Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Teziej schreef:xDramaQueen schreef:japanners, maar japanse horror zijhn het beste zei me broer al, die zijn zo eng dat je er nachten van wakker ligt.
Ja, dat heb ik ook gehoord. Naja, als ik al een jaar wakker lig van de Amerikaanse Grudge, laat staan
hoe lang ik niet van slapen van de Japanse.
Na the blair witch project heb ik maanden de hond niet uit durven laten 's avonds. Ik kijk nooit enge films, en van drama's krijg ik plaatsvervangde schaamte. Dus de rom-koms dan maar ( mijn arme man kijkt ondertussen die al niet meer mee) Jiill_ schreef:Jongens.. ik kan nieteens slapen van harry potter
als die aap aan die eenhoorn zit te zuigen..
of dennis de bengel.. die vent met dat lange haar
Iewl
Jiill_ schreef:ja weetje hoe eng in dat bosals die aap aan die eenhoorn zit te zuigen..
of dennis de bengel.. die vent met dat lange haar
Iewl
Ik kan niet tegen schrikmomenten (ik schrik altijd ookal weet ik dat er een schrikmoment aan gaat komen), maar niet elke film met schrikmomenten vind ik eng. Kan rustig Jurasic park, Alien, Preditor (en een combi van de laatste 2) of zo'n standaart zombyhorror kijken (28th weeks later, ed) of zo'n bloederige als Saw. Maar zodra het ook maar iets op het "gewone leven" lijkt, krijg ik de kriebels.
Cyntje schreef:Ik durf ze wel te kijken, overdag, met een bodyguard langs me,...
Maar gegarandeerd dat ik het eng vind en er snachts over droom
In het donker kijk ik het in ieder geval niet,... want dan durf ik echt mijn bed niet fatsoenlijk in
(Ik ben wel 15 maargoed).

.. in ben bij The Ring de bios uitgelopen...
Breghje schreef:Hier nog zo'n held op fluwelen sokjes... in ben bij The Ring de bios uitgelopen...
![]()
![]()
Kan bijna alle films zien, geniet van bv. The Sixth Sense dat soort films, maar zodra er zombies, losse onderdelen van mensen ed. in voorkomen dan lig ik heel de nacht een boekie te lezen... en ik wordt volgend jaar 40, dus hoop dat het ooit nog eens over gaat die heb ik niet echt meer..
gister was scary movie 3 op tv.. serieus ik vind die echt eng met dat meisje van the ring
Enne, ik heb er echt onwijs veel gezien. Het kan me juist niet eng en sadistisch genoeg zijn haha
.
. Ohja en alleen in het donker over straat e.d. durf ik nooit, ook niet als ik geen enge films heb gezien van te voren

neverstop schreef:pff haha nou laat 't nou zijn dat dit "schijthuis" The Exorcist the beginning aan 't kijken is..
al heb ik dus alleen wat geluid aangehoord maar heb ook niet één keer langs mijn scherm gekeken