Nee, waarom ik en waarom zo?? :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mer1980

Re: Nee, waarom ik en waarom zo?? :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 09:41

Ik hoop ook dat je goed hebt kunnen slapen. Heeeeeele dikke knuffel van mij.

xxBiancaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 10:22

Ik hoop dat het gisteren meegevallen is, en dat je wijzer bent geworden uit zijn verhaal. Neem rustig de tijd om alles op een rijtje te zetten.

Als je zover bent dat je het wilt vertellen dan horen we het wel, en als je geen zin hebt om het te vertellen dan is het ook goed.
Ben wel erg benieuwd hoe het met je gaat!

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 10:32

Heel veel sterkte.
Ik hoop dat je alles beetje op een rijtje krijgt.
Ik denk aan je.
xx jepsica

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 11:21

Ik hoop dat je een beetje goed hebt geslapen.
En je verontschuldigen is nergens voor nodig. We horen het wel als je er aan toe bent...en zelfs als we het niet horen, vind ik het okay. het is jouw privéleven!

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 11:28

Ook ik hoop dat je goed hebt geslapen en dat je alles op een rijtje hebt kunnen zetten. Sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 14:23

Meid,
Neem lekker even de tijd voor jezelf, en gewoon ff bijkomen!
Hoop voor je dat het wel duidelijk is nu, en dat je verder kan!

Sterkte en een knuffel!

mamamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 15:04

Hey
Hoe gaat het nu met je?
Heel veel liefs Natasja

twinducklin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 15:28

Hey meid je hoeft je hier niet te verontschuldigen, mensen willen je steunen en het belangrijkste is dat jij je antwoorden hebt.
Ik wil je heel veel sterkte toewensen, een half jaar geleden heeft mijn vriend het ook uitgemaakt, we woonde toen net als jullie een half jaar samen, hij deed het niet via een briefje maar wel zomaar uit het niets. Mijn opa was net de dag ervoor overleden en ik was doodmoe van het waken, kom ik thuis en kreeg ik te horen dat hij het niet meer zag zitten en wilde dat ik weg was als hij weer thuis kwam van zijn werk..
Gelukkig heb jij je huisje nog, al zal dat in begin wel even moeilijk zijn omdat er dinge zijn die je aan hem zal herinneren. Maar er komt echt wel weer een dag dat je je een stuk beterder voelt. De komende tijd maar lekker veel leuke dingen gaan doen!
Laat alles maar even bezinken misschien dat het dan wat duidelijker voor je is.
Succes meid!

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 15:38

gelukkig dat je antowoor dhebt op je vragen,
Dat maakt het denk makkelijker om te verwerken Haha!

Sterkte

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 15:43

Je hoeft je idd niet te verontschuldigen.. absoluut niet!
Hoop dat je een beetje geslapen hebt en het een beetje hebt kunnen laten bezinken.. ik weet goed hoe het voelt en dat is flink balen k*t. Veel sterkte en als we hem in elkaar moeten slaan horen we het graag Knipoog (Heb nog wel wat ik-haat-jongens-gevoel over).

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 15:51

O ja weer een Bokt-knokploeg Go jij! Go jij!

MaRcIaNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 16:00

we staan achter je Knipoog

Stephanie9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 16:14

Heb net het hele topic door gelezen.

Maar wat een klootzak zeg!! Boos!

Ben wel heel benieuwd of je tevreden bent met de antwoorden die je in dat gesprek hebt gekregen.

Sterkte!!

Ps. De meiden van bokt houden geloof ik nog meer van je dan dat hij ooit van je heeft gehouden Pling .

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 18:04

Stephanie9 schreef:
Ps. De meiden van bokt houden geloof ik nog meer van je dan dat hij ooit van je heeft gehouden Pling .

Ja, dat geloof ik ook wel Lachen

Ik heb vanacht bijna geen oog dicht kunnen doen.. vanmiddag nog maar een middagdutje gedaan en ben vandaag ook niet naar mijn werk geweest..
Hij houd nog van me, dit doet me vreselijk pijn.. Verdrietig
Hij was hier rond half 5, hij heeft zijn verontschuldiging aangeboden vanwege de slechte tijdplanning, dit was vanwege zijn werk zei hij, zijn rooster voor die dag was niet helemaal duidelijk, en hij heeft zijn verontschuldiging aangeboden voor de rest.. om het zo maar te zeggen....
Hij is enkele keren ne*kende weg vreemd geweest met 2 meiden, hij verblijft nu bij één van hen.. Tot mijn grote verbazing is het ook nog iemand die ik ken, ik kon zelf nog heel goed met haar opschieten ook en ze wist dat ik een relatie met hem had Verdrietig
De eerste keer dat hij met haar naar bed was gegaan toen was hij stomdronken, zij wou het niet maar heeft zich toch overgegeven aan hem.. Hij had gezecht dat we niks meer met elkaar hadden.. Verdrietig Haar kan ik gelukkig niks kwalijk nemen, maar haar onder ogen komen kan ik voorlopig echt niet... Verdrietig
Hij kon het me niet persoonlijk vertellen omdat hij nog heel veel van me houd en mij niet verslagen achter zich kon laten.. Hij durfde mij niet onder ogen te komen en hij kon niet met mij verder gaan omdat hij zich er niet fijn bij voelt dat hij mij dit heeft aangedaan. Ik zou nooit zijn vertrouwen terug kunnen krijgen was zijn antwoord, daar zal hij ook zeker gelijk in hebben gehad.. Hij kon mij niet vertellen waar hij nu precies woont, alleen dat het hier 30 km vandaan is..
We hebben besloten om elkaar niet meer te zien, ons contact is verbroken.. hij kon niet al zijn spullen meenemen, zaterdag komt hij de rest ophalen, alles staat al in dozen klaar..
Ik geloof dat dit het was.. Verdrietig Ik kan het nogsteeds niet geloven...

Zonder jullie was het me niet gelukt om dit gesprek voort te zetten, dank jullie wel allemaal!! Lachen

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 18:07

Jeetje meid wat is dat vervelend om te horen. Ik hoopte voor je dat het iets anders zou zijn maar dit is toch wel heel erg. Fijn dat je al je antwoorden hebt gekregen, al waren het niet de antwoorden die je wilde lijkt mij. Het zal heel veel pijn doen, maar je komt er echt wel weer bovenop. Gewoon lekker je zegje doen op bokt en wij luisteren wel! Veel sterkte de komende tijd.

Ach gut

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 18:16

Meisje, wat rot om te horen, ookal zal het ergens ook wel een "opluchting" (sorry kan even geen ander woord bedenken) zijn dat je wat zekerheid hebt... Dat hij zomaar vertrokken is "omdat hij nog zoveel van je houdt" vind ik persoonlijk een beetje een rotsmoes, als hij van je gehouden had zou hij je niet zo laten zitten... Maar goed, dat is mijn mening. Ik vind het goed van je dat je het contact verboken hebt, weet uit ervaring dat je dan er het snelst weer bovenop komt. Als je telkens met iemand geconfronteerd wordt, ga je weer malen.

Heel veel sterkte de komende tijd, zal nog wel een tijdje zwaar zijn. Ach gut

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 18:16

jeetje wat erg allemaal!

dat hij je zo achterlaat is 1 maar dan ook nog zecht dat hij nog steeds van je houd enzo is nog erger denk ik vooral voor jou om het te kunnen afsluiten.

hoop dat je in een andere relatie meer geluk krijgt (denk dat het vertrouwen van jou kant flink beschadigt is en dit wel even kan duren)

veel sterkte ermee in ieder geval en idd lucht je hart lekker hier op bokt iedereen luisterd en er zijn vast wel mensen die heel goed begrijpen wat jij meemaakt.

snoeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 18:17

Jeetje ben echt met stomheid geslagen!! Of die er echt allemaal zo'n spijt van heeft, ik betwijfel het, omdat ie nu bij haar woont! Dat is nog het vreemde van alles, als je spijt heb van wat je gedaan heb, dan verbreek je toch alle contact met je "minnares"???? Dan ga je er niet juist wonen...

Echt erg zeg! Het enige wat ik nu voor je kan verzinnen is ga veel leuke dingen doen! Alleen thuis zitten is nu even niks, al denk je van wel!
Ga dat huis uit, trommel een paar vrienden/vriendinnen op en ga wat doen! Vraag vriendinnen te slapen en eten bij je, even alleen zitten is nu even niks denk ik.

Veel sterkte Ach gut

leonie_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 18:17

Jeetje, dat is denk ik wel het laatste wat je wilde horen.
Ik kan me voorstellen als jij er nu nog anders over denkt.
Maar wat is dat een ontzettende LAFBEK!!!!!
Een beetje met andere meisjes plezier hebben, en dan niet eens 1x als een vergissing, maar meerdere keren zonder respect voor jou en zelfs dat andere meisje...
En dan kan ik het helemaal niet begrijpen dat hij jou wijs gaat maken dat hij het je niet kon vertellen omdat hij nog zoveel van je houdt?? Wat denkt hij dat hij de afgelopen dagen heeft aangericht?
Hoeveel ik ook van die jongen zou houden, ik had toch mooi even mijn woede op hem gericht, met hem als boksbal!
Sterkte meid, neem je tijd, en bokt is er voor je

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 18:18

wat een rotzak pffffff

Latruda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 18:18

jeetje wat erg zeg... maar ik ben wel blij voor je dat ie alles eerlijk heeft verteld..
dat is beter als niet weten waarom hij je in de steek laat..
Heel veel sterkte nog!!

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 18:21

Wat een zak en dan woont hij nog bij 1 van die meiden, bah!

Ik snap dat je je nu echt beroerd voelt, maar over een poosje ben je blij dat je van hem af bent. Jij bent iemand waard die net zoveel van jou houdt als jij van hem Ach gut
Hij kan wel zeggen dat hij nog van je houd, maar als je van iemand houd duik je niet bij een ander in bed, stomdronken of niet

Heel veel sterkte meis Ach gut

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 18:25

Wat een klooth*ommel zeg! Mannen ... je hebt er werkelijk helemaal niks aan.. het enige wat je van ze krijgt is verdriet en kinderen.. begin daar onderhand aardig in te geloven. Veel sterkte meis! Ik hoop dat je het allemaal een beetje kan verwerken maar dat kan een poos duren (helaas).

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 18:27

jeetje meisj,
Wat een klootzak.
Heel veel sterkte

Liefsxxx

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 18:29

Hè dit had ik niet verwacht, hij was toch zo jaloers en vertrouwde jou niet?? Hoe kan zo iemand dit dan flikken... Wat een grr... geen woorden voor!!

Meis, fijn dat je van dat onding af bent!!
Sterkte en een knuffel!!