benefietconcours brabant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 19:06

helaas kan ik niet mee doen...ik krijg geen vervoer geregeld en ik heb ook geen goede bak tot me beschikking om een proef netjes te oefenen

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 19:07

Hey rianna, leuk da tje er ook bent!
Zit idd met zelfde probleem. Heb geen paard hier, maar wil als het kan wle graag meedoen!

Biancaaaa:
voor de loterij moeten prijzen gezocht worden, bedirjven wordne aangeschreven voor sponsoring. Deze taak kan dus ook in samenwerking met marloezzke en rinske.
Bij prijzen dnek ik bijvoorbeeld aan boodschappen beschikbaar gesteld door supermarkt, blokker prijzen, bouwmarkt dingen, kortom alles wat je kunt verzinnen wat iedereen wel kan gebruiken.

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 19:54

Ik denk niet dat het verstandig is om nog een show erbij te doen. Want als je dat wilt gaan doen, moet je de hele planning omgooien. De pauze van 14.00 - 15.00 zit namelijk al vol met 2 grote shows en dan heb je om 18.15 2 kleinere shows waarna de mensen (als ze al niet eerder gaan) naar huis gaan.
Het lijkt me ook niet verstandig om de pauzes helemaal om te gooien, aangezien Pegassa en Martina rekenen op deze tijden. Dus gewoon zo houden of je nu wel of geen springen doet.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 20:10

ligt er helemaal aan wat de molenheide ons kan bieden aan show.
Die schijnen namelijk hoop mensen te kennen en willen wel kijken of ze wat kunnen regelen. Maar goed daar weet ik donderdag als we terug zijn dus pas meer over.

Mocht eht zo zijn dat we een bekende nama kunnen regelen dan zou ik zeggen doen. Trekt toch weer meer bezoekers en dus meer opbrengst;-)

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 20:30

Hoe zou je dat willen inpassen in het programma dan?

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 20:33

als het springen dan er toch uitgehaald wordt, hebben we toch weer meer ruimte in het programma...dus wat je dan weer op kan vullen met een show?
Of zie ik dat verkeerd...Verward

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 20:33

na afloop, ipv springen. Niks inpassen dus maar er gewoon achteraan. Nu springen hoogstwaarschijnlijk vervalt kan dat op zich best.

Maar goed, nogmaals, pas na donderdag weten we meer, tot die tijd moeten we nog even wat opties open houden.

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 21:00

Emio schreef:
Is het misschien toegestaan om aankondigingen van dit Benefiet Concours ergens op te hangen?
Er zijn hier in de buurt veel kleine pensionstallen, dus ik zat te denken om zelf wat leuke 'aangeklede' pamfletten te maken en die her en der op te hangen.
Misschien komt er zo nog meer publiek op af...laat het maar even weten.

Wacht even met zelf pamfletten te maken. Laten we het aub op één huisstijl houden. Ik zal een poster ontwerpen die ieder voor zich kan uitprinten en ophangen waar men wil. Deze zullen bij de site worden ge-upload en zal voor ieder vrij te downloaden zijn. Zoals eerder gezegd wacht even tot nadere aankondigingen ná donderdag-avond.

Meer info over de site óók na donderdagavond.

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 21:00

Dan moet je wel een goede show hebben, waarvoor de mensen willen blijven anders is het ook zo sneu... Ach gut Knipoog

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 21:05

Ik weet in geval van nood nog een aantal GOEDE shows.

-ZZ hengst/dresuurcombinatie Kür op Muziek
-Spectaculaire hoogte sprongen door beroepsspringruiter (heeft ooit 2.10 gesprongen ) Bloos!

Goede shows zijn op zo'n kort termijn niet snel te vinden. Wil je publiek trekken moeten ze ook TOP zijn en netjes verzorgd. Bovendien ook divers zodat je een breed publiek aanspreekt.

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 22:00

Oke...ik wacht geduldig af Haha!

Ben ondertussen druk bezig met mijn show en mijn kostuum...t wordt echt fantastisch al zeg ik t zelf
Alles gaat onder begeleiding van een professionele showrijdster die me alweer heel veel leuke tips heeft gegeven OK dan!

Misschien overheen gelezen (sorry dan Vriendjes zijn? ) maar is er geluidsinstallatie aanwezig? Aangezien mijn kur ook op muziek gereden wordt...

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 22:02

Ja, er is een muziekinstallatie aanwezig. Wat de kwaliteit is weten we ná donderdag. We gaan em even doortesten.......we moeten natuurlijk geen gebrom of gepiep gaan krijgen.

De muziek die je gebruikt zitten daar veel hele hoge of juist hele lage (bas) tonen in??

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 23:53

waarom gaat het springen waarschijnlijk niet door¿¿¿

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 00:06

heb je ook nog shetten voor kindervermaak nodig? anders hoor ik het graag! ik wil zo graag iets doen weet alleen niet wat Verward

martina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 10:55

even over de demo van de Easy Horse Ranch:

In de demonstratie “Western rijden in Amerika en hier” laat de Easy Horse Ranch aan de hand van een verhaal zien hoe het western rijden is ontstaan bij de cowboys, waar het om gaat bij western rijden en hoe uit die werk-rijstijl de wedstrijd disciplines zijn gekomen, die nu ook in Nederland steeds populairder worden.

en de Fotos:
AfbeeldingAfbeelding
de cowboy ...........................................de wedstrijdruiter (hier zonder Hoofdstel)

Afbeelding
uit de show

groetjes Martina

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 11:02

kyrkelover:
Of springen wel of niet doorgaat weten we pas na donderdag. Het is alleen heel veel extra geregel en we kunnen beter gaan voor een super georganiseerde dressuurwedstrijd dan voor twee halve dingen toch?

Martina:
Die foto linksboven is dat Jane? Oftewel de jane waarop je evt kan gaan barrel-racen als je de hoogste bieder bent;-)

Ziet er cool uit die foto's, ben erg benieuwd!!

laura2span:
Misschien is het leuk als er shetten zijn voor de kids. We weten echter nog neit precies wat mogelijk is op de molenheide tot we er zijn geweest.
Maar goed als je eventueel zou willen komen emt je sheten zou leuk zijn. Misschien kun je ook ze beide inspannen en dan voor een euro een kort ritje laten maken ofzo?

martina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 11:07

jep, dat is Jane.
OK dan!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 11:24

gaaf paard zeg. Had ook even jullie iste bekeken.

Maar goed, bied dus ook mee op "jane", hoop dat het gaat lukken.
Ik ben in 2000 en 2001 in amerika geweest en heb daar beide keren op 4 july op een manege daar meegedaan aan een spelletjesdag. Gewoon op paard van daar dus. Zat ook barrelrace tussen en dat was toch wel het allergaafste eigenlijk. Was ook heel mooi om te zien hoe die manege-eigenaar dat deed, super kort draaien enzo, lijkt me heerlijk om het nog eens te doen, dus wie weet:-)

biancaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 12:20

Oké ik kan hier wel eens rond vragen. Ik wil zelf igg wel een badset voor dames sponseren o.d. Ik werk nl bij de action en kan daar tegen inkoopsprijs alles meenemen. Hoe groot moeten pakketen zijn (prijs?) en hoeveel ongeveer?

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 12:31

martina schreef:
even over de demo van de Easy Horse Ranch:

In de demonstratie “Western rijden in Amerika en hier” laat de Easy Horse Ranch aan de hand van een verhaal zien hoe het western rijden is ontstaan bij de cowboys, waar het om gaat bij western rijden en hoe uit die werk-rijstijl de wedstrijd disciplines zijn gekomen, die nu ook in Nederland steeds populairder worden.

en de Fotos:
[image][image]
de cowboy ...........................................de wedstrijdruiter (hier zonder Hoofdstel)

[image]
uit de show

groetjes Martina

Kun je me wat meer info geven over jullie show?? Laten we zeggen een regel of 15 ?? Dan kan ik alvast voorbereiding voor de site gaan maken.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 12:50

biancaaaa:
Prijzen moet zo groot zijn als de sponsor kwijt wil.
Als het een stukje zeep is ok, maar als praxis ofzo ene boormachinen wil sponsoren ook fijn.
Kortom allerlei dingen, maakt niet uit hoe groot en hoe duur. Als mensen er maar wel wat mee kunnen;-)

Fijn dat je voor de loterij wil rondvragen!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 12:51

pegassa:
Heb je al een URL voor de website?
Als die er is geef ik dit door aan het inschrijfsysteem en kan daar de link ook worden geplaatst!

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 14:26

nee nog niet.ik wacht morgenavond even af en daarna ga ik de site zover af maken.....zodra url bekend is zet ik hem hier Haha!

martina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 16:28

pegassa schreef:
Kun je me wat meer info geven over jullie show?? Laten we zeggen een regel of 15 ?? Dan kan ik alvast voorbereiding voor de site gaan maken.

Wat wil je nog meer weten?

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 18:13

martina schreef:
Wat wil je nog meer weten?

Url naar je website een graag een banner Haha!
Ben ik weer helemaal tevrede Knipoog