Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura schreef:Stuk betere tijdsbesteding dan die tijd achter je pc zitten
winnythepooh schreef:Laura schreef:Wat ik bedoel, is dat je me persoonlijk aanspreekt op mijn lijf, wat haast afgunstig overkomt... Een compliment trouwens, dat je me perfect vind en er vanuit gaat dat mijn leventje perfect is
Heb ik ook hard genoeg voor gewerkt trouwensBen inmiddels heel benieuwd naar jou, Sorane! En zeker of je nog opmerkingen kan maken die iets bijdragen aan dit onderwerp, die niet met mij persoonlijk te maken hebben...
Het enigste waar jij goed in bent is andere mensen afkraken dat doe je bijna in alle topics wel.... En jij denkt zeker dat je mis Perfect ben nou als ik die rot kop van je op die fotos zie dan vind ik je verre van perfect maar goed dat is mijn mening.... Waarom maak jij je druk over iemand anders gewicht??? of over de maat van iemand zijn kleren??? alsof jou het wat kan schelen dat ik maatje 46 heb .... Jezus mina zeg.... Je doet net alsof de dikkere mensen echt heel raar zijn ofzo... Ik heb zelf maatje 44 met broeken ( lekker belangrijk ) en ik voel me er helemaal niet slecht bij tuurlijk zou ik ook maatje 36 willen dat wilt denk ik wel iedereen maar ik heb er gewoon geen zin in om er moeite voor te doen ik vind dat iedereen je maar moet nemen zoals je bent en dan maakt het niet uit of je nou maat 46 hebt of 36 iedereen is gelijk....
Ik kan me kwaad om jou maken dat je soms zo banketstaaf reageert, ik reageer nu miss ook banketstaaf maar dat is alleen maar een reactie op jou gedrag.......