Staking op school!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

litteltje

Re: Staking op school!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:47

OoappeloO schreef:
annemiek1989 schreef:
ik zit op het mbo en wordt juist gek van tussenuren..zo nutteloos
ik vind dit echt heel kinderachtig..op het mbo ofzo heb je ook lange dagen ontkom je toch niet aan.

VWO precies hetzelfde hoor! Eindexamenjaar en per dag zo'n 2 tussenuren

Dit rooster is wel goed voor mij, maar vorige periode had ik 7 tussenuur..
En ik weet niet of jullie kwt hebben?
Nouja daar is ook veel in veranderd, en ik moet nu gewoon 2 uur nederlands kiezen terwijl ik goed in nederlands ben, en dat soort dingen. Moet echt dingen kiezen die ik niet wil, kwt is bedoeld voor extra hulp, ik hoef geen hulp in vakken waar ik goed in ben, en dan zit je met 30 man in een klas, dan heb je alsnog niks aan dat uur.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:48

wanneer wordt dat hele staken gewoon weer eens verboden... Zó nutteloos, en zó kinderachtig. Scheve mond

Ilsex

bij ons wel, dat vond ik ook te ver gaan. zie verhaal op blz 13 en nog wel ergeredingen.

Ilzjuh

verootjoo schreef:
wanneer wordt dat hele staken gewoon weer eens verboden... Zó nutteloos, en zó kinderachtig. Scheve mond

Kom, we gaan staken tegen stakingen! Ja

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:49

As maandag is het waarschijnlijk weer, dit kreeg ik over msn:

Citaat:
inister van Onderwijs zegt dat het staken van leerlingen geen enkele invloed zal hebben op zijn voorstel van de 1040 uren norm. Er wordt nu een tweede staking gepland voor maandag 26 november rond 11 uur (kleine pauze). Stuur dit door naar IEDEREEN in je lijst en zorg ervoor dat iedereen op school mee doet!

Nanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:50

bij ons zong iedereen schei*dt aan de overheid tralalalala enz... Tong uitsteken

Ilsex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:50

ik kreeg ook over msn, dat we alleen voor de poorten gaan staan maar verder niets doen Tong uitsteken.

K1MmEl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:51

wat een gedoe om niks... zit bijna elke dag tot 7 uur op school. wen er maar vast aan! is heel normaal hoor. er zijn veel banen die langere werktijd hebben dan van 8 tot 5, dus er word gewoon een reden gezocht om te gaan staken. ze bereiken er toch niks mee, want de overheid reageert er toch niet op. zij zullen denken: ga maar staken, pw zul je toch moeten maken en je hebt zo geen les gehad. examen zal gewoon gemaakt moeten worden, eigen schuld wat je nu met je toekomst aan het doen bent. en waarom staken, omdat jullie vinden dat jullie het beter moeten hebben dan alle anderen, het is niet beter, ze maken hierdoor alleen maar de overgang van middelbare naar hogeschool kleiner, wat naar mijn idee alleen maar beter is. de overgang is nu te groot. ik heb hier heel erg aan moeten wennen en daardoor heb ik mijn studie bijna niet kunnen doen die ik zo graag wilde. school is belangrijk, en als het nodig is om dan wat langer naar school te gaan, dan zullen ze dit moeten doen! onzin om te staken!

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:51

ze moeten jullie nog langer op school douwen, zo hebben jullie ook geen tijd meer om dit soort onnuttige acties en vernielingen te gaan doen, stelletje oproerkraaiers.

echt zo leuk he dat staken dat nu men auto naar de klote is !!!!!

Boos! stelletje idioten

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:52

Ik vind het eigenlijk niet eens zo raar dat hij zegt dat het geen invloed zal hebben, ik bedoel; als de meesten het zo aanpakken met dat gerel heb ik juist het idee dat ze wat meer school nodig hebben dan wat minder. Nagelbijten / Gniffelen

horsefan08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:52

Bij ons was er vandaag een staking, omdat er een 10e lesuur word ingeschakeld op onze school waarschijnlijk..het is niet erg uit de hand gelopen,, maar we hebben wel met 1000 leerlingen de lessen gemist Clown

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:53

nanette_bokt schreef:
Ik zit in alkmaar op school, en wij wouden dus ook gaan staken, alleen niemand ging ineens dus ik ook maar niet (ik zit soms tot half 5 op school !!!:O)

Ow jeee... zit je SOMS tot half 5 op school meid... goooh, wat erg.. Je wilt mijn rooster vast niet weten. Vork Ik zit nl wel eens van 900 tot 1930 op school!!! En heb wel eens dagen gehad van 900-2200. Maar ik heb echt medelijden met jullie allemaal hoor...
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 23-11-07 18:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Nadisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:53

Onze school had ook gestaakt, hele plein vol, maar toen gingen ze ook politie inschakelen, en je naam op schrijven zodat je heel wat uurtjes na kon komen. Toen moest natuurlijk die hele stoet een te laat briefje halen (rode kaart). Maar de helft werd weggestuurd want die briefjes waren op Huilen van het lachen

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:54

verootjoo schreef:
Ow jeee... zit je SOMS tot half 5 op school meid... goooh, wat erg.. Je wilt mijn rooster vast niet weten. Vork Ik zit nl wel eens van 900 tot 1930 op school!!! En heb wel eens dagen gehad van 900-2200. Maar ik heb echt medelijden met jullie allemaal hoor...

Ja quote mij maar weer. Clown Ik zei toch juist dat ik er niet zo heel erg veel problemen mee had? Clown

maarloesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:56

Bij ons werden er geen maatregelen genomen voor leerlingen die weg waren..
Bij ons gingen leraren zelfs mee naar het gemeenteplein!!
Maandag in de 1e pauze gaan we weer!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:56

Ilzjuh schreef:
verootjoo schreef:

Ja quote mij maar weer. Clown Ik zei toch juist dat ik er niet zo heel erg veel problemen mee had? Clown

foutje... Tong uitsteken heb t even veranderd Knipoog

sam_antha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:57

Ilzjuh schreef:
Ik vind het eigenlijk niet eens zo raar dat hij zegt dat het geen invloed zal hebben, ik bedoel; als de meesten het zo aanpakken met dat gerel heb ik juist het idee dat ze wat meer school nodig hebben dan wat minder. Nagelbijten / Gniffelen

En daar ben ik het mee eens! Bedoel staken ok, maar dat gerel loopt gewoon te veel uit de hand.

Ilsex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:57

Bij ons dede ook sommige leraren mee, hoe denk je dat hun het vinden . Veel meer nakijkwerk en langer op school zitten.

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:58

Nadisha schreef:
Onze school had ook gestaakt, hele plein vol, maar toen gingen ze ook politie inschakelen, en je naam op schrijven zodat je heel wat uurtjes na kon komen. Toen moest natuurlijk die hele stoet een te laat briefje halen (rode kaart). Maar de helft werd weggestuurd want die briefjes waren op Huilen van het lachen

Wouden ze geloof ik ook bij ons doen, maar omdat het zo veel mensen waren..

Volgens mij komen er wel spijbelbrieven,,

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:58

verootjoo schreef:
foutje... Tong uitsteken heb t even veranderd Knipoog

Ik zie het. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:59

Ilzjuh schreef:
verootjoo schreef:

Kom, we gaan staken tegen stakingen! Ja

Staak het staken!
Staak het staken!
Staak het staken!
Staak het staken!
Staak het staken!

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 19:00

Ilsex schreef:
Bij ons dede ook sommige leraren mee, hoe denk je dat hun het vinden . Veel meer nakijkwerk en langer op school zitten.

Nounou, ze hebben ook veel te klagen. Nagelbijten / Gniffelen Als ze daar niet tegen kunnen, moeten ze geen leraar worden.

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 19:01

Hitime schreef:
Staak het staken!
Staak het staken!
Staak het staken!
Staak het staken!
Staak het staken!

Daar doen we het voor.

*Staat met spandoek*

maarloesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 19:02

Kan nog leuk worden maandag?
Leraren die misschien gaan staken Tong uitsteken?
Leerlingen erbij.. haha we zullen zien:D!

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 19:02

Ik vind staken wel leuk Nagelbijten / Gniffelen