Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Ik weet niet of jullie het weten, maar er hoeft maar een valse aanklacht van aanranding van een docent binnen te komen en de carrière van de desbetreffende docent is OVER
Maureenn schreef:Marjoow schreef:Ik weet niet of jullie het weten, maar er hoeft maar een valse aanklacht van aanranding van een docent binnen te komen en de carrière van de desbetreffende docent is OVER
Wij hebben ook 2 docenten opschool die nogal erg graag een verdieping lager kijken dan je ogen en als het kan nog erachter willen kijken.
We hebben dat gemeld en zeggen dat het wel mee zou vallen, nee dat is lekker omdaar les van tekrijgen
_Blacky_ schreef:Ik weet niet over dit al gezegt is, wanrt ga het niet helemaal doorlezen:)
Bij ons is het echt te uit de hand gelopen, ze hebben 4 scholen opgehaald auto's vernield, ze zijn de boni ingerend hebben alles uit de schappen op de grond gegooit, en hebben eieren gejat en toen op het gemeente huis gegooit, en tegen het politiebureau, ze hebben vuurwerk afgestoken en de politie deed gewoon helemaal nix,
Elke school moet nu een hoog bedrag aan schade betealen
_Blacky_ schreef:Ik heb zelf niet meegelopen, maar bekenden wel,
Z zijn in lantaarnpalen geklommen, en boven op auto's gespongen, onschuldige auto's in elkaar getrapt, Vuurwerk door brievenbussen gegooit, door tuinen gerend, dit vind ik niet de manier van staken
x__beauty schreef:bij ons begon het, op msn van je moet maandag naar het schoolplein komen want dan gaan we staken , dus wij d8ten van ah dat gebeurd toch nietdus wij kwamen dat plein op stond heel de schol daar te schreeuwen en met dingen te gooien ! dus toen trok de directeur iedereen mee , maar iedereen rende weg, dus de leraren deden de porten dicht, maar iedereen klom erover heen
dus toen stond er een bus in de file was iedereen in die bus gaan zitten , en op auto's gaan staan en op die bus dan.. & toebn kwam de politie eraan dus iedereen weer terug rennen
iedereen moest kei hard lachen, en toen riep de directeur om ga maar naar huis voor dat het erger word
Vende schreef:merrietje schreef:Naja, er werd gestaak, meer gedemonstreed ewigenlijk omdat de regering van plan is om ons nog meer lessen per week te geven, dus 3 dagen tot kwart over 4/half 5 en twee keer in de week tot 3 uur. Maar dan tellen de tussenuren niet mee, dus komt het neer op elke dag tot kwart over 4/half 5
Schat daar ga je niet dood van
Zule abnormale lestijden vind ik dit niet.
x__beauty schreef:ach wat zou jij doen ?
heel de school gaan tegen houden?