afrij stress

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Zsazsa_

Re: afrij stress

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:10

Ik heb gelest in de buurt van eindhoven en bij cbr mierlo ( miss dat er een paar die herkennen.)
Bij ons is het dus zo dat als je de weg niet meer weet, je een veilige plaats mag zoeken om te stoppen. En dan vragen. Hij geeft dus geen antwoord als je vraagt terwijl je rijd. volgens mij heeft het iets met afleiding te maken. Zo was het bij mij. Ik was fout gereden zonder dat ik het zelf wist op mijn examen en dat maakte helemaal niet uit. ik had een bocht voor linksaf aangezien. maar hij vond het niet erg aangezien ik het gewoon netjes deed. ik had ook niet zn leuke examinator, mijn instructeur had een hekel aan hem!

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:21

_Zsazsa_ schreef:
Ik heb gelest in de buurt van eindhoven en bij cbr mierlo ( miss dat er een paar die herkennen.)
Bij ons is het dus zo dat als je de weg niet meer weet, je een veilige plaats mag zoeken om te stoppen. En dan vragen. Hij geeft dus geen antwoord als je vraagt terwijl je rijd. volgens mij heeft het iets met afleiding te maken. Zo was het bij mij. Ik was fout gereden zonder dat ik het zelf wist op mijn examen en dat maakte helemaal niet uit. ik had een bocht voor linksaf aangezien. maar hij vond het niet erg aangezien ik het gewoon netjes deed. ik had ook niet zn leuke examinator, mijn instructeur had een hekel aan hem!

Das ij mij ook zo (ook omg Helmond en CBR in Mierlo)

Nog 2 dagen! Woensdag afrijden, morgen nog les en voor mn examen nog les. heb er wel vertrouwen in en ben totaal niet zenuwachtig. Haha!

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:31

Hoop voor je dat je niet degene hebt die ik had. Was de strengst en hij zou worden weggehaalt daar. Bij welke rijschool les je? IK ben even aan het denken hoe die vent heet die ik had. Een beetje een rare naam.

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:45

_Zsazsa_ schreef:
Hoop voor je dat je niet degene hebt die ik had. Was de strengst en hij zou worden weggehaalt daar. Bij welke rijschool les je? IK ben even aan het denken hoe die vent heet die ik had. Een beetje een rare naam.

Ohoh, haha.
Voor mn TTT had ik Versteegen (weet niet hoe je het precies schrijft) echt een top vent!!
Die zou ik ook wel willen voor mijn examen.

Ik zit woensdag aan tafel 1, meestal zit daar Walraven. Dus er is een kans dat ik die heb, weet alleen niet of die fijn is of niet..
Bedoel je die misschien??

Ik les bij Jan Lammers. Lachen

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:48

nee, die van mij heette anders, hele lange man, zit meestal aan tafel 3. Ik kom echt niet op zijn naam. Hij lijkt op het eerst gewoon heel aardig, maar geeft altijd clusters. Echt irri. En daarna krijg je een hele zeiktocht over wat je niet goed doet. Maar ja ik had bij mijn examen echt zo goed gereden he, maar hij moest toch wat te zeuren hebben.

Ik leste bij kriegheberg en had een instructeur met een 90% slagingspercentage. Echt goed dus, en ja hoor ik ook de eerste keer geslaagd. Succes woensdag.

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:51

Ik les ook omg Helmond (bij Bas Metten) en moet ook op bij het cbr in Mierlo.. ben nu al 2 keer gezakt, dus vind het maar eens tijd worden om te slagen Tong uitsteken

Quir@ Versteegen is de vader van een collega van mijn werk Knipoog
_Zsazsa_@ volgens mij heb ik de examinator die jij bedoelt ook gehad.. (ik ben toen wel gezakt Clown )

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:57

_Zsazsa_ schreef:
nee, die van mij heette anders, hele lange man, zit meestal aan tafel 3. Ik kom echt niet op zijn naam. Hij lijkt op het eerst gewoon heel aardig, maar geeft altijd clusters. Echt irri. En daarna krijg je een hele zeiktocht over wat je niet goed doet. Maar ja ik had bij mijn examen echt zo goed gereden he, maar hij moest toch wat te zeuren hebben.

Ik leste bij kriegheberg en had een instructeur met een 90% slagingspercentage. Echt goed dus, en ja hoor ik ook de eerste keer geslaagd. Succes woensdag.

Hoop dat die (als ie er nog is) ook aan tafel 3 zit, heb ik 'm in ieder geval niet Haha!

Cluster kan ik zelf wel goed rijden, vind ik vaak juist wel fijn rijden. Of coordinatie punten, dat vind ik ook fijn rijden.
Kan de Kievit in Geldrop, Van Goghplein in Nuenen en speeltuin Helmond-West alle 3 goed vinden. :d

Op mn TTT zei hij eerst hier links hier rechts enz...
Daarna moest ik de auto aan de kant zetten en zei hij dat ik de borde Helmond moest volgen en daarna richting Mierlo moest rijden.
Dus vanuit Geldrop via snelweg naar CBR.

Kriegheberg ken ik wel, zie ik wel eens rijden. :d

Dankje! Hoop echt dat ik gelijk slaag, heb al lang moeten wachtten op examendatum vind ik Haha!

Lisanne, Versteegen vind ik echt een top vent!
Hij zei tijdens het rijden al gelijk wat goed ging en waar ik wat meer op moest letten. Ook vroeg hij regelmatig waarom ik dat zo deed en dat als je dat zegt, zegt hij gelijk dat het wel of niet goed was. Heel fijn!!

Bas Metten ken ik ook wel!
Wanneer moet je weer afrijden??

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:47

Clown Ik heb 1 week moeten wachten op mn ttt en 2 weken op mijn examen haha. Mijn school had al plekken gekocht. Ging lekker snel allemaal.

Als je echt niet slaagt dan moet je maar naar krieghenberg gaan en dan les vragen van william haha heeel streng maar kei goed. Anders was ik denk ik ook niet in 1x geslaagd bij zn moeilijke examinator.

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:45

Morgenavond me laatste ''les'' ... dan mag ik alles doen wat ik wil en ook overal heen waar ik wil ... ik ga net zoo lang parkeren enzoo oefenen tot het lukt en ik er een handigheidje in heb want vind het nog erg moeilijk!

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:46

heeij paula jij ook hier! Wanneer moet je op dan? Woensdag? Veel succes iig.

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:47

Heee Kat haha had je nog niet eens gezien Tong uitsteken ja ik moet woensdag op haha en jij ?

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:53

Een vraag van een aantal blz's terug: ik les in een Mercedes Cool

Ik heb woensdag theorie examen ROFL

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:54

Ik ben 2 weken geleden geslaagd Haha! in een keer! Moest alleen wel 5 dagen op mn rijbewijs wachten, maar nou cross ik al een week rond Vork

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:56

Hey dames.

Ik moet morgen ook, voor de 2de keer..
Ik ben nu al ZOW ontzettend zenuwachtig... brr...

Gadver derrie, hoop echt dak nu wel slaag.

Iedereen heel veel succes!!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:56

Toe maar gefeliciteerd Haha!

Iemand nog tips voor theorie examen? Lachen

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:59

hihi ik heb 4x over mn theorie gedaan, heb dat gecompenseerd door in 1x mn praktijk te doen Clown IK ben nogal slecht in theorie altijd haha maar casperr succes in ieder geval. En niet afkijken dat zien ze namelijk!

Daantjuhh ook veel succes, gewoon lekker rustig rijden dan komt alles goed! Niet overhaasten enzo. Dat doen veel mensen zijn mijn examinator, gewoon rustig doen en voor alles tijd nemen.

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 23:02

Kei goed Kat wel voor me duimen he woensdag Haha!

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 23:06

Ik ben de 9e geslaagd, 1e keer. Bleek een niet zo leuke eximinator te hebben, een hele opgefokte man waar al meerdere mensen door gezakt zijn... Heb alleen maar gelachen met die man Haha! had helas veel opstakels maar heb ze allemaal netjes opgelost. Ben ook een keertje verkeerd gereden, maar hij hield het erop dat ik een vrouw was en die waren altijd eigenwijs en wilden hun eigen weg volgen Clown

Lekker rustig gereden, ondanks de vieze heftige regen. Op het CBR aangekomen vroeg hij of ik vond dat ik het verdient had, ik zei ja dat vind ik eigenlijk wel. Nou gefeliciteerd zei ie toen Haha!

Had mn autootje al voor de deur staan en 17 juli heb ik mn rijwbijs gehaald. Zaterdag avnond ben ik al naar mn vriend in Venlo gereden vanuit het zuiden van Limburg... Ik ben dus uuuuuuuuuuuuuuuuuuuberblij Haha! Haha!

Voor degene die nog moeten rijden, rustig blijven, goed kijken (!) en anticiperen. En als je bij een supermarkt werkt je eximinator korting op de boodschappen beloven Tong uitsteken

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 23:10

hhmmm.. ik zal hem wel een korting geven op z'n verzekeringen Knipoog hihihi

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 23:15

Ik geef hem dan wel korting voor zijn oude dag Huilen van het lachen (werk in een verzorgingstehuis bij de bejaarden ROFL ROFL )

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 23:20

Dat zou mogelijk ook kunnen helpen Tong uitsteken die van mij werd iig enthousiaster Knipoog

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 05:51

Hoelaat moet je vandaag Daan?
*gaat duimen voor je iig

Devilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 08:53

Heeeel veel succes vandaag daantjuhhh! Rustig blijven en goed kijken, dan komt 't vanzelf goed!

M'n theorie heb ik ook in 1 keer gehaald, met 1 fout Haha! ! Afrijden daarentegen verloopt wat minder soepel. Vork Ben er nog steeds niet over uit of ik m´n instructeur mee zal laten rijden..
Wat raden jullie aan?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:14

Bij mij mag ze mee volgende week. Als het dan niet helemaal gaat zoals het hoort kan ze gelijk zien wat er fout is gegaan en de lessen daarna er op in spelen.

Devilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:22

Dat is waar Twinklebel! Ik hoor ook van veel mensen dat afgeraden wordt om je instructeur mee te laten gaan omdat je dan onzeker overkomt!
Rij jij af bij CBR Rijswijk?