Goed gehandeld!
Inderdaad Melissa, wij hebben ook ooit 112 gebeld en die waren er binnen een paar minuten!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Zwerte schreef:alleen je reacties bewijzen voor mij al dat dit geen "pennytopic" is, dan zou je wel heftiger in gaan op de twijfelaars!
Petje af hoor, hoe je daarop reageert!
Nogmaals, ik vind het niet raar dat de politie er zo snel was. Ze surveilleren sowieso al dag en nacht hier...
Karin schreef:Als TS niets meer van zich had laten horen op Bokt, dan had ze daar vast wel weer commentaar op gekregen.
Anyway, goed dat je zo hebt gehandeld DQ! Hopelijk kun je vannacht slapen en ik hoop ook dat deze jongen jou met rust laat. Hij is enorm over jouw grenzen gegaan, daar mag hij wat mij betreft flink voor worden aangepakt. Een straat-/contactverbod is IMO wel het minste.

Jetske schreef:Ja hoor.
Ik heb vanmiddag dit verhaal ontzettend in twijfel getrokken en doe dat nog steeds. Zo snel gaat zoiets neit met de poltie enz. Mja, ik wil je veel sterkte wensen en ik verlaat met mijn grote mond wel dit topic

!
Hopelijk blijft het bij deze ene keer.. neverstop schreef:meis is nie niks.. wel goed dat je toch uiteindelijk ook na gezeik met 0900 nr dat je 112 gebelt hebt..
en mensen die het niet geloven laat ze mar L*llen jij weet wel beter..
maar zo'n gedrag van zo'n jongen is (ook)niet goed te praten, hij zal cker 'n steekje los hebben..
TS zag dat je zei dat z'n moeder Turkse is (of zijn hele familie?)
dat kan idd ook dingen verklaren, maar NIET alle Turken zijn zo'n Rotzakken..
iig meis rust goed uit, en hoop voor je dat hij je me metrust laat...
Saskiaatje schreef:Breghje schreef:Dan zou je ook kunnen begrijpen dat als meerdere malen is gezegd dat het niet op prijs wordt gesteld en hij alsnog blijft drammen, en doorslaat het dan als stalken wordt ervaren. Nee is een grens, en als die meerdere malen wordt overschreden en er niet wordt geluisterd houd het op. TS vind zijn gedrag ook onacceptabel, heeft dat aangegeven en heeft nu een idioot in haar nek. Dus ik snap je echt niet dat je dan aangeeft je te kunnen verplaatsten in hem.
Laat ik het maar ophouden dat ook ik genoeg heb meegemaakt om het vanuit zijn ogen te kunnen zien, waar veel mensen het inlevingsvermogen niet voor hebben en dat zijn de laatste woorden die ik hieraan vuil maak.
TS; ik hoop voor je dat hij je nu met rust laat.
ben op de moeilijke manier 39 geworden kan ik je verzekeren.......... foute keuzes zat gemaakt..... met altijd best ernstige gevolgen!!KiWiKo schreef:Ik moet zeggen dat ik het echt bijzonder vind dat er klaarblijkelijk bokkers zijn die deze jongeman wel kunnen begrijpen.........
Jetske schreef:xDramaQueen schreef:daarom vraag ik je wat je hier nog doet, ik ben blij dat de politie daar anders over denkt en op 2 wielen door de bocht hier meteen was. gelukkig ben jij geen agent.
ik vraag m precies hetzeldfde af als Saskia, als je echt getraumitiseerd was hierdoor zat je niet achter je pc Bokt op de hoogte te houden. Dan lag je of in bed of je zat bij je ouders.
. Ik vind wel dat daar inmiddels genoeg over gezegd is, dus ik zal er verder niet op doorgaan.
.
.