Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tieneke schreef:fleurkelover, nee, als je dat opvraagt, wordt het naar het mailadres van dat account gestuurd, waarop het geregistreerd staat. Niet op dat van jou.
Nouks schreef:AnneOmie schreef:Sorry hoor, maar ik vind het nu ook wel te ver gaan dat mensen nu de avatar van RK in gebruik nemen. Ik vraag me ook af of RK hier wel toestemming voor heeft gegevenHet lijkt op deze manier idd wel of er iemand overleden is ofzo
Zie koeieletters hier boven
Rianne schreef:Maanling schreef:En uit betrouwbare bron weet ik dan weer te melden dat het verhaal misschien toch niet zo zwart-wit is als wij (en ik eigenlijk ook) denken/dachten. RK is zich oprecht van geen kwaad bewust maar krijgt geen contact met Eline en/of Bart.
Des te meer reden dat we haar kant van het verhaal horen...
En ook geen 1 mod reageert hier opeens in dit topic, met het starten van een topic moet er toch een bron zijn? Kom op dan hiermee, en laat dit niet verder speculeren voordat het uit de klauwen loopt..
Tieneke schreef:Nu is het wel duidelijk dat ze de eerdere reactie moest lezen...
Dapy schreef:@ maanling : XD ik vind het wel leuk, wil het hele verhaal van beide kanten eigenlijk wel horen, ik ruk hier iets anders
Ilzas schreef:Je kunt het massa hysterie noemen. Je kunt het ook solidaiteit noemen...
AnneOmie schreef:Welke reacties hierboven, heb nog steeds niet gezien![]()
![]()
Wat een bokt massa hysterie weer
Maanling schreef:Dapy schreef:@ maanling : XD ik vind het wel leuk, wil het hele verhaal van beide kanten eigenlijk wel horen, ik ruk hier iets anders
Oh... wat ruk jij dan?
kimmie261 schreef:jeetje,dacht eerst dat het een 1 april grap was...
of geintje tussendoor...maar het is echt zo..![]()
RK ik geloof eigenlijk niet dat je zo je eigen ruiten in zou gooien,daar ben je te verslaafd voor![]()
,en daar vind je bokt te leuk voor...
ik hoop echt dat het een grote vergissing blijkt te zijn!
(overigens is mijn account ook ooit eens gehackt,is zelfs toen mee gepost ,waar ik niets van wist,hier werd toen der tijd erg laconiek op gereageerd,moest maar een beter paswoord nemen...)
Maanling schreef:Dapy schreef:@ maanling : XD ik vind het wel leuk, wil het hele verhaal van beide kanten eigenlijk wel horen, ik ruk hier iets anders
Oh... wat ruk jij dan?
Ilzas schreef:And again, wat Runningkawa zelf altijd zegt: "Twee maten"