Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

dus ik stond op met een enorm duf en brak hoofd en was net even buiten gaan staan om wakker te worden. toen liep ik weer naar binnen en stond ik ineens recht tegenover HEM ... oooh ik schaamde me dood!! ik zag er echt afschuwelijk uit!! (en ik liep ook nog op krukken dus ik was helemaal een kneus)
) _Nancy schreef:Marchador schreef:Neemt ie wel eens bonnetjes mee van jullie? Of laat hij die liggen?
schrijf je telefoonnummer erop! Wie weet helpt het!
Jeetje lastig hoor, zeker omdat je hem niet kent, dan is benaderen moeilijk he?
Nou meid houd ons op de hoogte!
Hij hoeft nooit een bonnetje..
Das nou balen, maar als hij langs komt of naar binnen kijkt kijk ik altijd nét iets te lang terug..
Heeft alleen nog geen uitwerking gehad

AngelsDitch schreef:Nouuu wat balen zeg! Zit ook niet mee hoor. Gewoon langs gaan! Neem je kans!
LindyH schreef:Ik zou even een weekje wachten, zodat hij weet dat je niet meer bij de Trekpleister werkt. Dan heb je meer kans dat hij ook een beetje zijn best doet. Misschien baalt hij tegen die tijd ook wel dat hij nooit echt iets geprobeerd heeft, en is hij bang dat hij je nooit meer zal zien.

BertBaley schreef:Vraag je of hij je wil helpen met uitzoeken van kleding.
Of voor advies ofzo als je der heen gaat.

BertBaley schreef:Nou loop gewoon naar hem toe en vraag kan je me even helpen.
Dat durf je toch wel

Nagini schreef:Als hij zegt: Kan ik je ergens mee helpen?
zeg jij gewoon: Ja, ik wil al een hele tijd je telefoonnummer/msn
Ghehe nee oké zou ik ook niet durven hoor.
Maar ik heb m helemaal doorgelezen 
.. maar ik ga het lekker toch doen.
..
Vraag of-ie nog fanta heeft gehaald ofzo, ondanks dat jij nu weg bent bj de trekpleister (of iets anders onnuttigs om mee te beginnen). Dan volgt er vanzelf wel een gesprekje! En dan vraag je of ie een keer zin heeft om na zn werk wat te gaan doen oid. 

Nagini schreef:Als hij zegt: Kan ik je ergens mee helpen?
zeg jij gewoon: Ja, ik wil al een hele tijd je telefoonnummer/msn
Ghehe nee oké zou ik ook niet durven hoor.

linda_arnold schreef:Ik zat ook nog eventjes te denken..................als hij je nu helpt en hij ook afrekent...............! Staat zijn naam naar alle waarschijnlijkheid op de bon en kun je zijn hyves vinden en hem gewoon een PB sturen.
Of weet je zijn naam inmiddels al wel, heb geen zin gehad om alle berichten door te spitten