Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Stacey schreef:Daar had ik de eerste nacht ook last van Yessy. Dat gaat wel over.
Yessy schreef:Hoelang duurde het bij jou voor het over ging? Vanmorgen was ik ook weer precies een minuut voor het licht aanging wakker! Eén voordeel: als de vogels fluiten ben ik wel goed en wel wakker!

Yessy schreef:Overigens schop ik eerst m'n vriend uit bed, die doet de andere lichten aan (heb ook een hoogslaper) en dan pas de wekker uit, want anders ben ik bang dat ik direct m'n bed weer in duik
). Maar hij staat wel klaar met badjas onder aan het bed
Yessy schreef:Stacey schreef:Daar had ik de eerste nacht ook last van Yessy. Dat gaat wel over.
Hoelang duurde het bij jou voor het over ging? Vanmorgen was ik ook weer precies een minuut voor het licht aanging wakker! Eén voordeel: als de vogels fluiten ben ik wel goed en wel wakker!
Arabesk schreef:alleen een beetje een afknapper als je dan opstaat met het gevoel dat ze zon op is gegaan en je kijkt naar buiten en het is nog donker....
DresslOver schreef:Arabesk schreef:alleen een beetje een afknapper als je dan opstaat met het gevoel dat ze zon op is gegaan en je kijkt naar buiten en het is nog donker....
dát heb ik nou ook! ik heb hem al een tijdje en ben er echt super tevreden over, maar als je wekker dan om half 7 gaat en het is fijn licht in je kamer en je drukt je wekker af en het is dan ineens echt pík en pík donker is dat wel écht een domper moet ik zeggen

Yessy schreef:Dat heeft hier geen nut, in de winter ben ik dolgelukkig als het 's morgens een keer 15 graden is, meestal tussen de 9 en 14 (WUL handleiding: niet gebruiken onder de 10 graden). Maar hij staat wel klaar met badjas onder aan het bed
.
en op sterkte 3 gezet, genoeg om zonder kleerscheuren uit je bed te komen ) vervolgens het licht wel weer uitgezet, maar vergeten het terug te zetten naar de wek sterkte. en ik kan je vertellen dat je van 3 dus niet wakker wordt. Toen vannochtend dus de vogeltjes begonnen te fluiten werd ik dus niet bepaald vrolijk wakker. Voelde meteen weer hoe het was voor de WUL, wakker, maar sjagrijnig en op stand-by stand. Voel me nu echt niet fris en fruitig zoals normaal
en zo zie je maar hoe goed dat ding werkt
Het is niet dat ik klaarwakker uit bed spring ofzo, maar dat zit niet in m'n genen
Maar ik word er wel wakker en bewust van en een stuk rustiger. Zodra ik opsta doe ik m'n bedlamp aan, anders stort ik volgens mij net zo hard terug
En ik zet de radio dan aan en ga lekker douchen. Ik ben tot nu toe nog tevreden