Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Zsazsa_ schreef:Ik heb gelest in de buurt van eindhoven en bij cbr mierlo ( miss dat er een paar die herkennen.)
Bij ons is het dus zo dat als je de weg niet meer weet, je een veilige plaats mag zoeken om te stoppen. En dan vragen. Hij geeft dus geen antwoord als je vraagt terwijl je rijd. volgens mij heeft het iets met afleiding te maken. Zo was het bij mij. Ik was fout gereden zonder dat ik het zelf wist op mijn examen en dat maakte helemaal niet uit. ik had een bocht voor linksaf aangezien. maar hij vond het niet erg aangezien ik het gewoon netjes deed. ik had ook niet zn leuke examinator, mijn instructeur had een hekel aan hem!
_Zsazsa_ schreef:Hoop voor je dat je niet degene hebt die ik had. Was de strengst en hij zou worden weggehaalt daar. Bij welke rijschool les je? IK ben even aan het denken hoe die vent heet die ik had. Een beetje een rare naam.
_Zsazsa_ schreef:nee, die van mij heette anders, hele lange man, zit meestal aan tafel 3. Ik kom echt niet op zijn naam. Hij lijkt op het eerst gewoon heel aardig, maar geeft altijd clusters. Echt irri. En daarna krijg je een hele zeiktocht over wat je niet goed doet. Maar ja ik had bij mijn examen echt zo goed gereden he, maar hij moest toch wat te zeuren hebben.
Ik leste bij kriegheberg en had een instructeur met een 90% slagingspercentage. Echt goed dus, en ja hoor ik ook de eerste keer geslaagd. Succes woensdag.