Wakeuplight wie heeft het?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Arabesk

Re: Wakeuplight wie heeft het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:06

wat ook heel goed werkt, zeker om het uit te proberen, is gewoon een andere lamp op een tijdklok zetten. Maar dan moet je wel een tijdklok hebben die niet zo tikt Clown

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:11

Stacey schreef:
Daar had ik de eerste nacht ook last van Yessy. Dat gaat wel over. Lachen

Hoelang duurde het bij jou voor het over ging? Vanmorgen was ik ook weer precies een minuut voor het licht aanging wakker! Eén voordeel: als de vogels fluiten ben ik wel goed en wel wakker!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:13

en ik wilde nog iets typen maar toen stopte firefox ermee

goed waar was ik

oja, dat ik wel verschil merk. Ik voel me overdag nu veel fitter en energieker en plof niet meer 's avonds uitgeteld op de bank. Ook het gevoel van oogleden zo zwaar als sluisdeuren is weg.

Maar dat kan óók komen door:

- andere baan
- werken aan mijn conditie dmv 'start to run'
([HK] Start to run)
- en of de wake up light dus Ja

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:15

Yessy schreef:
Hoelang duurde het bij jou voor het over ging? Vanmorgen was ik ook weer precies een minuut voor het licht aanging wakker! Eén voordeel: als de vogels fluiten ben ik wel goed en wel wakker!

je hebt ook 'wakker' en 'wakker'

voor de WUL was het

peep peep peep krijs krijs
'oh ter.ng, kreun, steun' *kussen naar beneden gooien want vanuit de hoogslaper kan ik niet op snooze drukken'
na 9 minuten begint de wekker weer te pruttelen vanonder het kussen Pling
en dan kwam ik er echt met van die hele dichte ogen en zo'n superduffe kop die nog op 'stand by' staat uit

nu sta ik gewoon écht wakker op Ja

alleen een beetje een afknapper als je dan opstaat met het gevoel dat ze zon op is gegaan en je kijkt naar buiten en het is nog donker....

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:20

Nouja normaal gaat de wekker, minstens 5x snoozen en dan mezelf pruttelend uit bed slepen, nu ben ik 1 minuut voor het licht aangaat klaarwakker. Ergens wel leuk want als de vogels beginnen ben ik dus echt goed wakker, maarja ik zou liever van de wekker wakker worden ipv ervoor Haha!

Overigens schop ik eerst m'n vriend uit bed, die doet de andere lichten aan (heb ook een hoogslaper) en dan pas de wekker uit, want anders ben ik bang dat ik direct m'n bed weer in duik Haha!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:33

Yessy schreef:
Overigens schop ik eerst m'n vriend uit bed, die doet de andere lichten aan (heb ook een hoogslaper) en dan pas de wekker uit, want anders ben ik bang dat ik direct m'n bed weer in duik Haha!

én de kachel aan Cool

prinsesjes houden niet van kou Clown

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:35

Dat heeft hier geen nut, in de winter ben ik dolgelukkig als het 's morgens een keer 15 graden is, meestal tussen de 9 en 14 (WUL handleiding: niet gebruiken onder de 10 graden Schijnheilig ). Maar hij staat wel klaar met badjas onder aan het bed Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:40

Yessy schreef:
Stacey schreef:
Daar had ik de eerste nacht ook last van Yessy. Dat gaat wel over. Lachen

Bij mij was dat binnen 1 week over.. ik word nu alleen niet steeds meer wakker door het licht maar door de vogels. Doordat het zo licht is in de kamer ben ik wel sneller uit bed, en ik word ook rustiger wakker dan met normale wekker

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:44

Ik heb mn internetbestelling geannuleerd en ben er vanmiddag 1 in de winkel gaan halen, eindelijk!

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:47

Arabesk schreef:
alleen een beetje een afknapper als je dan opstaat met het gevoel dat ze zon op is gegaan en je kijkt naar buiten en het is nog donker....

dát heb ik nou ook! ik heb hem al een tijdje en ben er echt super tevreden over, maar als je wekker dan om half 7 gaat en het is fijn licht in je kamer en je drukt je wekker af en het is dan ineens echt pík en pík donker is dat wel écht een domper moet ik zeggen Clown

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:47

DresslOver schreef:
Arabesk schreef:

dát heb ik nou ook! ik heb hem al een tijdje en ben er echt super tevreden over, maar als je wekker dan om half 7 gaat en het is fijn licht in je kamer en je drukt je wekker af en het is dan ineens echt pík en pík donker is dat wel écht een domper moet ik zeggen Clown

haha ja dat heb ik idd ook Haha! Haha!

Nammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 21:20

Yessy schreef:
Dat heeft hier geen nut, in de winter ben ik dolgelukkig als het 's morgens een keer 15 graden is, meestal tussen de 9 en 14 (WUL handleiding: niet gebruiken onder de 10 graden Schijnheilig ). Maar hij staat wel klaar met badjas onder aan het bed Haha!

Oei , ik heb het ook gelezen , en soms is het in onze slaapkamer 5 graden kouder dan in onze koelkast....
Wat zou er kunnen gebeuren?? Rolleyes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 22:11

Inmiddels heb ik de WUL alweer enige weken. En ik durf nu wel te zeggen dat hij blijft werken. Met andere woorden, je gaat er niet aan wennen op de manier dat je er doorheen slaapt. En ik was echt extreem met door wekkers heen slapen. Zelfs als ze om 9 uur 's ochtends stonden, sliep ik er zo doorheen Clown.

Afgelopen dagen ben ik een aantal keren extreem vroeg opgestaan en was de WUL genoeg (andere wekkers wel gezet voor de zekerheid, maar niet nodig gehad).

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 10:32

Toevallig was vandaag doro een stomme fout van mij het lichtje niet aangegaan (gister gebruikt als plaslampje Clown en op sterkte 3 gezet, genoeg om zonder kleerscheuren uit je bed te komen ) vervolgens het licht wel weer uitgezet, maar vergeten het terug te zetten naar de wek sterkte. en ik kan je vertellen dat je van 3 dus niet wakker wordt. Toen vannochtend dus de vogeltjes begonnen te fluiten werd ik dus niet bepaald vrolijk wakker. Voelde meteen weer hoe het was voor de WUL, wakker, maar sjagrijnig en op stand-by stand. Voel me nu echt niet fris en fruitig zoals normaal Knipoog

Dit vergeet ik in ieder geval niet meer Knipoog en zo zie je maar hoe goed dat ding werkt Ja

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 11:07

Dag 3 van vroeg opstaan en hij werkt nog steeds voor me Haha! Het is niet dat ik klaarwakker uit bed spring ofzo, maar dat zit niet in m'n genen Haha! Maar ik word er wel wakker en bewust van en een stuk rustiger. Zodra ik opsta doe ik m'n bedlamp aan, anders stort ik volgens mij net zo hard terug *LOL* En ik zet de radio dan aan en ga lekker douchen. Ik ben tot nu toe nog tevreden Lachen

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 11:13

hij werkt bij mij goed, mijn collega's waren blij verrast met het feit dat ik ruim voor 8 uur op mijn werk was en dus de koffie om 8 uur klaarstond vers uit het automaat. Meestal was ik pas 5 over 8 aanwezig omdat ik mijn bed niet uit kon komen. Nu wordt ik wakker van het licht, een paar minuten voor de vogels. Na een paar minuten vogels gaat dat geluid me irriteren en stap ik vrolijk uit bed.

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 11:17

Nou vanmorgen weer geen succes.. lag met mijn gezicht naar de lamp, lamp stond op standje 15, en toch werd ik pas wakker toen de vogels begonnen (en ik was nog druk aan het dromen dus allesbehalve klaar om wakker te worden dus). Ik hoefde er niet uit, dus heb hem uitgedrukt en ben lekker blijven liggen tot 9 uur.. Nog maar hoger zetten dus de volgende keer..

Vraagje voor de mensen die hem hebben:
Op welke sterkte hebben jullie de lamp staan?

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 11:18

ik zet voor de zekerheid ook elke avond nog m'n gewone wekker, want laatst had ik de verkeerde tijd ingetoetst op de WUL. Werd dus duf en wel in het donker wakker Zij zijn groot en ik is klein!

ik heb de lamp op maximaal staan. SOms word ik er ook niet wakker van, maar toch voel ik me dan minder duf en beroerd als ik opsta.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 11:29

als ik de lamp op 2 heb staan, heb ik na 5 minuten al koppijn.... ik ben dus iedere morgen een half uur eerder wakker, zodra de lamp aangaat, ben ik wakker, baal er een beetje van dat je tijd tussen het aangaan van de lamp en de vogeltjes niet kan verkleinen

Lermy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 11:35

Ik heb hem nu ruim een maand en werkt voor mij nog steeds!
Licht staat op 12, geluid op 5 en ik word nog steeds uitgerust en vol energie wakker Ja
Soms word ik al wakker van het licht wanneer het net begint, maar dat hangt ook af van de tijd waarop ik ga slapen.
Voor mij een hele goede koop geweest!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 11:36

Ik heb 'em op stand 15 staan. Werd vanmorgen wel pas wakker van de eerste vogeltjes, maar wel gelijk 'goed' wakker met het licht erbij.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 12:08

ik ben ook helemaal tevreden over het ding... Normaal moet ik me zo haasten, nu kan ik mijn haar wassen, fohnen, ontbijten, in de file staan en NOG vrolijk en op tijd op het werk verschijnen....

Echt een uitkomst!! Ik heb de licht sterkte overigens maximaal staan. Wat ik ook fijn vind is dat je bij het licht kunt lezen... als ik niet in slaap kan komen lees ik namelijk soms nog wat, en mijn normale nachtlampje is te zwak...

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 12:52

Ik werd vanmorgen voor de 3e ochtend achter elkaar 1 minuut voor het licht aanging wakker. Was er sjaggo van en ben lekker nog een uur langer in bed blijven liggen *pûh* Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 12:55

Ik ben ook wel benieuwd of het werkt. Want ik slaap gewoon door mijn wekker heen! Heel irritant!

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 14:03

Ik ben nog steeds wel heel benieuwd hoe dat dan gaat als het zomer is en dus al licht als je op moet staan.