Mijn nieuwe buren..... (16+)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marleen

Re: Mijn nieuwe buren..... (16+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 14:25

Jellie schreef:
Heb net dit topic vol verbazing zitten lezen.. enerzijds moest ik er wel een beetje om lachen maar mén t zal je toch overkomen Scheve mond
Ik hoop dat t uiteindelijk voor de TS dat ze er geen of een stuk minder last van gaat ondervinden..
Je huis is toch de omgeving waar je moet kunnen relaxen en bij moet komen van alle dagelijkse gebeuren..

Hier nog zo iemand!! Hopelijk heb je het een beetje overleefd.. zou er niet aan moeten dénken om volwassen buren op hun sexleven te moeten wijzen! Ik vind dat jullie het tot nu toe SUPER doen!

Misschien moet je een politieagent eens een keer een nachtje bij jullie laten logeren?

edejonge

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 14:33

hahahaha ik ken het probleem heel goed.

Wij hebben ook zo`n buurvrouw gehad,alleen die had er geen muziek bij. Die vond het erg leuk om dan het slaapkamerraam helemaal open te zetten,dan kon de hele buurt meegenieten van alle geluidjes die bij haar uit de slaapkamer kwamen. En als ze dan klaar waren dan ging het raam weer dicht.

Aangezien dat ik toen midden in mijn examen van school zat, zaijn we toch maar naar haar toegelopen en heel fatsoenlijk gevraagd of het `s nachts een beetje rustiger kon.

Niet dat ze zich hier heel veel van aan trok maar het werd wel iets beter

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 21:54

en Britty heeft denk ik een volledige mediastilte ingelast......

BGGBWM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 21:55

Hoe is het nou afgelopen?

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 22:10

ja daar ben ik ook beniewd naar ze laat ons lang wachten haha

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 22:11

celticpony schreef:
panache schreef:
ben ik blij met bejaarden als buren Tong uitsteken

totdat ook zij weer eens zin krijgen Haha!

Gadver hou op Clown

TS. Ben benieuwd!

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 22:30

Ik ben ook heel benieuwd hoe dit afloopt Ja
Het zullen je buren maar zijn zeg Ach gut

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 22:40

lees ook hele tijd mee, vreselijk ben ook erg nieuwschierig geworden

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 10:34

hier nog een! TS houdt ons lang in spanning!

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 14:32

missnynke schreef:
idd een grappig, anoniem kaartje waarin je hen subtiel duidelijk maakt dat je mee kunt genieten....

anoniem?? ze weten toch gelijk dat het van 1 van de naaste buren moet komen??

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 14:41

Ik denk dat de TS er weinig aan kan doen behalve telkens de politie bellen.

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 15:39

En we zijn nog steeds benieuwd, voor het zelfde geld loopt het nu echt uit de hand en heeft Britty besloten haar verhaal niet meer hier achter te laten, ik kan ook...

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 16:57

Zou kunnen ja, misschien is het het afgelopen weekend wel helemaal mis gegaan...

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 16:59

Laten we hopen van niet.

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 17:01

ik was er gewoon heen gestapt

Squit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 17:07

celticpony schreef:
panache schreef:
ben ik blij met bejaarden als buren Tong uitsteken

totdat ook zij weer eens zin krijgen Haha!

ik woon in een niva woning ( invalide woning)
en dat is ook gelijk een 55+ flat..
ik ben 22 en ik ben de jongste hier en de oudste wonen boven mij en die zijn al 65 jaar getrouwd Afgod als dat geen liefde is Lovers
maar vaak hoor je bij hun ook de tv aan staan hoor om 7 uur sochtens ik hoef hier de tv niet aan te zetten voor het nieuws bijwijzen van haha..
en de andere buurman gaat elke dag naar het station om de krant te halen en dan hoor ik BOEM en dan liggen de op de deurmat haha.. ( metro en spits)

maar denk dat de TS dit ook liever heeft dan haar buurtjes..

xkusssx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 17:56

ben ook heeeel benieuwd wat of ze nog heeft kunnen slapn...

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 20:39

Squit schreef:
maar vaak hoor je bij hun ook de tv aan staan hoor om 7 uur sochtens ik hoef hier de tv niet aan te zetten voor het nieuws bijwijzen van haha..

Hihi, een vriendin van mij had een buurvrouw die al wat ouder was. Die werd doof, en had een gehoorapparaatje. 's Avonds in bed ging ze dan wat muziek luisteren... zonder gehoorapparaatje. Soms luisterde ze ook weleens een kerkdienst ofzo, compleet met preek.

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-07 12:54

Aloha....

Sorry sorry, ik heb net een nieuwe baan, razend druk. Zo nu en dan sprint ik s over bokt, maar de tijd om lange verhalen te tikken ontbreekt er helaas wel eens aan...

Maar zaterdag was het dus "D-day". De hele avond vol spanning zitten wachten op de lading visite die bij de buren langs zou komen.......NIETS!!! He-le-maal niets..... We snapten er geen jota van natuurlijk, maar vonden het al lang best natuurlijk! Misschien hebben ze ons opzettelijk verkeerd ingelicht, maar de hele avond geen kik aan de kant van de buren. Volgens mij ook geen visite, het bleef muisje stil. We dachten nog: ze hebben een andere "feest-locatie" gevonden, wat aardig. Bijna was ik even blij met de buren.

Maar de zondag.....! Het "feest" was klaarblijkelijk verzet. Van namiddag een uurtje of 17.00 tot een uurtje of (je voelt het al aankomen) 22:00 uur. Mn vriend heeft nog wel de politie gebeld, maar omdat het allemaal voor 2200 u was, kon er niets aan gedaan worden. De (zeer sociale) agente die hij aan de lijn had adviseerde ons om nog eens in gesprek te gaan met onze buren. Ze vertelde er ook bij dat, als de buren hun feest ook gingen verplaatsen richting achtertuin e.d., we dan nog wel eens contact op konden nemen.

Dus....we zijn er nu inderdaad over aan het denken om nog eens met de buren te praten. Samen met de andere buurman. Zoals gezegd: die is er niet veel, maar als hij er is hoort hij ook vrijwel alles. Wat wanneer en hoe weten we nog niet, maar er moet nog wel eens over gepraat worden. Dit is gewoon TE irritant.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 13:01

Jeetje, lekker l*llig, ben je net opgelucht...krijg je dat! Ach gut
Ik hoop dat het feestje niet al te irritant was. En ik hoop dat er snel wat aan gedaan kan worden.
Niet te geloven wat voor aso's er op deze aardbol rondlopen Scheve mond

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 13:17

Wat een stelletje kl...zakken. Ze hebben natuurlijk expres de verkeerde dag opgegeven. Je houdt er die avond rekening mee dat er een orgie is bij de buren, zit de hele avond gespannen te wachten, geen visite uitgenodigd en dan doen ze het de avond daarop. Je zou maar net die zondag visite hebben, dan schaam je je dood.
Misschien helpt het inderdaad als jullie met de andere buurman naar hun toe gaan voor een gesprek. Als er 3 mensen op de stoep staan om te klagen worden ze misschien toch nog sociaal.
Hebben jullie daar misschien ook buurtbemiddeling? Sommige plaatsen hebben die namelijk, die kun je inschakelen bij burenconflicten.
Jammer dat het geen huurhuis is, dan had de woningstichting er wat aan kunnen doen.
Niet opgeven, ze worden het hopenlijk wel een keer zat, elke keer de deurbel, wanneer ze heftig bezig zijn.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 14:55

Lijkt me idd een slim idee om zoveel mogelijk buren bij elkaar te zoeken die er last van hebben en dan met z'n alleen een gesprek hebben. Dit is toch te gek voor woorden, laat ze d'r huis beter isoleren als ze zo tekeer willen gaan(is misschien wel een goed voorstel).
Ik zou idd ook gewoon blijven bellen naar de buren en blijven bellen naar de politie, ook al zeggen ze dat ze er niets aan kunnen doen, als je maar vaak genoeg klaagt komt er vanzelf wel een keer iemand kijken.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 01:03

wat een aso's zeg Boos! en nog kinderachtig ook Scheve mond

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:35

hmm.. erg fijn Nagelbijten / Gniffelen lijkt wel of ze dit expres doen zodat je geen melding kunt maken .. Scheve mond

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 10:42

Zijn er bij jou in de buurt geen bemiddelaars? Tegenwoordig heeft bijna iedere plaats wel een 'buurtbemiddelaar'. Omdat je van de politie niks wijzer word en zelf ben je misschien ook wel een keer uitgepraat met je buurtjes.