Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robyn schreef:Wat een gepiep zeg![]()
Sammie schreef:Nee supertygertje het gaat erom (voor mij dan) om een gezellige dag te hebben met een hoop mensen die iets geweldigs met z'n allen voor elkaar hebben gekregen om andere mensen te helpen.
30 april is een datum waarbij je op voorhand al weet dat dat een moeilijke datum is. Het is een feestdag, mensen die in de horeca of entertainment zitten zullen moeten werken, verder is het ov minder frequent en mensen hebben vaak al wat anders te doen die dag. Er is alsnog gekozen voor die datum, en dat vind ik erg, maar dan ook erg jammer.
Lielle schreef:Door de ontstane verwarring en de vele sponsoren die verhinderd waren door de keuze van Koninginnedag voor de Tolstoi les hebben Tyrza en ik - in overleg met Tazz - besloten om de les van 30 april te laten vervallen. Er wordt een nieuw topic geopend waarover alle LSG leden een PB zullen krijgen. In dit topic kan iedereen suggesties doen voor een locatie en een datum, die alleen pas vanaf eind augustus kan zijn. Tyrza heeft nl inmiddels weer een wedstrijdprogramma vastgelegd, en ook de bouwvak vakantie lijkt ons niet handig.
Ik wil in ieder geval Tazz enorm bedanken voor alle moeite die ze gedaan heeft om de accommodatie te regelen