Hier in apeldoorn nog geen onweer te zien... wel ontzettend vies benauwd weer... kom maar op met die regen en onweer!!!
Mich_elle schreef:Hier in eindhoven hoor ik het al onweren, alleen nog steeds geen regen. hihi, hier is het gelukkigweg.. regen is momenteel ook gestopt.. En het is gelukkig al frisser..
Hier regent het gelukkig nog niet. mag van mij wel even komen vind het echt te warm en te benauwd.. Morgen gaat het in het noorden regenen gelukkig wonen we daar want onze rijbak heeft ook weer wat water nodig!
nog niks, waait wel en begin wat dicht te trekken. Zodra het hier echt windstil is 10 min/15 min is het tijd om na binnen te halen
Het begint hier aardig dicht te trekken, denk dat het zo flink gaat onweren! Wij zitten aardig eerste rang bovenste verdieping, vlakbij het water!
Hier onweert het op deze moment enorm! En ik vind dit niet zo leuk Edit : Hier = Werchter, een boerendorpje te België
Hier nu ook dikke dikke onweer en hevige regen. We zijn net klaar met alles binnen zetten Wat een klus zeg!!!Alles maar dan ook alles binnen. En hozen dat het nu doet hier, knallen..................
Omgeving Veenendaal is het nog rustig weer, begint nu wel beetje erg grauw te worden.. Hoop dat het hier rustig blijft, ben alleen thuis en houd totaal niet van onweer
hier is het heerlijk weer hoor, lekker warm.vandaag nog geen onweer (zelf) gehoort (woon in Rotterdam, spijkenisse)
potverdikkie schreef:gaat echt heel erg tekeer momenteel! Ja dat zeggen ze wel vaker.. Maar 6 van de 10x valt het altijd wel mee!Of is het bij jullie al bezig?