Ruzie met Vodafone...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

muiltje

Re: Ruzie met Vodafone...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 22:00

ik heb nu dus alweer voor de 4x ene te hoge rekening en pas een keer een credit nota ontvangen
Weten mensne hier hoe je dan naar kassa of iets degelijks kan gaan?

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 22:37

maikymouse3 schreef:
ik heb nu opeens ook een hoge rekening wat niet klopt.... Maar ik kon niet op 'My Vodafone' wegens een fout. Hebben jullie dat ook?

Ik heb sinds 4 maanden een abbonoment en kan ook nog steeds niet op 'Miy vodafone' wegens een fout op de site. Nu kloppen mijn rekening altijd precies (blijf keurig op E29,50) dus hoef ze niet perse in te zien, maar vind het toch raar...

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 23:41

Ik heb niet alle 18 paginas doorgelezen maar wel erg veel. Wat enorm veel mensen met vodafone problemen. Ik moet zeggen dat ik zelf in het verleden ook problemen heb gehad met vodafone (ongeveer een jaar geleden).
Ik bel sindsdien prepaid zodat ik het zelf allemaal in de hand heb. het nadeel van een abbo is dat je snel over je bundel belt en je het niet door hebt.
Ik kon toen wel op myvodafone komen. Maar ik had erg weinig bereik en kreeg ook nauwelijks contact met de klantenservice. Ik kreeg dubbele rekeningen.
Erg vreemd. Ben blij met mn prepaid kaart.
Heb er nooit gek over gedaan omdat ik dacht dat het aan mij lag maar als er zoveel mensen problemen mee hebben MOET er wel iets mis zijn met hun systeem.

Orange (of nu Online bij internet) is de meest vreselijke provider/netwerk die je maar kunt hebben. We hebben nog steeds geen internet en als we het hebben valt het ieder weekend uit. Dus ook mijn huistelefoon is niet te gebruiken. maar wel de rekening betalen, die ook nog eens te duur is ook ngo.. Heb voor de afgelopen maand 40 euro moeten betalen terwijl mijn abbo 19,95 is en ik geen telefoon en internet heb gehad. minimaal 5 weken lang niet. Klopt dus ook iets niet.
Daar dus maar niet aan beginnen! (hoor je trouwens ook meer mensen over)

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 02:45

ik heb sins 1 week vodafoon. Ik krijg het wel een beetje warm ook omdat ik al 3 maanden aan het vechten ben met t-mobile(nu eindelijk kosteloos kunnen ontbinden) Je kan bij vodafoon niet met aceptgiro kan betalen alleen automatische incassos,s. En ik hoop niet dat ze honderden euro,s gaan afschrijven want voor je het terug krijgt ben je wel een tijd verder. En aangezien ik ook andere rekeningen heb die ik moet betalen. Ik dacht dat ik voor een goede provider had gekozen. Ik hoop dat het niet verkeerd gaat

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 21:38

Mijn collega betaalde haar rekeningen wel degelijk via acceptgiro (nadat ze dus een keer 1100!!! euro hadden afgeschreven) Je moet er wel even om zeuren maar het kan wel. Ik heb mijn strijd overigens gewonnen en mijn 49 cent (!!!) terug gestort gekregen. Kijk dat was voor mij gewoon een principe kwestie. Kreeg eerst een dom mailtje terug met helemaal niet het antwoord op mijn vraag en toen heb ik maar eens een keer niet zo beleefd terug gemaild. Binnen 2 dagen was het geregeld. En dat voor 49 cent schaam me haast dood, maar heb al zoveel met ze te stellen gehad dat ik over zo iets dus ook moeilijk ga lopen doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 23:02

ik ben ook weer aan het bellen met vodafoon.

Heb vorige maand een vrouwtje aan de telefoon gehad die mijn internet Blox eraf ging halen en voor mij een sms blox aan ging sluiten.

had eerste een abbo van 50 euro, maar daar ging ik dik overheen steeds :S

Ik mezelf bedacht dat als ik terug ging naar de 35 euro pm en dan een smsblox van 10 euro zou nemen met 1000 smsjes ik er beter af zou komen.

Krijg ik net een rekingen, weer van 75 euro. blijkt dat ik 37 euro sms kosten heb.

Kijk ik op me online rekening zie ik dat het internet er nog gewoon op staat en geen smsblox.

Ik bellen. Staat er wel een notitie maar hebben ze het niet veranderd.

nu krijg ik per ommegaande het geld terug gestort!!
ik ben bennieuwd

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 23:11

Bij mijn vader op het werk hebben ze sinds een tijdje ook Vodafone, als bedrijfsnetwerk.
Heb nu al een paar keer gehad dat ik hem belde, met mijn vodafone nr en dat hij bij hem niet overging. Ik hoorde m wel overgaan, maar mn avder hoorde niets. Die zag aan het einde van de dag dat hij gemiste oproepen had. Dat probleem schijnen ze vaker te hebben sinds ze vodafone hebben.

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 23:22

op internet staat dat in de voorwaarden staat dat je alleen per incasso kan betalen. Alleen als het niet afgeschreven kan worden(als je geen geld op je rekening hebt) dan krijg je een aceptgiro thuis die je dan zo snel mogelijk moet betalen

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 13:32

Zou er toch even voor bellen, want mijn collega deed het dus wel via acceptgiro.

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 13:44

Ik heb het ook al gevraagd in de winkel. Het staat zo in hun algemene voorwaarden waar je zelf je handtekening voor zet. Er zijn dus alleen de bepaalde situatie,s waar je een acceptgiro krijgt. Ik heb geen problemen met automatisch betalen als het allemaal maar klopt. Ik wacht eerst maar effe de eerste rekening af

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 15:50

ik word ook echt helemaal gek van vodafone. had een abbo van 27,50 plus 10 euro onbeperkt smsen. kwam van kpn af met een abbo van 45 in de maand en dit abbo zou volgens vodafone overeenkomen met mn belgedrag. behalve dat ik nu dus steeds een rekening van 80 euro heb!
heb 2 maanden geleden mn abbo verhoogd naar 35 euro bellen en 10 smsen, dus totaal 45 euro en ik merk er helemaal niks van terug op mn rekening! Bij kpn had ik elke maand 60 euro over voor de volgende maand, hier betaal ik me alleen maar blauw. en ik sms eigenlijk bijna alleen nog maar, geen lange gesprekken meer, hoogstens 5 minuten. en toch blijven ze bij vodafone volhouden dat ik teveel bel, terwijl dat gewoon echt niet kan. ik heb 200 belminuten, ik denk dat ik er in totaal misschien 60 gebruik. In januari ga ik dus mooi weer terug naar kpn, helaas zit ik nog tot april vast aan vodafone, maar daarna zien ze mij niet meer terug. wat een ontzettende k.ut provider is dat. en idd, je kunt nooit iets checken, want alles ligt er altijd uit of klopt niet

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 16:45

Ik mag ook in april weg. Kan niet wachten. Vriendlief is nu ook naar KPN overgestapt. Niet dat hij problemen had, maar principe hè? Knipoog

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 16:53

nou ik ben nu twee maanden met vodafone.. en heb al twee maanden dikke problemen.. heb per direkt een sms blox erop gezet!! en ja ik sms meer dan ik bel.. ik denk dat ik een keer daags mischien in totaal 2 minuten zelf bel.. voor de rest sms ik alleen maar. en heb een onbeperkt sms, erop staan via die blox..

Nu kreeg ik de eerste rekening van 173.54... en heb daarover gebelt en alles was gewoon goed geregeld.. en nu heb ik een rekening van 203.56... Nou ik ben benieuwd wat voorn smoes ze nou is hebben, want ja ik bel bijna nooit, en heb een abbo van 50 euro, + sms blox.. Dan zou ik op 60 euro uit horen te komen...

Dus ga nu ook echt even nota's aanvragen want dit klopt niet...

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 15:40

Ik heb begin dit jaar een super mooie (dure) mobiel gekocht, met vodafone. Maar wist ik veel dat vodafone zó duur was! Bloos!.
Gewoon €0.23ct. per smsje Bloos.
Gelukkig heb ik nog een mobiel met T-mobile die voor €0.9ct. smst. Maar stomme rot vodafone! Boos!

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 00:51

Tot nu toe nog geen problemen hier (ben 2 maanden klant).

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 00:58

Ben al ruim 2 jaar klant zonder problemen........

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 22:23

Bij mij is er deze maand niets afgeschreven... Zou dat komen omdat ik onvoldoende geld op me rekening heb staan?

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 22:27

Mijn tegoed wordt weer niet weergegeven. Boos!

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 22:57

Kristie schreef:
Bij mij is er deze maand niets afgeschreven... Zou dat komen omdat ik onvoldoende geld op me rekening heb staan?

Ja dat kan zijn idd. Volgens mij krijg je nu een acceptgiro thuis dat kost wel extra geld geloof ik en je moet het zo snel mogelijk over maken

Irissje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 23:48

same here..rekeningen van boven de €200,-! Boos! word er gestoord van..Wist dat ik een flinke rekening zou krijgen omdat ik tydens mn vakantie in turkije veel naar NL heb gebeld/gesmst. Krijg ik vorige week weer een rekening van €245,-! En dat ik me dus afvraag hoe dat nou kan want was met die bundel nog maar 3 dagen in Turkije,rest in NL en heb niet veel gebeld! Errug apart. Deze maand bel/sms/internet ik dus niet met mn telefoon om te kijken wat er gebeurd! Duivel
de eerste 2 a 3 maanden rekeningen van 35 euro..ik blij..nou en belde me toen gek.. nu bel ik amper en krijgen ik zulke rekeningen.. Huilen

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 23:55

Pff ik wil graag een Blackberry storm en op dit moment alleen te verkrijgen in combinatie met een vodafone abonnement maar als ik het hier allemaal lees, durf ik het écht niet aan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 00:26

Ben sinds een kleine twee maanden weer klant bij Vodafone. 1 Bedrag werd ten onrechte dubbel afgeboekt, maar bijna net zo snel weer teruggeboekt. Verder lijkt alles wel te kloppen, dus maak me geen zorgen.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 00:35

Jeetje! Wat een hoop problemen rondom vodafone!!
Ik zelf vorige maand ook ernstige twijfels gehad of de administratie wel klopte.. ik heb een vodafone sim only en ik betaal 16,95 geloof ik, hierbij zit een sim only abbo + een box van onberkt smse, lees 1000!! Smsjes in de maand..
Kreeeg ik mijn rekening binnen zat ik er 40!! EURO overheen, nou absurd! dat kan echt never nooit. klantenservice gebelt en ja het klopte.. ben het daarna gaan bijhoude, heb de berichtenteller aangezet en zt op 586 berichten die maand. Vind het echt frurstrerend idd dat als je via 1200 je status opvraagt, èn het altijd achterloopt en je niet kunt zien hoeveel smsjes het is....

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 00:37

En bovendien moest ik orige maand 1 euro nog wat bijbetalen omdat ik over mijn belminuten zat, keek ik mijn factuur van deze maand en stond erop dat ik 8, nog wat van vorige maand had meegenomen en dat ik iets van 25, og wat die maand te besteden had gehad. dan denk ik toch, hoe kan dat?

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 10:04

Hoe kan je je status via 1200 opvragen dan?