Ik zou best willen sponsoren maar dan wil ik er ook zelf op 1100 euro gaat een beetje veel boven mijn budget, helaas ....
Ik wil best sponseren, ik zou denken aan een bedrag wat lijkt op het geboden bedrag(maar dan minus 2 nullen ofzo )
Wow € 1100,- Niet normaal meer.. Echt super tof van je Tyrza & de rest natuurlijk SU-PER *heeft zelf een neefje die in thailand zit..*Ik heb echt geeeen idee hoe ik jullie moet bedanken, dat kan niemand denk ik SU-PER das het enigste wat ik kan zeggen XXX voor jullie allemaaaal
Jah ik vind dit ook echt super! Ik denk dat ze er in Azie heel blij mee zullen zijn. Toppie van jullie!
Huidige sponsors voor Lielle:LielleGijs en KimBillyHorselover23BunbunRuitjeIlindraWe komen nog steeds te kort........
Wow !Ben even een nachtje weggeweest en nu...1100 !!! Jezus, zoveel !!Echt super van jullie en hopelijk wordt het allemaal nog meer !
Niet te geloven wat hier gebeurd! Petje af voor iedereen die hier in de buidel tast, jullie zijn in 1 woord... Fantastisch!!
en weer met veel dank aan mijn grote sponsors:Dressage Horses Voskens --> www.voskens.nlManege de gulle ruif in Heukelom (jos en marieke pijnenburg)G. Wilms & Znn Bv1200 €