Vriend word stalker..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joonsel

Re: Vriend word stalker..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:22

Net alles gelezen! Hopelijk houdt die creep nu op met je lastig te vallen!
Goed gehandeld! OK dan! Heel veel sterkte!

Inderdaad Melissa, wij hebben ook ooit 112 gebeld en die waren er binnen een paar minuten! Ja

Phynix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:24

Zo, wat een verhaal.
Als mensen het niet willen geloven prima, reageer dan niet. Maar het niet geloven omdat iemand op internet zit....? Waarom niet, slapen moet ze de hele nacht nog, bij haar familie is ze misschien de goed-bedoelde-maar-betuttelde opmerking ook wel even zat en wil ze gewoon het even van zich af kunnen schrijven en met wat onbekend erover praten en misschien even haar gedachte op iets anders zetten. Iedereen is daarin anders en geen reden om dat zo'n verhaal in twijfel te trekken. En wel met hem praten of niet, wel of niet telefoon opnemen. Als zij bang is, is ze bang en als je je bedreigd voelt moet je actie ondernemen en heeft dat super gedaan!

TS, hopelijk krijg je niet al te veel last meer van he

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:26

Als TS niets meer van zich had laten horen op Bokt, dan had ze daar vast wel weer commentaar op gekregen. Knipoog

Anyway, goed dat je zo hebt gehandeld DQ! Hopelijk kun je vannacht slapen en ik hoop ook dat deze jongen jou met rust laat. Hij is enorm over jouw grenzen gegaan, daar mag hij wat mij betreft flink voor worden aangepakt. Een straat-/contactverbod is IMO wel het minste.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 20:29

Zwerte schreef:
alleen je reacties bewijzen voor mij al dat dit geen "pennytopic" is, dan zou je wel heftiger in gaan op de twijfelaars!
Petje af hoor, hoe je daarop reageert!
Nogmaals, ik vind het niet raar dat de politie er zo snel was. Ze surveilleren sowieso al dag en nacht hier...

wilde net zeggen, als ik boodsjappies kom doen bij jou staat er sowieso altijd wel een wagen of rijd hij net langs, nu is het in mijn buurt rustiger, maar regelmatig racen ze hier langs, of komen ze op de fiets of te paard. komt nog bij dat het bureau bij ons om de hoek zit.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 20:34

Karin schreef:
Als TS niets meer van zich had laten horen op Bokt, dan had ze daar vast wel weer commentaar op gekregen. Knipoog

Anyway, goed dat je zo hebt gehandeld DQ! Hopelijk kun je vannacht slapen en ik hoop ook dat deze jongen jou met rust laat. Hij is enorm over jouw grenzen gegaan, daar mag hij wat mij betreft flink voor worden aangepakt. Een straat-/contactverbod is IMO wel het minste.

ik was als een bezetenen aan het ijsberen door me kamer, op bokt voelde ik me tenminste nog wat rustiger, me buurjongen was er niet en mijn buurman van 80 had me niet kunnen helpen denk ik.

Ik heb net heerlijk gedoucht, maar voel me raar omdat ik niet naar buiten durf, hij werkt hier vlakbij maar weet niet of hij het lef heeft om langs te fietsen, ik hoop echt dat hij me met rust laat. ik ga drinken (ik heb echt non stop dorst) en daarna dvdtje kijken op bed, morgen vroeg op, als ik niet kan slapen kruip ik gewoon bij me moeder in bed Lachen

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:38

Nou ts heftig hoor! Net alles gelezen en vind dat je goed gehandeld hebt.
Over dat bokken terwijl je 'getraumatiseerd' bent. Ik snap het juist helemaal.
Je moet iets hebben om ten eerste je ei kwijt te moeten. en ten 2e je gedachten ergens op te kunnen concentreren. Anders maak je jezelf helemaal gek!
Vind het juist niet raar maar best normaal eigenlijk.
Je kan moeilijk in ee nhoekje gaan zitte nhuilen. Liever bokken en wat rustiger worden toch?
Hopelijk laat hij je met rust en ben je van hem af!
Succes nog!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:39

Jetske schreef:
Ja hoor.
Ik heb vanmiddag dit verhaal ontzettend in twijfel getrokken en doe dat nog steeds. Zo snel gaat zoiets neit met de poltie enz. Mja, ik wil je veel sterkte wensen en ik verlaat met mijn grote mond wel dit topic Doei!

Als je Utrecht een beetje zou kennen zou je weten dat er een politiebureau vlak in de buurt is Knipoog

Edit: ik zie dat DQ het ook al geschreven heeft Gestoord

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:45

heel veel sterkte de komende tijd,
en als je eraan toe bent fijne vakantie! en er zeker van genieten!!
goed gehandeld!

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:53

Bah, wat een akelig verhaal.
Heb zelf ook wel eens zoiets meegemaakt en ik weet hoe bang je dan kunt zijn...

Hopelijk laat hij je nu met rust, dan komt de rust bij jou ook weer terug Ach gut

IneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:54

Wat een verhaal..
Hopelijk laat hij idd niets meer van zich horen.
Je hebt er goed aan gedaan de politie te bellen!
Rust nu maar goed & veel sterkte.
Hopelijk kan je ook genieten van je vakantie binnenkort.

Ies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:55

fijn dat het nu weer beter gaat, ik hoop dat ie je met rust laat!

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:57

meis is nie niks.. wel goed dat je toch uiteindelijk ook na gezeik met 0900 nr dat je 112 gebelt hebt..
en mensen die het niet geloven laat ze mar L*llen jij weet wel beter..
maar zo'n gedrag van zo'n jongen is (ook)niet goed te praten, hij zal cker 'n steekje los hebben..
TS zag dat je zei dat z'n moeder Turkse is (of zijn hele familie?)
dat kan idd ook dingen verklaren, maar NIET alle Turken zijn zo'n Rotzakken..
iig meis rust goed uit, en hoop voor je dat hij je me metrust laat...

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:59

Je verhaal klinkt niet fijn !
Begin zelf helemaal te shaken! Dan is er echt iets goed mis!
Je mag bij wezen met een politiebureau om de hoek!

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 21:05

Bah wat een heftig verhaal! Gelukkig dat de politie zo snel reageerde en inderdaad, liever te vroeg dan te laat! Veel sterkte verder Lachen Hopelijk blijft het bij deze ene keer..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 21:12

neverstop schreef:
meis is nie niks.. wel goed dat je toch uiteindelijk ook na gezeik met 0900 nr dat je 112 gebelt hebt..
en mensen die het niet geloven laat ze mar L*llen jij weet wel beter..
maar zo'n gedrag van zo'n jongen is (ook)niet goed te praten, hij zal cker 'n steekje los hebben..
TS zag dat je zei dat z'n moeder Turkse is (of zijn hele familie?)
dat kan idd ook dingen verklaren, maar NIET alle Turken zijn zo'n Rotzakken..
iig meis rust goed uit, en hoop voor je dat hij je me metrust laat...

hij is idd turks, mn moeder zei het ook al, turks he.. maar ze zijn idd niet allemaal zo, mn ex daarintegen (ook turks maar wel wat ouder) was echt een goedzak. en zo ken ik er meer.

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 21:13

Ik weet helaas uit eigen ervaring hoe rap politie er kan zijn als je belt dat er een stalker is.

Ik heb helaas het genoegen gehad dat een onbekende man mij wel leuk vond, en het nodig vond mij om 1 uur 's nachts op stang te jagen... en woonde net een weekje op mijzelf....
mams gebelt die kwam en die heeft de politie gebelt(0900 nr.) binnen 10 min. waren ze er. ook met gierende banden maar zonder sirene(zodat hij niet weg zou rennen)...

Ik ben ook een heel nuchter mens, laat mij niet snel bang maken... maar ook ik hem verschrikkelijk zitten shaken en kon geen eens meer fatsoenlijk praten... liet constant mijn sigaret vallen(heb de brandplekken als herrinering).

Politie heeft ook voor mij slachtoffer hulp in geschakkeld.. en die hebben echt goed geholpen.

Ik wens je heel veel sterkte.. maar laat je niet op de kast jagen door zo'n rotjong... laat het niet je leven behersen.. probeer om gewoon door te gaan... gun hem niet je angsten, vindt hij waarschijnlijk alleen maar fijn(helaas ook ervaren)... ga lekker de stad in samen met iemand(niet alleen over straat).

sterkte Ach gut

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 21:18

Saskiaatje schreef:
Breghje schreef:
Dan zou je ook kunnen begrijpen dat als meerdere malen is gezegd dat het niet op prijs wordt gesteld en hij alsnog blijft drammen, en doorslaat het dan als stalken wordt ervaren. Nee is een grens, en als die meerdere malen wordt overschreden en er niet wordt geluisterd houd het op. TS vind zijn gedrag ook onacceptabel, heeft dat aangegeven en heeft nu een idioot in haar nek. Dus ik snap je echt niet dat je dan aangeeft je te kunnen verplaatsten in hem.

Laat ik het maar ophouden dat ook ik genoeg heb meegemaakt om het vanuit zijn ogen te kunnen zien, waar veel mensen het inlevingsvermogen niet voor hebben en dat zijn de laatste woorden die ik hieraan vuil maak.

TS; ik hoop voor je dat hij je nu met rust laat.

ik ben nu vanalles aan het teruglezen en ik kan het niet laten om hierop te reageren...............

Ik snap met alle wil van de wereld niet dat jij zijn gedrag goed kan praten en zeker niet onder het mom van "dingen meegemaakt hebben" om het inlevingsvermogen.......

Nee is Nee en uit is uit........... dient de ander ten alle tijden te respecteren!!! ook een NU even NIET dient gerespecteerd te worden........ als een partner die essentiele stukjes leven al niet respecteerd, denk je dan dat diegene op welke andere manier dan ook respect heeft voor de wezen vrouw?

Wil je meegemaakt hebben.......... ik kan je meegemaakt geven hoor Haha! ben op de moeilijke manier 39 geworden kan ik je verzekeren.......... foute keuzes zat gemaakt..... met altijd best ernstige gevolgen!!

Dus dat je eerst dingen mee moet maken om dat inlevingsvermogen te hebben is koeienpoep van de allerbovenste plank en in hoofdletters geschreven.......

Als Ts rust vind in bokken dan is dat haar manier van omgaan met de situatie............ ik ga op de vuist (altijd weer een domme actie van mij gebleken, want ik moet altijd inboeten op mijn fysieke kracht uiteindelijk!!)

Ik moet zeggen dat ik het echt bijzonder vind dat er klaarblijkelijk bokkers zijn die deze jongeman wel kunnen begrijpen......... want (en misschien juist omdat??...) dingen meegemaakt hebben betekend niet dat je het goed moet keuren dat iemand je lastig valt, of dat je dit kan begrijpen........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 21:22

Wat naar wat je mee hebt moeten maken TS! Het eerste wat ik me afvraag, weet je vriend dat je op bokt zit? Misschien krijg je er, op wat voor een manier ook, trammelant mee. Of leest hij mee dat je zo bang bent en geniet hij daar aanzienlijk van of weet hij wanneer je weggaat zonder begeleiding en gaat hij je dan opwachten. Niet om je bang te maken hoor, maar heel NL kan jouw topic lezen en foto zien in je profiel, je vriend dus ook. Hou hier ajb rekening mee voordat er dingen gaan gebeuren!
Heel veel sterkte, ik hoop dat hij je met rust laat.. Ik snap heel goed hoe je je voelt, zelf ook soortgelijks meegemaakt en eerste paar dagen doodsbang geweest op straat, als ik een zwarte auto zag van een bepaald merk ging mijn hart al tekeer. Sterkte!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 21:24

Vriend zit nooit op de pjoeter, heeft geen msn/hyves etc. hij zoekt alleen afentoe iets op. hij is altijd buiten en houd contact via de tel.

Kiwiko ik snap het ook niet, ik zeg niet gelijk dat hij een crimineel is oid hij is ook goed voor me geweest, maar als ik zeg ik wil rust en hij komt kijken of mijn scooter in de tuin staat!! dan snap ik het idd ook niet dat mensen dat normaal vinden..ik weet zeker dat zij dan ook niet zo'n situatie hebben gehad.

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 21:31

Valt niet goed te praten zoiets hoor, misschien moet hij maar hulp gaan zoeken... Niet erg gezond zulke reacties.

Sterkte ts!!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 21:32

KiWiKo schreef:
Ik moet zeggen dat ik het echt bijzonder vind dat er klaarblijkelijk bokkers zijn die deze jongeman wel kunnen begrijpen.........

Het is niet alleen bijzonder het is behoorlijk verontrustend.

Of ze kunnen zich voorstellen dat ze zelf ook een ex zouden stalken, of ze zijn zo onzeker dat ze dit soort negatieve en enge aandacht zelfs leuk vinden.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 21:53

Jetske schreef:
xDramaQueen schreef:
daarom vraag ik je wat je hier nog doet, ik ben blij dat de politie daar anders over denkt en op 2 wielen door de bocht hier meteen was. gelukkig ben jij geen agent.

ik vraag m precies hetzeldfde af als Saskia, als je echt getraumitiseerd was hierdoor zat je niet achter je pc Bokt op de hoogte te houden. Dan lag je of in bed of je zat bij je ouders. Knipoog

Nou, en dat durf ik wel in twijfel te trekken. Ieder verwerkt zoiets op zijn eigen manier, als zij behoefte heeft om het hier van zich af te schrijven vind ik dat niet vreemd!

Edit: sterkte meid, het is heel wat dat je te verwerken krijgt. Ik hoop dat hij je nu met rust laat.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 22:13

Zo, ik heb even het hele topic doorgelezen en m'n mond valt werkelijk open van sommige reacties Bloos!. Ik vind wel dat daar inmiddels genoeg over gezegd is, dus ik zal er verder niet op doorgaan.

DQ ; het is gewoonweg verschrikkelijk als iemand jouw grenzen niet respecteert en mensen hebben gewoon het recht niet om zomaar over je heen te wandelen, punt.
Ik ken het als iemand je grenzen niet respecteert en dat is gewoon kl.ote. Zo'n situatie als waar jij nu in hebt gezeten, heb ik gelukkig niet meegemaakt, maar ik kan me wel indenken hoe het voor je gevoeld moet hebben, bah!
Meid, ik wil je heel erg veel sterkte wensen en mocht je behoefte hebben om nog een stukje van je af te schrijven, dan staan van veel bokkers de PBbox open, dat weet ik zeker Knipoog.

Ik vind het overigens niet raar dat ze alles van zich afschrijft op bokt. Ik heb ooit van dichtbij een gelijke situatie meegemaakt en de persoon in kwestie briefde aan mij ook alles door via msn, mail en sms.

Sterkte Ach gut.

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 22:16

Alles een béetje doorgespit want me ogen werden bij pagina 10 beetje moe (na hele dag werken).

Sommige reacties hier vind ik echt vreselijk sneu , een verhaal in twijfel trekken terwijl iemand van zich af loopt te schrijven vind ik niet kunnen. (Alhoewel ik het 'IEMAND KOM ME HELPEN' of iets ook raar vond maar toch ook niet.. ik zou ook zo gereageert hebben..).

Maar meid echt onwijs veel sterkte dit is echt niet leuk meer snap niet hoe mensen zich in hem kunnen verplaatsen , ik probeerde het en ik kan het niet het enige wat ik zou snappen is dat hij gek op je zou kunnen zijn maar als dat echt zo was had hij op andere manieren wel met je gepraat en je niet pijn gedaan wat je eerder zei.
Echt onwijs veel sterkte , kunnen ze niet uit z'n naam achterhalen waar hij zou wonen? Ze hebben z'n ID toch? Lachen

Nogmaals; Bah. sommige mensen hier vreselijk.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 22:45

over de politie, dat er nog wel eens flink gemopperd word op/over politie in het algemeen.
boetes etc etc.
i know ze zijn er voor maar niet alleen negatief hoeft bekent te zijn.
al gaat er wel eens wat fout, maar waar niet?

het is in ieder geval te hopen dat hij ts nou met rust laat..