Veel chronisch zieke bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kattenbak

Re: Veel chronisch zieke bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 14:37

runningkawa schreef:
Litterbox schreef:
@ Runningkawa; dan kan ik jou ook een heel gezond lichaam toewensen zodat jij je misschien ook kan inbeelden wat voor onbegrip mensen kunnen hebben voor mensen die niet in staat zijn om te werken, dan zijn de rollen omgekeerd...

sorry, snap je daar ff niet Lachen

Nee het staat er ook krom Knipoog

Ik probeer te zeggen dat ik jou dan wel een supergezond lichaam wil geven zodat jij de sterke mening die hablo (ofzo) heeft eens van de 'gezonde' kant kunt beoordelen... Nu wordt je alleen maar heel boos omdat jij ziek bent, maar als jij niet ziek was geweest had je er misschien wel anders tegenaan gekeken.

Hopelijk heb ik me nu beter uitgedrukt. Haha!
Laatst bijgewerkt door Kattenbak op 10-10-07 14:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 14:38

nee zo ervaar ik het niet, ik ga wel eens over mijn grens, maar ik wil ook meer dan dit!
Dan krijg ik het weer op mijn eigen brood maar tegen staan gaat het me niet..
Juist door die wilskracht kom ik zover als nu en ben ik er nog uberhaupt.
Opgeven, daar wordt je wel minder sterk van.
Ik weet even niet hoe ik het goed uit moet leggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 14:39

Citaat:
Nee maar wals je ook niet over je zelf heen? Dat je meer doet dan je aankunt?

Ik heb nooit ander gedaan dan...
Heb ook 15 jaar gewerkt met mijn ME
Dat ging eigenlijk wel niet..maar wat dan? Thuis zitten...mensen als Hopla gelijk geven?

Zit nu dus voor het eerst in de ziektewet...ga nog regelmatig over mijn grenzen...gewoon door mijn dagelijkse dingen...nu ik ff thuis zit en probeer te voelen wat mijn lijf zegt snap ik niet dat ik nog heb kunnen werken....snap mezelf dus echt niet

Maar volgens hopla moet ik me ondr de kont schoppen want ik bok veel...en ja in mijn onderschrift zie je dat ik op zanda zit Ja

mhtimmerwerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 14:39

omdat ik zeker weet dat er ook mensen zijn die zich " een beetje ziek voelen" en helemaal niet meer willen werken.
terwijl er in nederland genoeg geregeld is voor aangepast werk etc.
en dan heb ik niet eens over de mensen die een uitkering krijgen en daar boven op nog een zwart werk doen , wat dan wel kan.
Knipoog .
snappie

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 14:41

Cheveyo schreef:
nee zo ervaar ik het niet, ik ga wel eens over mijn grens, maar ik wil ook meer dan dit!
Dan krijg ik het weer op mijn eigen brood maar tegen staan gaat het me niet..
Juist door die wilskracht kom ik zover als nu en ben ik er nog uberhaupt.
Opgeven, daar wordt je wel minder sterk van.
Ik weet even niet hoe ik het goed uit moet leggen.

Ik denk niet dat het over opgeven gaat. Ik denk dat het over jezelf accepteren gaat... en proberen mensen te negeren die jou veroordelen, daar wordt je pas ongelukkig van.

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 14:42

runningkawa schreef:
Citaat:
Nee maar wals je ook niet over je zelf heen? Dat je meer doet dan je aankunt?

Ik heb nooit ander gedaan dan...
Heb ook 15 jaar gewerkt met mijn ME
Dat ging eigenlijk wel niet..maar wat dan? Thuis zitten...mensen als Hopla gelijk geven?

Zit nu dus voor het eerst in de ziektewet...ga nog regelmatig over mijn grenzen...gewoon door mijn dagelijkse dingen...nu ik ff thuis zit en probeer te voelen wat mijn lijf zegt snap ik niet dat ik nog heb kunnen werken....snap mezelf dus echt niet

Maar volgens hopla moet ik me ondr de kont schoppen want ik bok veel...en ja in mijn onderschrift zie je dat ik op zanda zit Ja

Ja maar er is een verschil tussen echt werken en ontspannen... Maar goed.

Ik wil voor de rest niet over jou oordelen, maar je geeft wel zelf aan dat je je grenzen overschrijdt... Dat vind ik wel jammer, maar ik begrijp wel waarom...

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 14:42

Litterbox schreef:
Ik probeer te zeggen dat ik jou dan wel een supergezond lichaam wil geven zodat jij de sterke mening die hablo (ofzo) heeft eens van de 'gezonde' kant kunt beoordelen... Nu wordt je alleen maar heel boos omdat jij ziek bent, maar als jij niet ziek was geweest had je er misschien wel anders tegenaan gekeken.

Maar iemand die gezond is kan ook boos om bepaalde uitspraken over zieke mensen worden zonder een chronisch ziek persoon in de omgeving te hebben.

Dit noem je gewoon inlevingsvermogen en respect voor de medemens tonen. En sorry ik kan geen respect tonen voor mensen die totaal geen inlevingsvermogen hebben en medestanders zoekt tegen chronisch zieke mensen die hun in hun tijdsindeling bokken en paardrijden hebben staan i.p.v. 40 uur in de week werken.

Wat moeten die mensen perse in hun tijdsindeling hebben staan om mensen als hopla tevreden te stellen??? :S

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 14:43

Litterbox schreef:
Nee het staat er ook krom Knipoog

Hopelijk heb ik me nu beter uitgedrukt. Haha!

Dan had ik er zeker anders tegen aan gekeken

Sterker nog...tot dit jaar keek ik er ook anders tegenaan.
Ik was ook chronisch ziek en kon ook werken..een ander chronisch zieke dus ook.
Jeee....wat schaam ik me nu voor die gedachte alleen al..kan wel onder een steen kruipen van schaamte.
Je kan dat niet bepalen voor een ander, je weet niet hoeveel moeite die ander al doet om de simpelste dingen.

Nu...nu ik eindelijk eens naar mijn lichaam luister besef ik dat pas....
Ik heb er nog nooit naar geluisterd...nooit..
En omdat ik doorwalste verwachte ik dat ook van een ander...walchelijk toch??

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 14:45

mhtimmerwerk schreef:
omdat ik zeker weet dat er ook mensen zijn die zich " een beetje ziek voelen" en helemaal niet meer willen werken.
en dan heb ik niet eens over de mensen die een uitkering krijgen en daar boven op nog een zwart werk doen , wat dan wel kan.
Knipoog .
snappie

Maar die maken de regel niet, er zijn meer mensen die echt iets hebben. En aan de buitenkant niet zichtbaar, maar door dit worden die ook als profiteurs gezien. En bokken vind ik niets erg, als ik drie dagen thuis ben omdat ik ziek ben, verveel ik me dood

Ik vind eigelijk heel jammer dat tegenwoordig zo een mentaliteit naar de medemens gebruikt word, vind het niet tonen van respect voor iemand. Zelf denk ik vaak ook, ik ga niet wijzen heb genoeg werk met mezelf.

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 14:45

runningkawa schreef:
Sterker nog...tot dit jaar keek ik er ook anders tegenaan.
Ik was ook chronisch ziek en kon ook werken..een ander chronisch zieke dus ook.
Jeee....wat schaam ik me nu voor die gedachte alleen al..kan wel onder een steen kruipen van schaamte.
Je kan dat niet bepalen voor een ander, je weet niet hoeveel moeite die ander al doet om de simpelste dingen.

Nu...nu ik eindelijk eens naar mijn lichaam luister besef ik dat pas....
Ik heb er nog nooit naar geluisterd...nooit..
En omdat ik doorwalste verwachte ik dat ook van een ander...walchelijk toch??

Ik vind het niet walgelijk, ik vind het eerder menselijk, je inlevingsvermogen heeft ook grenzen. Knipoog

Rashja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 14:46

mhtimmerwerk schreef:
Knipoog .
snappie

Aan gepast werk waar ????
Mag je mij toch wel eens vertelen.
3 jaar gelden had ik z'n baan.
Waar ik helemaal thuis was en dan moet de regiring weer 'zo nodig gaan bezuinige.
En ik was weer de jongte had meer kant op een ander baan en ja dag hoor.
Wij gaan wel smane met jou op zoek naar een ander passende baan.
3 Jaar verder en ik heb nog steeds niets.
Denk je nu echt dat die banen voor het op rapen liggen.
En zelf dan is heb maar de vraag of je het aan kunt.

Doe nu alleen een beetje vrijwillers werk om zelf dat is mometeel te zwaar voor me.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 14:47

Ik vind dat wel walchelijk..heb daar zeker weten mensen pijn mee gedaan Verdrietig
En dat heb ik nooit gewild..maar wel gedaan...

Gelukkig zijn we geen van alle te oud om te leren Lachen

jaantsje

mhtimmerwerk schreef:
Knipoog .
snappie

Hier ben ik het absoluut niet mee eens.
Je moet in deze tijd meer dan 100% kunnen geven anders lig je er direct uit.
Een mens moet tegenwoordig werken als een machine en dan zonder het gevaar van een storing.
Aangepast werk is meer uitzondering dan regel.

Cheveyo

Ik kan best met oordelen van anderen overweg maar dit topic spant toch wel een beetje de kroon en ja daar kan ik dan niet anders dan even in mengen Knipoog
Zelf weet ik dondersgoed hoe ik me voel, en ja soms heb je vrede met hoe je bent maar soms ook niet en dan zet je door.
Ben geboren als een vechter en dat zal ik blijven Knipoog vooral niet naar anderen laten blijken dat je ziek bent maar ondertussen Knipoog.
Anyway ik heb mijn zegje gedaan, ik ga mijn bedje weer in, verder uitzieken van de buikgriep oid.

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 14:48

kreeg net toch zo'n aardig pbtje van ts, wordt helemaal blij Extreme duivel Frusty Hamer Hamer

ik ga maar eens even op mijn drumstel rammen, tja dat kan ik wel ong. een 15 min volhouden, dan is mijn concentratie op Muziek! Ziek

misschien is dit een mooie smilie voor je hopla Whoosh!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 14:48

aangepast werk is er idd niet meer.
Genoeg gewone WW-ers die werk nodig hebben..bazen willen geen zieke...
Maar dat is al zoveel aangehaald..wordt niet gelezen..maar nogmaals, iemand die dat baantje voor me heeft...meld het aub ff Ja

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 14:50

misschien kan hopla een bedrijf beginnen waar we kunnen werken. zonder stress, druk , met ligplaatsen etc. o en we moeten wel elk moment naar huis kunnen natuurlijk. liefst dan ook inc. vervoer en schoonmaakster thuis in mijn geval.

Rashja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 14:51

runningkawa schreef:
aangepast werk is er idd niet meer.
Genoeg gewone WW-ers die werk nodig hebben..bazen willen geen zieke...
Maar dat is al zoveel aangehaald..wordt niet gelezen..maar nogmaals, iemand die dat baantje voor me heeft...meld het aub ff Ja

Doe mij ook maar een baantje Haha!

Rashja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 14:52

trustHim schreef:
misschien kan hopla een bedrijf beginnen waar we kunnen werken. zonder stress, druk , met ligplaatsen etc. o en we moeten wel elk moment naar huis kunnen natuurlijk. liefst dan ook inc. vervoer en schoonmaakster thuis in mijn geval.

Als dat nu eens zal kunnen Haha!

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 14:52

werknemers genoeg te vinden hier

dennisbj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 14:53

trustHim schreef:
kreeg net toch zo'n aardig pbtje van ts, wordt helemaal blij Extreme duivel Frusty Hamer Hamer

ik ga maar eens even op mijn drumstel rammen, tja dat kan ik wel ong. een 15 min volhouden, dan is mijn concentratie op Muziek! Ziek

heb jij dan iets geschreven wat de aanleiding gaf, ik kan het niet terugvinden

litterbox, ik wacht nog steeds op je antwoord met betrekking tot dat ik de ts pfeifer zou hebben toegewenst
Laatst bijgewerkt door dennisbj op 10-10-07 14:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 14:53

idd...wordt een goudmijntje dat bedrijf van haar
Waneer kunnen we beginnen? Morgen?

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 14:55

dennisbj schreef:
trustHim schreef:

heb jij dan iets geschreven wat de aanleiding gaf, ik kan het niet terugvinden

litterbox, ik wacht nog steeds op je antwoord met betrekking tot dat ik de ts pfeifer zou hebben toegewenst

nou dat ik het laf vind om een topic te openen en dan als je (bijna) geen medestand krijgt weg te gaan. tja..... volgens ts heeft ze heel wat pbtjes gehad van mensen die het met haar eens zijn?

Cheveyo

Dennis, dat is al aan de orde geweest een paar pagina's terug, er staat niet dat JIJ dat hebt gedaan Knipoog, de uitleg staat er vlakbij Knipoog

Truste Doei, doei

Nijn

hopla schreef:
Als ik de keus zou hebben of thuis of werken dan is het heel simpel, dan ben ik ook liever thuis.

OOK liever thuis? Ik zou voor al het goud op de wereld liever nu een leuke betaalde baan hebben waarbij ik me kapot moet werken en gezond zijn dan dat ik nu ziek thuis zit te niksen.