Ik ben echt onwijs bang voor... nog meer mensen???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: Ik ben echt onwijs bang voor... nog meer mensen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 11:34

de laatste die ik heb gezien is the eye, opzich niet extreem eng maar afentoe kwam je wel uit je stoel, maar wel heel mooi verhaal erachter.

nikita73

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 19:14

Heb gisteravond de film "de mist"gekeken van steven king. Brrr Heb daarna nog lang wakker in mijn bedje gelegen.

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 20:40

Haha.. moet wel lachen om hoe je je verhaal verwoord hoor!
Maarre.. ik vind die films nét heel gaaf, maar weet dat ik er van ga dromen.
Dus wil ze wel zien, maar ook weer niet, snappie?
Ohw ja.. en ik word bijna 35 jaar he..

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 20:44

Teziej schreef:
xDramaQueen schreef:
japanners, maar japanse horror zijhn het beste zei me broer al, die zijn zo eng dat je er nachten van wakker ligt.

Ja, dat heb ik ook gehoord. Naja, als ik al een jaar wakker lig van de Amerikaanse Grudge, laat staan
hoe lang ik niet van slapen van de Japanse. Clown

ik heb ooit 5 min naar een japans horror gekeken en ik heb gewoon gestopt.
Die japanners zijn er al zo eng onbetrouwbaar uit.
En de taal speelt ook wel een rol, omdat die totaal onherkenbaar is.

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 20:46

Jongens.. ik kan nieteens slapen van harry potter ROFL

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 20:49

HIer nog zo'n angsthaas Bloos Na the blair witch project heb ik maanden de hond niet uit durven laten 's avonds. Ik kijk nooit enge films, en van drama's krijg ik plaatsvervangde schaamte. Dus de rom-koms dan maar ( mijn arme man kijkt ondertussen die al niet meer mee)

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 21:13

Jiill_ schreef:
Jongens.. ik kan nieteens slapen van harry potter ROFL

ROFL ROFL

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 21:16

ja weetje hoe eng in dat bos Huilen van het lachen als die aap aan die eenhoorn zit te zuigen.. Doei! of dennis de bengel.. die vent met dat lange haar Bloos! Iewl ROFL

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 21:33

Jiill_ schreef:
ja weetje hoe eng in dat bos Huilen van het lachen als die aap aan die eenhoorn zit te zuigen.. Doei! of dennis de bengel.. die vent met dat lange haar Bloos! Iewl ROFL

*Valt net van stoel af van het lachen.. woehahahaha.. hilarisch.. !*

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 08:36

Hier nog zo'n bangert... maar alleen met bepaalde films, daar ben ik misschien wel raar in Bloos Ik kan niet tegen schrikmomenten (ik schrik altijd ookal weet ik dat er een schrikmoment aan gaat komen), maar niet elke film met schrikmomenten vind ik eng. Kan rustig Jurasic park, Alien, Preditor (en een combi van de laatste 2) of zo'n standaart zombyhorror kijken (28th weeks later, ed) of zo'n bloederige als Saw. Maar zodra het ook maar iets op het "gewone leven" lijkt, krijg ik de kriebels.

Eén film die ik echt nooit meer wil zien is Boogyman, nadat ik die gezien heb moest de wandkast in de slaapkamer altijd op slot als ik ging slapen. Bloos
Ook bij signs... ik ging niet meer zomaar naast een maisveld staan en die scene in de kelder met het luchtrooster Bloos!
Ook ben ik altijd het gevoel dat er een eng iemand door het raam naar binnen gaat kijken 's avonds. Of dat er aliens op het dak van de buren staan.

Mijn vriend vind het grappig, maar ik mag me wel achter hem schuilen Bloos

Jasmijntje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 17:01

Cyntje schreef:
Ik durf ze wel te kijken, overdag, met een bodyguard langs me,... Tong uitsteken

Maar gegarandeerd dat ik het eng vind en er snachts over droom Ja
In het donker kijk ik het in ieder geval niet,... want dan durf ik echt mijn bed niet fatsoenlijk in Nagelbijten / Gniffelen

Precies hetzelfde hier Knipoog (Ik ben wel 15 maargoed).

Merk wel dat ik eraan begin te wennen, maar ik heb bijvoorbeeld een jaar geleden (toen was ik 14) de film 'The hills have eyes' Gezien en kon toen ook een paar dagen niet goed slapen.

Heb de film 'Scream' ook gezien inderdaad (half jaar geleden) en nu nóg denk ik soms als ik alleen thuis ben dat er iemand vanaf buiten naar binnen zit te kijken Scheve mond

Meestal is het maar net op wat voor manier je naar die film kijkt.
Als je een beetje melig bent en je denkt: "Ach, het is toch maar een film en dat bloed is allemaal nep" Dan gaat het bij mij nog wel, maar als ik serieus naar zo'n film kijk (en dan met name in de avond) dan word ik heel gauw bang!

Edit: Heb trouwens ook wel is gehuild om disneyfilms Bloos

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:02

Whehe, mij moet je met dit soort films ook niet hebben. Ik doe tegenwoordig mijn ogen al dicht bij een gewelddadige reclame. Soms kijk ik wel eens een enge film, maar dat is echt zelden als ik een keertje wel in de stemming ben (en dan zie ik nog de helft niet omdat ik verstopt zit achter een kussen).

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:05

Hier nog zo'n held op fluwelen sokjes. Schijnheilig .. in ben bij The Ring de bios uitgelopen... Bloos Bloos

Kan bijna alle films zien, geniet van bv. The Sixth Sense dat soort films, maar zodra er zombies, losse onderdelen van mensen ed. in voorkomen dan lig ik heel de nacht een boekie te lezen... en ik wordt volgend jaar 40, dus hoop dat het ooit nog eens over gaat die heb ik niet echt meer..

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 06:56

Breghje schreef:
Hier nog zo'n held op fluwelen sokjes. Schijnheilig .. in ben bij The Ring de bios uitgelopen... Bloos Bloos

Kan bijna alle films zien, geniet van bv. The Sixth Sense dat soort films, maar zodra er zombies, losse onderdelen van mensen ed. in voorkomen dan lig ik heel de nacht een boekie te lezen... en ik wordt volgend jaar 40, dus hoop dat het ooit nog eens over gaat die heb ik niet echt meer..

the ring heb ik gezien tot het moment dat je smeagle zag.. toen heb ik m uitgezet Huilen van het lachen gister was scary movie 3 op tv.. serieus ik vind die echt eng met dat meisje van the ring Huilen van het lachen

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 22:40

hey wauw het topic leeft nog! Ben een week op zeilkamp geweest, en ik heb in OPEN WATER gezommen! Vind het echt goed van mezelf. Ik was er ook als eerste in! Heb net gedaan alsof vissen niet bestonden, en het woord krokodil heb ik uit mijn woordenboek gedonderd! Vind mezelf zo goed!

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 22:45

Ik heb een grote fantasie en kan me goed voorstellen hoe de situatie zou zijn als de grudge nu achter de deur zou staan. Dus nee geen enge films voor mij... vroeger ook heel veel slapeloze nachten van gehad. Ik kan ook niet goed slapen als er niemand naast me ligt.

Ik jank ook nog bij die film by the way Huilen van het lachen

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 09:52

Laat dit nu een van mijn favo genres zijn! Ik moet de eerste film nog zien waar ik echt de kriebels van krijg Knipoog Enne, ik heb er echt onwijs veel gezien. Het kan me juist niet eng en sadistisch genoeg zijn haha Haha!

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 15:54

Ja, hier nog zo'n watje!

Ik wille alle enge films zien, ook al weet ik dat ik dan de eerste 3 dagen overal enge dingen hoor en zie.
Maar ik kijk geen enge films in m'n eentje, ik houd bij enge stukken mijn oren en dicht en knijp mijn ogen tot spleetjes Huilen van het lachen.
Als ik na het zien van een enge film 's nachts moet plassen, moet mijn vriend meelopen naar de badkamer en bij de deur wachten. Durf dan echt niet alleen Huilen van het lachen. Ohja en alleen in het donker over straat e.d. durf ik nooit, ook niet als ik geen enge films heb gezien van te voren Knipoog

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 15:55

Ik vind films als Saw bijv. niet eng, dat martelen enzo doet me niet zo veel... Maar films over geesten e.d. vind ik verschrikkelijk!!

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 15:57

Nu ik het zo lees lach ik er om, maar ik was altijd bang voor dino's jurassicpark dat ide dino in de stad kotm en dat jongetje hem dan voor zn raam ziet staan.Ik durfde s nachts ook nooit uit mijn raam te kijken en ja de lion king vind ik zielig en kan ik ook lekker een potje gaan huilen. Verdrietig

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 23:01

pff haha nou laat 't nou zijn dat dit "schijthuis" The Exorcist the beginning aan 't kijken is..

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 23:32

Dat is helemaal niet raar!

Ik heb het ook hoor Haha!

Brrr vooral bij films zoals The Ring en Grunge.

Ik heb weken niet alleen in het huis durfen te zitten en alleen te zijn echt eng he!

Ik heb een vrijstaand huis en brrr ik vind het allemaal zo eng.
Helemaal als je dan die beelden van The Grunge en The ring voor je hebt als je alleen bent!

Ik heb hele grote ramen en ben erg bang als er ineens iemand voor mijn ramen staat oid.

Brrr moet niet meer zulke enge films zien!
Laatst bijgewerkt door parouscha op 05-07-08 23:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 23:33

neverstop schreef:
pff haha nou laat 't nou zijn dat dit "schijthuis" The Exorcist the beginning aan 't kijken is..

Mijn vriend ook Nagelbijten / Gniffelen al heb ik dus alleen wat geluid aangehoord maar heb ook niet één keer langs mijn scherm gekeken Clown

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 23:34

Mijn vriend zei van te voren al deze film moet jij niet kijke The Exorcist Haha!

Terwijl ik dacht goh wat een leuke film!

Blij dat ik hem niet gezien heb!!!

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 23:35

Oeh
jullie durven echt!
die ga ik dus echt NIET kijken
die film
en zeker nie rond dit tijdstip!