Ik heb mijn moeder voor haar verjaardag twee kaartjes voor Karin Bloemen gegeven, dit viel erg in de smaak . Kaartjes voor een cabaret/musical oid doen het vaak goed bij moeders.
Iets van een theater trekt haar niet. De pandora-bedel-armband is wel een leuk idee, heb alleen geen idee of ze dat ook echt gaat dragen. Maar even polsen morgen.
Ik heb voor mijn moeder een cadeau in gedachten voor op moederdag !! Een kadobon waar ze heerlijk door de duinen/strand op een rug van een paard mag zitten, mijn moeder heeft vroeger altijd graag paard gereden alleen ze was er toendertijd (heel wat jaar terug) mee gestopt ivm ze het paardrijden qua geld in mij wou steken en met zn 2en paardrijden wat te duur vond worden..
Ik ben alleen niet zo goed in inspiraties ed... Dus als jullie mij misschien handje op weg kunnen helpen voor een mooie bijzondere persoons tekst, dan hoor ik dat graag!
Even korte info over mn lieve ma:
Mijn ma heeft het vroeger heel erg zwaar te verduren gehad, en eigenlijk nooit geluk gehad, mn ma stond dag in dag uit altijd voor mij maar ook voor der andere 4 kinderen klaar, ze is nu een sportieve vrouw van 54 jaar, en altijd erg geliefd doet echter ook van alles voor vreemden (bijv als mensen vervoer oid nodig hebben wil ze altijd ervoor klaar staan!
Nou ik zou zeggen voor diegene die er zin in hebben barst maar los! Hoop dat ik via hier een mooie persoonlijkheidstekst zal krijgen [max 200 karakters]
Dàt vind ik nou een super origineel cadeau! Mijn moeder heeft vroeger ook altijd gereden. Een poos geleden wilde ze nog op Jena rijden, maar precies op dat moment werd Jena een moeilijk dier en wilde ik me zelf op haar richten. Dus ik vind dit een goed cadeau! Nu nog even met moeders overleggen en kijken of we vriend va moeders ook uitnodigen [Al was t alleen maar om hem te plagen. ] Renesse is alleen een beetje ver dus ik moet dan wel even in de buurt ergens zien te regelen..
Ohh ik weet niet wat ik moet kopen. Een vriendin is vandaag geopereerd en ik ga er morgen langs. Wil natuurlijk wel iets meenemen. Een fruitmand kan niet want ze is aan haar kaak geopereerd. Ze houdt van parfum maar dat is ook zo afgezaagd.
Of als het duurder mag zijn, lekker mee uit eten nemen? En iets van een cursus ofzo mochten ze dat nog willen doen? Bijv. een kookcursus ofzo of een keertje wijn proeven? Ik verzin ook maar iets, zelf doe ik er nml niet aan, ten eerste is mijn ma net jarig geweest, ten tweede ben ik blut
Weet iemand iets om mijn vriend te geven? We hebben 28 mei een half jaar en hij gaat heel wat organiseren heb ik al door. Maar wat weet ik niet. Hij houdt niet van foto's van zich zelf en hij heeft al een kettinkje met mijn naam er op. En ik weet echt niet wat ik hem moet geven of moet doen...
Een ring is niet echt iets voor hem en een weekendje weg zal denk ik ook niet lukken, al zou ik daar geen nee tegen zeggen. Maar dat mag niet van mn ouders.
Ze is over een tijdje jarig en voor haar verjaardag laat ik haar 33 jarige pony na tekenen. Iets wat ze nooit verwacht, en wat ze zeker geweldig gaat vinden .
Hopen dat het gaat lukken.. Vind het tot nu toe mijn beste cadeau idee ooit .
Jullie mogen wel bij elkaar slapen, RenWaBl? Misschien een romantische avond dan? Massage, lekkere chocolaatjes, romantische film, kaarsjes?
Tja ik wou dat het mocht. Kan het nog wel een keer vragen, maar eerst mocht het niet omdat we geen goede reden hadden. Maar goed, zal het nog een keer vragen, maar wel een goed idee hoor!
ohh luef kadoo voor je moeder zeg..ik heb nog helemaal niets bedacht..mn moeder is op vakantie ik kom er pas de 16e mei, dus heb nog even om iets moois te bedenken. heb wel een kadoo voor mn broer gekocht gister (die is vandaag 30 geworden)..wij wonen in drenthe en het eerste wat hij zei was: wil je echt tussen die holbewoners wonen als grapje dan he heb hem een t-shirt gekocht met in het drents: wie in drenthe bint altijd stonend omdat wie onder die hunebedden woont...zoiets ik kan helemaal geen drents..maar ik dacht, ik pak hem even terug. heb het op de post gedaan dus hij heeft het vandaag..ben benieuwd