Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het ergste is, zo moeilijk wordt het ons mannen niet gemaakt. Terwijl jullie je uit de naad staan te werken, komen wij er nog weleens vanaf met een suf basisfiguur. 
Me danspartner dus wel die danste alles zo weg. Echt vreselijk, ach het komt nog wel hoop ik.
Vind ik erg jammer, maar het is niet anders.
Ik heb nog een paar dansschoenen staan, klein zeer licht roze, maat 39. Heb ze 2 keer aangehad, maar ze zijn mij net iets te klein. Dus mocht je interesse hebben of een foto willen... pb me maar
Ik heb een heeeele goede heer weten te regelen voor het afdansen 

Gelukkig mag ik hem op vrijdansavonden enzo wel altijd ''lenen'' dus leer ik ook af en toe nog eens wat
dus daar ben ik wel erg blij om
Het klikt ontzettend goed, we hebben veel plezier, zijn razend enthousiast en vullen elkaar goed aan. Dat vertaalt zich automatisch ook weer naar de dansvloer.
Over mezelf wil ik niet teveel zeggen, maar het is een feit dat ik makkelijk nieuwe figuren oppak. Als een figuur twee keer wordt voorgedaan, dan heb ik hem nog weken in mijn hoofd zitten. Naast brons (eigen les) heb ik op die manier ook alle figuren van zilver (haar les) geleerd en dat levert soms wel grappige situaties op.
Met vrijdansen sta ik soms haar figuren voor te doen en de dansschool had me ook al gevraagd om brons én zilver af te dansen.
eempiej schreef:Zijn er hier mensen die de weense wals ook kunnen? ik heb namelijk een cursus van 5 keer, waarvan ik er dus 2 keer niet kan... gaat het me dan nog lukken?
. Ik zou wel vragen of je die 2x even met een heer mag dansen die hem al goed kent