Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

dingetje schreef:Ik ben het eigenlijk wel met Madelief eens.
Stuur een sms met de vraag of hij de vorige wel gekregen heeft en dan gewoon je naam eronder zetten.....
.

eknein schreef:lijkt me een leuk idee. ik sms mn vriend elke dag en hij smst ook nooit terug. Af en toe om het tempo weer wat te verhogen sms ik dan: 'als je niet binnen 5 minuten een smsje terug stuurt maak ik het uit'.
En hij is zoooo langzaam met smsen. echt vingertje voor vingertje zeg maar. Krijg ik idd binnen 5 minuten een smsje vol met spelfouten dat die van me houd.
.
. Dus toen mocht ik mee.
, ik moest me aan iets rechthouden om naar daar te wandelen. Nickytje schreef:tantjeuh schreef:Ik heb ondertussen ook eventjes snel 15blz doorspit... Wat een geweldige actie trouwens, ik heb ook ooit soortgelijke acties ondernomen, spannend! Ik ben nu wel eventjes benieuwd naar welke hondenschool hij gaat, vermits onze hondenschool in vogelvlucht ongeveer een goeie 20km van Tielen is
. Als hij daar toevallig gaat, wil ik 'm altijd wel eens stiekem gaan bespioneren...
In welk dorp/stad is die hondenschool bij jou?
Nog steeds geen smsje hoor!
Clinnn_ schreef:wat een heerlijke lovestories.
ik zal het vervolg op het mijn dan ook maar eens vertellen:
Hij wilde me dus beter leren kennen. En dus vroeg hij of ik mee wou naar een festivalletje.
Ik wou wel, maar ik mocht niet van m'n moeder omdat ze niet wist wie dat was. Hij moest dat aan mijn mama zelf komen vragen.
Hij is dat komen vragen. Dus toen mocht ik mee.
ja, ik had veeel te veeel gedronken en ik had koud.
Dus wij naar de tent mijn pull gaan halen. In de eerste instantie wilde ik hem niet knuffelen, maar ik kon niet anders, ik moest me aan iets rechthouden om naar daar te wandelen.
Ik heb de grootste onzin zitten vertellen maar ik heb ook gezegd: Ik denk dat ik een beetje verliefd ben op jou, en jij?
hahaha. Is wel schattig als ik er nu aan terug denk.
MandyL schreef:moeten we toch niet een topic openen met niet terug smsende vriendjeswie zn idee was dat eigenlijk?

Clinnn_ schreef:MandyL schreef:moeten we toch niet een topic openen met niet terug smsende vriendjeswie zn idee was dat eigenlijk?
MIJN IDEE
moet ik er een openen?
In HK?

Ies_ schreef:Je kan ook een sms sturen dat of hij je smsje wel heeft gekregen omdat je volgens mij op annuleren had geklikt
edit: met je naam eronder
MandyL schreef:haha dan zit er een half uur tussen... nou dan denk je .. zo zo dat word me nog een hele sms...
is het 1 zin
Madelief28 schreef:dingetje schreef:Ik ben het eigenlijk wel met Madelief eens.
Stuur een sms met de vraag of hij de vorige wel gekregen heeft en dan gewoon je naam eronder zetten.....
ik heb nog wel eens goede ideeen hoor

. 

Nickytje schreef:Ik ga straks mss nog een berichtje sturen met m'n naam onder
madelief88 schreef:Waarom trouwens anoniem
Ik zou juist mét je nummer bellen, als hij dan echt niet opneemt kan hij je wel terugbellen
Vind anoniem ook altijd beetje eng, heleboel mensen nemen ook niet eens op bij een anoniem nummer
.