbeurs word gehouden as zaterdag, dat is : Hardenberg, in Circus ( dat heette als het goed is voorheen dansschool Eric) het begint om 11.00 en eindigt om 17.00, toegang is gratis.

Esther_20

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 19:23

heeee wat leuk een trouwtopic!!

Ik ga volgend jaar 07-08-'09 trouwen, het meeste staat al vast zoals gemeentehuis, kerk, feestzaal, muziek en vervoer!

Nu ben ik afgelopen dinsdag na een show van beijerbesselink geweest maar er was niets wat mn hart deed overslaan!!

Heb ongeveer heel internet afgezocht maar kan niets vinden, hmmmm volgens mij ben ik heel erg kieskeurig!
Zo vind ik strapless niet mooi en dat opgeknoeffelde ook niet......

Mn schoonzus kwam al met het idee om maar gewoon veel te gaan passen in de hoop dat ik toch de jurk van mn dromen tegen kom hahaha!
maar ik heb nog even om te zoeken!!
Vind een boothals in het kant wel heel erg mooi dus als iemand een site weet waar veel van deze jurken opstaan.....please let me know!!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 20:44

Pronovias heeft wel regelmatig boothalzen.

EvaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 20:52

Leuk zo'n fototopic, toen ik een jurk uitzocht had ik echt geen idee wat ik mooi vond en wat voor keuzes er waren. Ik schrok van de prijzen en het passen vond ik maar niets! Al die hoofden het pashokje in.

Wij zijn 27-08-2007 getrouwd in de tuin van kasteel de haar, een superdag, en dit was mijn jurk; http://www.evaenivodebruiloft.nl/compon ... _21_lg.jpg

De jurk is van Pronovias La Sposa, strapless met een bewekt lijfje met veel steentjes.
Laatst bijgewerkt door EvaLuna op 10-10-08 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Kev

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 20:53

EvaLuna schreef:
Leuk zo'n fototopic, toen ik een jurk uitzocht had ik echt geen idee wat ik mooi vond en wat voor keuzes er waren. Ik schrok van de prijzen en het passen vond ik maar niets! Al die hoofden het pashokje in.

Wij zijn 27-08-2007 getrouwd in de tuin van kasteel de haar, een superdag, en dit was mijn jurk; http://www.evaenivodebruiloft.nl/compon ... 1148_21_lg

De jurk is van Pronovias La Sposa, strapless met een bewekt lijfje met veel steentjes.

je link werkt niet....

EvaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 20:54

Je hebt gelijk, als het goed is nu wel.

Esther_20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 09:30

jaaa....@nikka, dit begint er op te lijken!!!
thanks!

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 09:41

Ik zit zelf ook altijd bruidsjurken te kijken, ookal gaan mijn vriend en ik nog lang niet trouwen. Maar ik heb mijn bruidsjurk al gevonden.
Mijn papa zegt dat ik verder moet zoeken, omdat die veeels te duur is. Maar toch, wil ik hem wel met jullie delen!

http://www.honeymoonshop.nl/www/fileLib ... Royale.jpg

Ik ben echt verliefd op deze jurk Lovers
Toen ik hem zag heb ik mijn vriend gelijk een smsje gestuurd; "Ik heb me trouwjurk gevonden, dus ga maar alvast sparen". Vork