BN'er tegenkomen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_LoutJ_

Re: BN'er tegenkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 20:32

Nee, en ik vind Carmen ook heel arrogant Schijnheilig

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 20:51

Sharon is trouwens niet eens van idols, maar van dat andere programma, ehmm, dat elk jurylid zo'n eigen groep had zeg maar, maar ik weet ff niet meer hoe 't heette Clown

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 20:55

Of van Popstars?
Ohnee, x-factor. Dat heeft zij niet eens.

[edit]

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 23:20

Heb een hele horde gtst'ers gespot tijdens premiere van cirque du soleil, ze boeien me alleen weinig dus weet hun echte namen niet, maar degenen die nick en bing spelen sowiso Tong uitsteken

Verder allerlei mensen van bandjes, krezip enzo, omdat mn vriend op festivals staat met zn band.

Wat me nog wel leuk lijkt is om backstage te zijn als opeth optreedt met cynic (band van vriend) dit jaar. Maar weet nog niet of ik dan wel backstage kan.

Miss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 23:36

Wij hebben vroeger een paard verkocht aan Hennie Huisman. Toen had ie een keer een feest en wij waren ook uitgenodigd, mijn zus en ik moesten ook maar mee komen want dat zou wel leuk zijn voor ons. Komen we daar binnen, echt ongeveer iedereen die toen een beetje bekend was van tv zat daar. Andre van Duin, 'Linda, Roos en Jessica' en de rest van GTST en nog een heleboel andere mensen. Wij waren nog klein en hadden dus ons handtekeningen boekje bij, maar wij wilden geen handtekening van die mensen, wij wilden er liever een van Tineke Bartels Verward (die we overigens best vaak zagen omdat mijn vader haar goed kende)

Zo zijn we ook een keer in Schoorl op wedstrijd gaan kijken omdat de dochter van Hennie daar moest rijden, en die man moest met dat paard van ons ook springen. Komen we daar aan, staat Hennie daar met een man met een grote zonnebril op. Mijn zus en ik hadden hem allang herkend... Dus Hennie zegt zo van nou dit is Marco maar die hoef ik niet aan jullie voor te stellen denk ik. Mijn moeder had dus geen idee wie in godsnaam die Marco dan moest zijn. Gaat ze een tijdje later naar Hennie toe, zegt ze nou moet ik toch eens wat vragen, je zei dat ik die Marco moest kennen, maar is dat dan je staljongen ofzo? Zegt Hennie: Nou, de meeste mensen kennen Marco Borsato toch wel... Clown

Moet zeggen dat ik hier in de buurt nooit BN'ers tegenkom voor zover ik weet!

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 02:41

Heb nog een paar foto's van mij met Tim Immers (Tim wie ook al weer? Ergens in de jaren '90 was dat een soapie) op de Autorai van ik denk 1995, waar ik werkte en hij ook. Ook nog een gesigneerde foto en wat prullaria van hem gehad. Was wel grappig. In het echt was ie trouwens niet zo leuk als op TV. Hij heeft me nog staan uitlachen toen ik bijna flauwviel in een hoogwerker.

Zullen daar ongetwijfeld meer BN'ers rond hebben gelopen maar Tim liet zich door mijn (op dat moment niet zo) gewaardeerde collega's strikken met me op de foto te gaan (en ze wisten mij te strikken met hem op de foto te gaan, minstens zo'n grote prestatie). Krijg je als je de enige vrouw in het bedrijf bent.

Verder vroeger wel eens bij Frank Rijkaard (toen ie nog in de Bijlmer woonde) aan de deur geweest voor een collecte. Die is in het echt leuker dan op TV, nodigde ons meteen uit voor een kop thee en een kletspraatje. En Aron Winter is bijna de buurman van mijn moeder, dus die zie ik ook wel regelmatig. Ook een aardige vent trouwens.

_Merato_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 07:45

Ik ben 2 jaar geleden op de Dam in Amsterdam in de haast om mijn tram te halen, tegen de buik van Paul de Leeuw opgebotst. Ik excuseerde mij voor mij achterlijke actie, maar hij wuifde het weg dat het iedereen kon overkomen en gaf mij een bemoedigend klopje op de schouder!!

BertinaBvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 08:19

ben er te veel tegen gekomen in mijn leven Tong uitsteken

Alle acteurs van costa seizoen 3 (was figurant maar dat telt niet mee )
uhm marco van basten, ralf imbar, andre hazes, jan siemerink (tennisser), die een flip uit gtst die morres ?? speelde (joris vd putte heet hij geloof ik ), minister zalm, deze mensen kwamen regelmatig bij mij aan de pomp hun auto volgooien

Dirk Kuijt uiteraard (dorpsgenootje van me toen ik nog in ZH woonde)
dinant woesthof van kane kwam ik regelmatig bij ons in de supermarkt tegen.
Barry hay van de Golden earring op de boulevard van scheveningen
beatrix tijden het paardrijden op strand Lachen
prins ??friso dacht ik , was aan het hardlopen in de duinen vlak bij ons dorp kwan ik tegen met paardrijden
Harry mens, pim fortuyn, lee towers in het hotel waar mijn mams werkt
Leon krijgsman van jetix is de broer van mijn oude instructrice dus die zag ik altijd op verjaardag van haar
en nog een aantal maar kan er zo snel ff niet opkomen

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 09:58

Nicole Kidman!! We waren met school in Rome en er was toen een of ander filmfestival geloof k en ineens kwamen er allemaal auto's aanrijden en filmcamera's e.d. En toen stapte zij uit een auto, draaide zich voor de deur nog een keer om om te zwaaien en ging toen een hotel in.
Verder nog:
Bas Muijs & Koert jan de bruin: Ze gingen samen voetballen in een soort All star team op Terschelling en sliepen op de zolder in de garage van de mensen waar wij ons huis altijd huren. En die kamer zat precies boven mijn slaapkamer dus kon 's avonds ook nog al hun gesprekken volgen haha
Winston Post (stond achter me in de drive-in van de chinees Tong uitsteken)
Corine Boon (van Eigen huis & tuin)
Laurens van Lieren
een aantal voetballers o.a. van bronckhorst e.d.
Anja uit X-factor (was lerares bij mij op school)
Sascha Visser (kwam vaak op schoolfeesten van diezelfde school en woont bij me in de buurt) enn uhh dat was t geloof k wel.
Ga volgende week woensdag naar NY dus hopelijk komen er dan nog wat bij ! Lachen

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 10:00

Toen ik 2 weken terug naar Egypte ging moest ik door de douane met Jong Oranje ROFL

Astridvk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 10:07

Orlando Bloom in Londen juli 2007. Hij speelde daar toen in het theather. Wat heb ik genoten zeg!

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 10:22

Ik werk op Schiphol en ik zie dagelijks bn'ers. De leukste was nog wel toen ik nog bij de klm als grondstewardess werkte. Ik was een vertraagde Transavia vlucht aan het inchecken toen er een groepje Amerikanen kwam inchecken. Ik de paspoorten etc.., passagiers ingecheckt, ze nog een bon meegegeven omdat de vlucht vertraging had. 1 van de passagiers vroeg nog of ik dan mee ging om ze te vermaken tijdens het wachten Clown Ik zat al de hele tijd te denken, jeetje die ene kwam me bekend voor. Dus ik z'n naam nog ff op gezocht. Rob Schneider. Ik googlen natuurlijk. Ja hoor, Rob Schneider, die acteur van Juice Biggalow. Ik lag helemal in een scheur. Enkele dagen voor z'n dood heb ik Andre Hazes nog aan de gate gehad. En toen ik nog stage liep en het m'n eerste dag was moest ik Jan Wolters inchecken, hij gaf me een complimentje!

Ook regelmatig bn'ers aan boord gehad toen ik nog bij Transavia vloog. De leukste was toch altijd wel Hans Kazan, die heeft ons zelfs een keertje geholpen toen we wat "vertaalproblemen" met een passagier hadden. Hij spreekt immers vloeiend Spaans.

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 11:15

Ik heb veel bekende mensen uit de politiek gezien.

Gewoon gezien:
Balkenende
Wouter Bos
Geerd Wilders (Of ik daar blij van werd)
Rita verdonk
Ik knalde op tegen femke halsema

Ook een had gegeven of mee gepraat:
Andre rouwvoet
Arie Slob
Zalm
wijsglas
de nu voorzitter van de kamer
pfff... Nog zo veel meer maar dat zijn allemaal oude politici

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 12:40

Wacht! Nog vergat ik jan veen er bij te zetten Huilen van het lachen
Die heb ik ook een keer gezien Lachen

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 12:44

met mijn werk ben ik er ontelbaar veel tegengekomen. de ene aardaig de ander laat ik daar mijn mond maar over houden Bloos Ik werkte toen in de horeca in het gooi en daar zijn een hoop bn'ers maar de meeste herkende ik pas als ze de duer uit waren hoor Haha! maar verder zegt het me niets het zijn gewoon mensen.

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 13:10

haha, toen wij in callantsoog waren voor een paar daagjes,
zagen we bij het strand voetballers van nac.
kende ze echt totaal niet maar ben toch met ze op de foto geweest.
wat voetbalshirts wel niet kunnen doen met mensen Huilen van het lachen
heb ook alle lama's gezien *LOL*
die waren wel heel aardig, maakten allemaal graag een praatje,
totaal geen haast.
patrick lodiers zagen we ook toen we naar de televisie opnames gingen van rat van fortuin, toen we aan het wachten waren voor dat gebouw.
en hij kwam naar ons toe om een praatje te maken Huilen van het lachen
een vriendin van me was mee, en toen patrick weg was zei ze gelijk: AAH IK HEB EEN BEROEMDE NEDERLANDER GEZIEN, IK MOET MN MOEDER BELLEN.
ik heb echt dubbel gelegen van het lachen *LOL*

ben ook een keer naar nick en simon geweest, bij tt nacht van assen. ik was daar met mn zus en een vriendin.
toen waren ze later weg, naja daar acther de schermen zeg maar.
toen hebben we tegen de bewakers gezegd dat wij een meet en greet met ze hadden gewonnen met de vraag van radio drenthe *LOL*
helaas was het niet gelukt. ze gingen nog wel door die walkietalkies zeggen van, weten jullie iets van een meet en greet???

haha t was wel enorm grappig ROFL

Poehee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 13:12

Vorige week zat ik bij corrie konings in het vliegtuig op de vlucht van Malaga naar Rotterdam.

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 13:13

Oja ik heb ook nog jan de bouvrier en rene froger met zn vrouw gezien, liepen er gewoon langs, was in saint tropez.
en julia roberts op het strand in saint tropez *LOL*

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 13:21

Poehee schreef:
Vorige week zat ik bij corrie konings in het vliegtuig op de vlucht van Malaga naar Rotterdam.

Ik in augustus Ja Toen vloog ze (met dr zoontje?) van Malaga naar Eindhoven en zat precies in de stoel voor me. Clown

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 14:33

de enige die ik echt gezien heb was Ruben Lürsen uit GTST (Floris). dat was in Hellendoorn attractiepark,
en waar ik nog altijd trots op ben, is dat ik Beatrix heb aangeraakt Nagelbijten / Gniffelen

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 14:46

Frans Bauer ben ik al eens tegengekomen bij mn broertje op school DAC , zo'n fan dat ik ben, ben k dus na hem toegegaan, (ging mn broer brengen want die hadden feestavond op het dag verblijf) Ik had mn rijbroek nog aan stonk onttiegelijk naar paarden (had gemest) Pff zei hij wat stinkt het hier zeg, wist niet dat hij dat zei en ik er boven heen gekwaakt ja dat moet je je eens wassen haha, toen kwam hij te voorschijn want ik zag hem eerst niet staan. Toen hebben nog flink gelanchen enzo. Toen vroeg hij heb je een pony waar kleine kindjes op konden ik zo ja een dikke vieze witte genaamt sneeuwwitje. Oh wat leuk morgen komt maris met de kinderen we gaan dan na het gaia park maar is het goed als we langskomen en dat de kinderen dan eens een rondje op de pony rijden. Ik stond strontverbaast hem aan te kijken, ik zei ja luister ik heb geen papieren niks stel er valt ene ervan af dan doe je mij dalijk een proces aan. Neeee zei hij is op eigen risico.Dus de dag erna ik wachten en ja hoor daar kwam familie Bauer. Mn pa heefd het totaal niet op zijn muziek en had echt zoiets van Kel wat heb je nu weer geregelt. Al met al een hele gezellige dag hebben nog geBBQ en hun zijn niet meer naar het gaiapark gegaan. Ik krijg al 2 jaar kerstkaarten haha ik helemaal trots natuurlijk en ben uitgenodigt om eens op bezoek te komen. Ja dat was mijn bner ervaring haha

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 14:49

Ohja Beatrix heb k ook gezien op Terschelling Lachen !

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 15:19

Ik heb Jan Smit keer gezien bij een klein optreden in mijn buurt en Appie van Anubis, Ali B etc verder wel meer gezien maar schiet me niet snel te binnen. Ik woon midden in Utrecht dus ben ook vaak in de city te vinden Lachen

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 15:30

Niet echt een BN-er tussen de paardenliefhebbers maar in de voetbalwereld is mijn broer wel een BN-er Haha!
Hij speelt in de basis bij NAC breda, dus hij komt altijd op TV enzo Cool

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 15:37

Afgelopen zondag hebben we Terror Jaap ( Gouden kooi ) gezien in Ponypark Slagharen, vriendlief, jaap en ons jongste zoontje zijn saampies op de foto met hem geweest.

En werkelijk waar, het is echt een beer van een vent.......