30 april les!! tolstoi, lsg, rockey en tyrza , bedankt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re: 30 april les!! tolstoi, lsg, rockey en tyrza , bedankt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 10:38

Ik vind het juist wel een goede datum. De meeste mensen hoeven geen extra vrij te nemen. In jullie zijn er al diverse mensen op vakantie. Je kunt het nooit iedereen naar de zin maken wat datum betreft, maar een groot gedeelte van de mensen zal juist op deze dag wel kunnen.

Zo kan ik ook wel gaan zeuren over de locatie, dat die voor mij een dikke 2 uur enkele reis is. Maar neem je een andere locatie, dan zijn er weer een heleboel andere mensen die ver moeten rijden.

Toevallig kan ik die dag wel, en had ik ook gebaald als ik dan niet had gekund. Maar laten we er nou niet over gaan doorzeuren. Het is hartstikke mooi dat er zich zoveel bokkers bij mekaar hebben geschaard om samen zo'n bedrag te sponsoren. Dat mooie wil ik graag zo houden.....

Robyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 11:57

Wat een gepiep zeg Lips are sealed

Ik vind het een hele mooie dag. De meeste zijn vrij, tja en als je liever ergens anders wil feesten is dat je eigen keuze.
Voor de mensen die wel moeten werken helaas pindakaas je kunt niet alles meehebben in het leven.

Tyrza en Lielle: jullie kunnen nooit 100 mensen tevreden stellen.

Veel plezier allemaal.

Ik kan zelf niet maar ik zie de foto'f vol verwachting tegemoet.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 16:22

Robyn schreef:
Wat een gepiep zeg Lips are sealed

Als je dit over mijn post zegt ben ik nu zeer kwaad.

Misschien zou je eerst eens moeten leren lezen, zowel inhoudelijk als begrijpelijk, in plaats van te gaan slijmjurken. Ik geef nl. een aantal redenen weer waarom 30 april in het algemeen een slechte dag is en dat heeft niks te maken met ergens anders te willen gaan feesten. Ik geef zelf helemaal geen bal om koninginnendag, en plaats gewoon een aantal redenen in het algemeen waar zelfs iemand die het niet met mee eens is het op dat punt wél met me eens zal moeten zijn. Er zíjn minder bussen en er zijn op die dag meer mensen dan op een andere zaterdag die dan wel moeten werken. Om over files e.d. nog maar niet te gaan spreken.
Ik geef gewoon mijn mening weer op supertygertje d'r post die een opmerking maakt over dat het gaat om Tolstoi in het echt te zien.
En ik wil best geloven dat er alles aan gedaan is om een andere dag uit te zoeken, maar daarmee blijft mijn mening over de keuze 30 april hetzelfde.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 16:37

voor iedereen behalve de horeca is dit een feestdag, dus zijn er meer mensen die vrij hebben.

Zoals alles met bokt, hangt het niet af van het openbaar vervoer omdat mensen onderling regelen met elkaar mee te rijden

30 april is JUIST een dag dat er veel meer mensen kunnen

Robyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 16:52

Sorry Slijmjurken????

Sinds wanneer is een eigen menig hebben Slijmjurken?? Omdat het toevallig dezelfde is als andere?? Beetje jammer.

Dat er wat mider openbaar vervoer rijdt kun je rekening mee houden. (al heb ik er nooit wat van gemerkt, en ik woon nog wel midden in de randstad) Op kononingendag zijn gewoon de meeste mensen vrij en dat is gewoon een feit. Deze mensen doen enorm hun best om het toch voor zoveel mensen te regelen. Maar je moet wel begrijpen dat je niet iedereen kan plezieren met een datum. En dat er altijd mensen zijn die niet kunnen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 16:59

Volgens mij heb ik dat laatste ook in die post gezegd Rolleyes
En met slijmjurken bedoel ik niet dat je een andere mening hebt.

Op koninginnendag zijn er een hoop mensen vrij die andere verplichtingen hebben. Ja openbaar vervoer kun je rekening meehouden, maar als je 4 uur zal moeten reizen en dan nog terug, wordt je dat ook behoorlijk ontmoedigd.

Over dat bokkers met elkaar mee kunnen rijden, ja sommige wel misschien maar je zult er altijd tussen hebben die dan op het laatste moment toch niet kunnen waardoor ook andere mensen in de kou staan.

En ik zal het er maar even nadrukkelijk bij zetten. Met mijn post wilde ik alleen maar duidelijk maken waarom ik 30 april een jammerlijke dag vind. Niet om weer die discussie te starten waarom wel en waarom niet en veranderen dit of veranderen dat.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 11:15

ik heb het nagekeken hoe het gaat met treinen ed, maar het lukt me echt niet Verdrietig Dr rijden amper treinen nog terug...

Met een beetje geluk... er word vandaag mss een auto erbij gekocht... Dus ik hoop erop dat ik die mee kan krijgen Haha! Ik wil nl graag zien!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 15:12

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 23:16

Jammer genoeg wordt het voor mij echt heel moeilijk om vrij te krijgen..
Ik ga echt mn best doen, maar de paarden moeten toch eten, ook op koninginnedag Knipoog

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 22:29

Sammie schreef:
Nee supertygertje het gaat erom (voor mij dan) om een gezellige dag te hebben met een hoop mensen die iets geweldigs met z'n allen voor elkaar hebben gekregen om andere mensen te helpen.
30 april is een datum waarbij je op voorhand al weet dat dat een moeilijke datum is. Het is een feestdag, mensen die in de horeca of entertainment zitten zullen moeten werken, verder is het ov minder frequent en mensen hebben vaak al wat anders te doen die dag. Er is alsnog gekozen voor die datum, en dat vind ik erg, maar dan ook erg jammer.

Sammie, het gaat allang niet meer om de mensen die samen iets voor elkaar gekregen hebben. Je mag nu immers iedereen meenemen die je wilt?
Het wordt dus gewoon een soort openbare les waar iedereen die maar wil voor uitgenodigd is, of ze nu wel of niet wat met paarden, bokt of de LSG te maken hebben. Daarbij wordt er 3 weken van tevoren op een nationale feestdag wat gepland, terwijl heel Nederland bol staat van de feesten en partijen.
Dan kun je redelijkerwijs niet verwachten dat mensen die meegedaan hebben aan de actie de agenda vrij hebben gehouden.
Daarbij heb ik, en met mij een hoop anderen, niks van de discussie over locatie en datum meegekregen omdat we domweg niet wisten dat die bestond.
Ik had ook graag een pbtje gehad, met daarin een verwijzing naar de discussie, dan wist ik iig dat er iets gaande was. Nu keek ik toevallig berichten na en kwam ik hem tegen, anders had het makkelijk 30 april kunnen zijn zonder dat ik van deze les wist, en dat stuit me tegen de borst

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 22:34

Ik ben het met Billy eens.
Zoiets heb ik al eerder geroepen, maar ik geloof dat ik nogal bot was. Haha! Haha!

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 22:48

Ik denk dat meerder dit bedoelde maar niet zo netjes onder woorden konden brengen

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 22:50

@billy dat begrijp ik helemaal. Echter vind ik wel dat enigszins zelf het e.e.a. in de gaten houden een kleine moeite is. Dat bericht dat je quote heb ik wel geplaatst voor dat men 'anderen' uit ging nodigen. En ja dat vind ik ook jammer, men ging destijds ook steigeren dat de sponsors 2 mensen wilde sponsoren 'met hetzelfde geld'. Dit vind ik onder dezelfde noemer vallen. Mensen die geld hebben gedoneerd zijn welkom en de rest imo niet. Zij hebben er immers voor gezorgd dat de les van Lielle door kon gaan, die andere niet.
En het geval met de datum ben ik ook geheel met je eens, maar de kans is zeer maar dan ook zeer klein dat ze die gaan veranderen.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 22:55

Ik had t eerst ook niet in de gaten hoor dat er een topic was, ik denk dat t komt omdat er toebn ff niets bekend was doordat t wat moeilijk was met lielle en omstandigheden, en toen is bokt veranderd en stond dit topic niet mee in je eigen berichten lijstje, wat overigens later wel is maarja dan staat ieniet meer vaak bovenaan, en veel mensen wiusten niet eens dat die er was. I*k denk dat veel mensen t vergeten zijn doordat t even geduurt heeft voordat er een datum kwam en weer wat leven in t topic kwam.
Ik denk nietr dat je de mensen dit kwalijk kan nemen. En idd misschien hadden ze beter pbs kunnen sturen maarja dat is idd mosterd na de maaltijd en ik denk idd niet dat de datum nog gaat veranderen, ondanks dat er maar 4 van de tot nu toe 62 bokkers komen Scheve mond

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 23:33

Laten we dan nu stoppen met miepen over de datum. Je kunt het nooit goed doen voor een hele grote groep mensen. Er zijn er altijd die niet kunnen. dat kun je gewoon niet vorkomen. het belangrijkste is dat Tyrza, Lielle en tazz kunnen. De rest is bijzaak.

Jammer voor diegene die heel graag willen komen maar niet kunnen. Maar je moet maar zo denken.

Er zijn meer dan genoeg digi's aanwezig en meer dan genoeg mensen die een uitgebreid verslag geven. En dat kom je op de meeste evenementen niet tegen!

[edit] wedden dat er meer als vier mensen komen

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 19:49

Grappig Heike, dat jij het hebt over miepen over een datum.
Ik heb hier de laatste lijst die gepubliceerd is van de LSG, wil jij je naam even aanwijzen?
Hier de laatste lijst:

Aimee
Alet
Annoniem
Bento88
Beppies
Billy
Bravura
Bucephalus
Bunbun
Cathelijne
CCCorine
Chantalleke
Charlieb
Chip
Cloris
Collega Ludora
Craignethan
Crossmonster
Daniel79
Elsjuhh
Essie
Esther26
Femke L
Gertruud1984
Gijsen Kim
Guinevere
Horseless
Horselover23
Ilindra
Ilkkah
Indra
Ineke2
IngvdH
Iwayalover
Jasmijn
JodyB
Justy
Kaj
Kendera
Kojak
La Funky Jazz
Leo-ke
Lielle
Lies
Loverhorse
Ludo
Ludora
Maaike
Maanmeisje
Maartjuh+moeder
Machie
Manzano
Marije1984
MarijeR
Marquez1
Marrie
Marsu
Merlijn
Mickey
Miekspeciaal
Miramar
Miss Muts
MissM
MoniqueT
MoonChloe
Nabette
Natasha
Naz
Nisteria
Nuv
obelixje
Oscar
Paps G&K
Paradiso
Patries_kjp
Percy
ThePast03
riant
Richtje
Rinske
Robyn
Ruitje
Runnningkawa
Sammy
Samo
Samsam
Schokland
Scum
Simmie
Sokje87
Solide
stacey
Stalleke
Supersmurf
Susje
Sylvia
Twinklebel
Verana
Verootje
Vriendin Sammie
XtwisterX
Yessy
Dank je wel

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 19:51

Mijn naam staat daar ook niet tussen.
Dus die lijst zal wel iets verouderd zijn Lachen

Over de accomodatie trouwens: ik weet best wat hier in Winterswijk, wat ook niet echt volgeboekt is. Maar daar ben ik niet mee gekomen omdat ik dacht dat dat natuurlijk veel te ver weg was Bloos En ik denk dat meer mensen zo dachten. Dus dat van het niet reageren op oproepen voor accomodaties vind ik niet helemaal een legitiem argument.

Maar verder maakt het mij persoonlijk niet zo heel veel uit dat ik niet kan hoor. Het gaat er idd om dat de hoofdpersonen kunnen. Toen ik ging sponsor werd ging er al wel vanuit dat ik vast niet zou kunnen en het kijken was voor mij ook niet de reden om te sponsoren. Dat is uiteindelijk het goede doel.
Laatst bijgewerkt door Guess001 op 16-04-05 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 19:54

Als je even in het andere topic wat hierovcer gaat kijkt zie je dat lielle en tyrza een beslissing gemaakt hebben

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 19:55

en die ging ik net hier neer zetten *LOL*

Lielle schreef:
Door de ontstane verwarring en de vele sponsoren die verhinderd waren door de keuze van Koninginnedag voor de Tolstoi les hebben Tyrza en ik - in overleg met Tazz - besloten om de les van 30 april te laten vervallen. Er wordt een nieuw topic geopend waarover alle LSG leden een PB zullen krijgen. In dit topic kan iedereen suggesties doen voor een locatie en een datum, die alleen pas vanaf eind augustus kan zijn. Tyrza heeft nl inmiddels weer een wedstrijdprogramma vastgelegd, en ook de bouwvak vakantie lijkt ons niet handig.

Ik wil in ieder geval Tazz enorm bedanken voor alle moeite die ze gedaan heeft om de accommodatie te regelen Lovers

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 20:21

Dat lijkt me alleszins redelijk Lachen

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 21:13

Ik wil er wel aan toevoegen dat het plannen van een nieuwe datum geheel op eigen risico is.

We spreken hier over een aantal maanden verder en ik hoop dat jullie er begrip voor kunnen opbrengen dat Tolstoi ook niet meer de jongste is en een blessure in een klein hoekje zit. Zoals het er nu voor staat, is Tol in een goede conditie. Maar we kunnen natuurlijk niet in de toekomst kijken.

Ik vind het erg jammer dat er zoveel negatieve reacties zijn geweest op een datum waarvan wij dachten dat het een uitstekende datum zou zijn.

Wij willen voorstellen dat de LSG ONDERLING een aantal data en lokaties bespreekt, waarna Lielle en ik zullen kijken of wij op dergelijke data beschikbaar zijn.

Maar daarover kan in het andere topic uitgebreid gediscussieerd worden.

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 21:15

Tof dat er toch nog verder gekeken wordt, het aantal aanwezigen op 30 april was ook wel heel erg mager Ach gut
Hopelijk komt er nu een datum uit waarop er meerdere mensen kunnen komen Lachen

Billy, was dat echt de laatste lijst? Ik heb ook meegedaan maar sta er niet tussen Verward

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 21:22

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 22:21