Staking door scholieren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Re: Staking door scholieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 11:57

Ik weet niet of jullie het weten, maar er hoeft maar een valse aanklacht van aanranding van een docent binnen te komen en de carrière van de desbetreffende docent is OVER

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 11:57

Daarna kwam er een leraar waar iedereen super mee over weg kon en waardoor ik nog een 7,6 voor NS stond. dus het ligt niet altijd aan de leerlingen zijn ook leraaren waar we het niet eens bij durven proberen maar die toch heel aardig tegen ons zijn. En we stonden niet tegenHEM te schreeuwen maar tegen elkaar omdat dat lokaal zo inmens groot was, maargoed dat was vorg jaar en nu zijn we ook wel wijzer geworden hoor

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 11:58

hahahaha, ik word niet bang van jullie en als het nog zover komt dat ik van van een leerling word, dan is dat voor mij een teken dat ik beter opzoek kan gaan naar ander werk! Bijkbaar ben ik niet geschikt voor het onderwijs. En dat moet ik wel zeggen. Helaas zijn er docenten die dat niet willen inzien.

Frankaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 11:59

Vrijdag staken was wel hard
waren rond de 4000 man
maandag weer en dan nog veel ruiger
ze verwachten 10000 man

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:00

Marjoow schreef:
Ik weet niet of jullie het weten, maar er hoeft maar een valse aanklacht van aanranding van een docent binnen te komen en de carrière van de desbetreffende docent is OVER

Wij hebben ook 2 docenten opschool die nogal erg graag een verdieping lager kijken dan je ogen en als het kan nog erachter willen kijken.
We hebben dat gemeld en zeggen dat het wel mee zou vallen, nee dat is lekker omdaar les van tekrijgen

Marjo

en politie!

_Blacky_

Ik weet niet over dit al gezegt is, wanrt ga het niet helemaal doorlezen:)

Bij ons is het echt te uit de hand gelopen, ze hebben 4 scholen opgehaald auto's vernield, ze zijn de boni ingerend hebben alles uit de schappen op de grond gegooit, en hebben eieren gejat en toen op het gemeente huis gegooit, en tegen het politiebureau, ze hebben vuurwerk afgestoken en de politie deed gewoon helemaal nix,
Elke school moet nu een hoog bedrag aan schade betealen

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:01

Maureenn schreef:
Marjoow schreef:

Wij hebben ook 2 docenten opschool die nogal erg graag een verdieping lager kijken dan je ogen en als het kan nog erachter willen kijken.
We hebben dat gemeld en zeggen dat het wel mee zou vallen, nee dat is lekker omdaar les van tekrijgen

Ik heb het over een valse aanklacht. Je kan zo zeggen: Meneer ****** heeft mijn borsten aangeraakt! Terwijl het helemaal niet waar is! En wie zit er in de oliebol? Die docent!

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:01

als ze willen staken doe het dan goed en ga niet lopen slopen! Boos! Ik ga maandag gewoon de les in

@ blacky: Nouw dat vind ik echt zwaar aso en niet kunnen!! Boos!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:02

_Blacky_ schreef:
Ik weet niet over dit al gezegt is, wanrt ga het niet helemaal doorlezen:)

Bij ons is het echt te uit de hand gelopen, ze hebben 4 scholen opgehaald auto's vernield, ze zijn de boni ingerend hebben alles uit de schappen op de grond gegooit, en hebben eieren gejat en toen op het gemeente huis gegooit, en tegen het politiebureau, ze hebben vuurwerk afgestoken en de politie deed gewoon helemaal nix,
Elke school moet nu een hoog bedrag aan schade betealen

BELACHELIJK! Ik hoop niet dat jij meedeed??

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:03

Marjoow: weet niet ofdat zou helpen, en mijn leraar BV is 1 van die docenten een oud klasgenoot heeft tegen hem gezecht dat hij een pedo was en hij gaf er niks om! maar we hebben ook geen bewijs.. en die andereleraar is van een basisschool afgetrapt omdat hij dat toen ook al deed en hier op deze middelbare school gewoon aangenomen

Trouwens benieuwd of er een staing van uit het LAKS komt

x__beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:03

wij hebben mee gedaan , dongemond college raamsdonksveer *LOL*
was zeker vet !

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:04

Ik heb zelf niet meegelopen, maar bekenden wel,
Z zijn in lantaarnpalen geklommen, en boven op auto's gespongen, onschuldige auto's in elkaar getrapt, Vuurwerk door brievenbussen gegooit, door tuinen gerend, dit vind ik niet de manier van staken

x__beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:05

_Blacky_ schreef:
Ik heb zelf niet meegelopen, maar bekenden wel,
Z zijn in lantaarnpalen geklommen, en boven op auto's gespongen, onschuldige auto's in elkaar getrapt, Vuurwerk door brievenbussen gegooit, door tuinen gerend, dit vind ik niet de manier van staken

nee inderdaad Knipoog!
dat deden ze bij ons ook , maar dat vind ik een onzin!

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:05

Jaah op welke manier vet?! Zeker dat er een hoop vernield werdt ofzo?!! Bij ons was er een hek naar de knoppen echt neit normaal Boos!

Dat is idd geen staken meer! k hoop dat ze daar in den haag wat gaan doen want morgen denk k dat het nog veel erger wordt!!

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:06

Toen op 1 school de hekken dicht werden gedaan zijn prullenbakken in de vik gestoken en leraren in elkaar geslagen, dit is NIET nodig want leraren kunnen er nix aan doen, zijn ontzettend veel leerlingen opgepakt

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:07

Toch niet normaal dat er leraren in elkaar geslagen worden jeejtje! Wat een stelletje achterlijk meloten!! Die leraren moeten zelf ook extra uren gaan maken hoor!!!!!!!! Mensen gebruik je verstand !!

x__beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:09

bij ons begon het, op msn van je moet maandag naar het schoolplein komen want dan gaan we staken , dus wij d8ten van ah dat gebeurd toch niet Haha! dus wij kwamen dat plein op stond heel de schol daar te schreeuwen en met dingen te gooien ! dus toen trok de directeur iedereen mee , maar iedereen rende weg, dus de leraren deden de porten dicht, maar iedereen klom erover heen Tong uitsteken dus toen stond er een bus in de file was iedereen in die bus gaan zitten , en op auto's gaan staan en op die bus dan.. & toebn kwam de politie eraan dus iedereen weer terug rennen Tong uitsteken iedereen moest kei hard lachen, en toen riep de directeur om ga maar naar huis voor dat het erger word Tong uitsteken

x__beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:10

twas gewooin vet hoor Tong uitsteken
maandag weer *LOL*

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:10

Bij ons waren de hekken dicht gedaan maarjaah toen was er ineens een hek kapot

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:11

x__beauty schreef:
bij ons begon het, op msn van je moet maandag naar het schoolplein komen want dan gaan we staken , dus wij d8ten van ah dat gebeurd toch niet Haha! dus wij kwamen dat plein op stond heel de schol daar te schreeuwen en met dingen te gooien ! dus toen trok de directeur iedereen mee , maar iedereen rende weg, dus de leraren deden de porten dicht, maar iedereen klom erover heen Tong uitsteken dus toen stond er een bus in de file was iedereen in die bus gaan zitten , en op auto's gaan staan en op die bus dan.. & toebn kwam de politie eraan dus iedereen weer terug rennen Tong uitsteken iedereen moest kei hard lachen, en toen riep de directeur om ga maar naar huis voor dat het erger word Tong uitsteken

belachelijk, dat je hierom lacht. Is toch belachelijk om zo te doen?? er zijn mensen die moeten op tijd ergens zijn!! Dit is echt onacceptabel

x__beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:12

ach wat zou jij doen ?
heel de school gaan tegen houden?

Malibu_

Re: Staking in het Noorden door scholieren

Vende schreef:
merrietje schreef:
Naja, er werd gestaak, meer gedemonstreed ewigenlijk omdat de regering van plan is om ons nog meer lessen per week te geven, dus 3 dagen tot kwart over 4/half 5 en twee keer in de week tot 3 uur. Maar dan tellen de tussenuren niet mee, dus komt het neer op elke dag tot kwart over 4/half 5

Schat daar ga je niet dood van Haha!

Zule abnormale lestijden vind ik dit niet.

Nee vind ik ook. Je kiest voor een opleiding.. daar horen ook lesuren bij --> je moet toch leren?
Ik zit 3 dagen in de week van 9 tot 5 op school. Hoor je mij klagen? Nee, want ik wil mijn opleiding goed afmaken.

Vind die hele staking beetje kinderachtig. Stop dan met school ofzo :S

Mii_Jessica

K zou gewoon naar binnen gaan en daar niet om staan lachen!!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:13

x__beauty schreef:
ach wat zou jij doen ?
heel de school gaan tegen houden?

Kom op he!! Je kunt zelf toch ook wel bedenken dat je dit niet kan maken!!