Ik ken je niet, maar toch... Een leven gestreden En toch moeten verliezen Van een lichaam dat niet wilde Een geest zo sterk Een lichaam zwak Jouw gedachte leeft voort In de mensen die je liefhadden
Iedereen die haar kende: heel veel sterkte in de komende zware tijd....
Heel veel sterkte...... Ik kende lavanta ook niet persoonlijk, wel al haar topics gevolgd. Vond het verschrikkelijk wat zij mee moest maken, heb alleen nooit gereageerd. Had ik dat nu maar wel gedaan.
Oh mijn god wat erg , in het datingtopic hebben een aantal van ons veel met haar gepraat, waaronder ik. Ik had nooit verwacht dat ze er nu niet meer zou zijn Iedereen in haar omgeving heel veel sterkte met dit verlies, waarom nou zij....
Lieve Neel, rust zacht... Ouders, broer en zusje en alle andere familieleden en vrienden, heel erg veel sterkte gewenst. Alhoewel het al erg lang geleden is dat ik Neel had gesproken, hebben we toch veel mogen zien van Neel haar sterke persoonlijkheid. Ik leef met jullie mee en wens jullie veel sterkte toe... Dit raakt me diep... Liefs Ester (van stal Wierumerschouw)
Wat een vreselijk bericht...Ik las soms wel eens mee en haar strijd-en levenslust voerde altijd de boventoon in haar berichten...Dit zet je weer met beide benen op aarde. Heel veel sterkte gewenst voor de familie en vrienden.
Jeetje... Daar bn je echt even stil van. Ik kende haar niet echt heel goed, maar wist toch wel wie ze was, en heb haar zelfs een keer met een groep gemeet.
Wat vreselijk.
Hierbij ook van mij aan al haar familie, vrienden en kenissen, heel, heel veel sterkte.
*slik. Wat een mooie kaart.. "Alleen de wind, weet dat ik je aardig vind" Nogmaals heel veel sterkte voor de familie en iedereen die haar gekend heeft..